- A-
- A
- A+
Місія НВК № 209 «Сузір’я»
Принципи стратегічного розвитку школи:
- Мотивація: ми прагнемо створити кращий світ за допомогою освіти.
- Інтернаціональність мислення: ми приймаємо і цінуємо різноманітність.
- Якість: ми дорожимо репутацією, заснованою на високих стандартах освіти.
- Участь: усі зацікавлені сторони отримують максимум інформації про навчальний процес і мають можливість впливати на нього.
- Партнерство: ми досягаємо мети, працюючи разом.
- Лідерство: ми прагнемо до інновацій у педагогічній діяльності і схвалюємо творчій підхід педагогів.
- Успішність: ми спроможні всебічно розвинути творчий потенціал учнів, сформувати успішну особистість.
Основа освітньої системи школи: гуманістична, дитиноцентристська
Організаційні форми: особистісно орієнтовані, диференційовані
Підхід до дитини: педагогіка співпраці, партнерство
Наші цінності:
- Досконалість у своїй справі: вчитися і вчити;
- Успіх, повага та самоповага за рахунок особистої праці;
- Повага до особистості дитини і дорослого;
- Патріотизм, прихильність духовним і культурним цінностям своєї країни;
- Рівність перед встановленими у школі Правилами;
- Здоровий спосіб життя;
- Добре ім'я та честь школи - наша головна цінність, в основі якої лежить спільна праця вчителів, учнів та їх батьків.
Візія школи:
- школа соціального успіху, в якій працюють висококваліфіковані педагоги на засадах гуманізму, інтелігентності та особистого фахового росту.
Школа забезпечує:
- збереження здоров’я учнів;
- формування життєвих компетентностей;
- створення багатовимірного освітнього простору, зорієнтованого на індивідуальний розвиток особистості через навчання і виховання;
- рівний доступу учнів до якісної освіти;
- виховання національно-свідомого громадянина України;
- гармонійне поєднання освіти і виховання;
- розвиток шкільного комунікативного середовища;
- задоволення потреб сім"ї і суспільства в повноцінному фізичному, психологічному і освітньому розвитку учня;
- підвищення рівня фахової майстерності педпрацівників шляхом впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій;
- впровадження сучасних засобів навчання;
- якісну профільну підготовку учнів з урахуванням освітніх потреб, кадрових можливостей, матеріальної і навчальної бази школи, соціокультурного і виробничого середовища, перспектив здобуття подальшої освіти;
- впровадження сучасної інформаційної системи навчання, створення і розвиток комп'ютерно-зорієнтованого освітнього середовища;
- конкурентноспроможність навчального закладу.