• A-
  • A
  • A+

3-А клас Горбенко О.А. Англійська мова 21.04.2020 / 22.04.2020 / 23.04.2020

3-А клас                                                                          Горбенко О.А. Англійська мова

 21.04.2020 / 22.04.2020 / 23.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

 21.04.2020

5 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 7 / Тема 7  – Food

Опрацювання слів на позначення овочів / фруктів.

Cтруктури I like strawberries / I don’t like peas

                 

Робота за підручником PB, стр. 72:

Опрацювання слів на позначення овочів / фруктів,

Прослуховуємо аудіо3.01 про те, як персонажі Космічного острова говорять про різні фрукти і овочі. Прослуховуючи, вказуємо на ті фрукти/овочі, які персонажі називають.

Кожен обирає свої улюблені фрукти та овочі і записує в зошиті:

I like… / Я люблю…

Потім кожен пише в зошиті I don’t like… /  Я не люблю… і заносить туди ті фрукти/овочі, які не до вподоби

Виконане завдання сфотографувати та надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати завдання:

Прослухати аудіо 3.01,  3.02, 3.03, повторювати за диктором.

Переглянути навчальні відео про фрукти та овочі за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=mby8nc8oRoQ – овочі

https://www.youtube.com/watch?v=sdieHbhHfQQ – фрукти

22.04.2020

2 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 7 / Тема 7  – Food

Повторення вивчених назв фруктів / овочів

Навчитися запитувати, чи любиш ти / він/ вона певні фрукти / овочі:

Do you like potatoes?

Does he/she like tomatoes?

 

Навчитися давати коротку відповідь на такі запитання:

Yes, I do. / No, I don’t.

Yes, he / she does. No, he / she doesn’t.

Активізація вживання вивчених на попередньому уроці назв фруктів / овочів.

Вчимося задавати питання типу Чи любиш ти апельсини? / Чи любить він / вона суниці?

Для цього перед словом you (ти / ви) на початку ставимо Do, а перед словами he / she (він / вона) ставимо Does:

Do you like carrots/plums?

Does he/she like oranges?

Опрацювання нових слів, заучування правильної вимови.

Робота за підручником PВ, p. 73  – Вивчаємо розділ Look!, де показано, як утворити питання та дати на нього ствердну або заперечну відповідь.

Виконати завдання:

Переглянути навчальне відео зі структурою Do you like…? за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk

Переглянути та повторювати за диктором запитання, назви продуктів та відповіді.

Прослухати аудіо 3.04 (Activity 4, page 73) та позначити правильні варіанти відповідей/

Записати у зошиті три запитання:

Чи любиш ти персики? – Так, люблю.

Чи любить він огірки? – Так, любить.

Чи любить вона картоплю? – Ні, не любить.

Виконане завдання сфотографувати та надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

23.04.2020

5 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 7 / Тема 7  – Food

Вивчення нових слів на позначення фруктів / овочів.

Повторення раніше вивчених назві фруктів / овочів.

Активізація питань типу Do you like pears?

Опрацювання нових слів на позначення овочів / фруктів.

Задаємо питання товаришам, чи люблять вони ті фрукти / овочі, назви яких вивчили сьогодні.

Виконати завдання:

Прослухати аудіо -  доріжки 5 – 8

Activity Book, page 70.  Виконати активності 5, 6. Фото виконаного завдання надіслати на адресу

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Переглянути відео на повторення:

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk

 

3-А клас Горбенко О.А. Англійська мова 14.04.2020 / 15.04.2020 / 16.04.2020

3-А клас                                                                      Горбенко О.А. Англійська мова

 14.04.2020 / 15.04.2020 / 16.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

 14.04.2020

5 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 6 / Тема 6  – Sports

Ми за здоровий спосіб життя!

Щоденна руханка

Дієслова, що позначають наші дії під час руханки: Stretch – потягнути(ся), розтягнути,

Bend – згинатися, нахилятися;

Twist – повертати, обертати;

Turn around – повернутися навколо;

Shake – трясти.

Повторення вивчених видів спорту

Повторення модального дієслова can

Повторення днів тижня

Повторення назв об’єктів спортивної інфраструктури

Повторення I/He/She wasn’t

:

                 

Фонетична зарядка: повторення днів тижня. Який день сьогодні? А який день був учора?

Що я вмію робити? – What can I do? – I can run / jump / play football etc.

Робота за підручником PВ, p. 68 – опрацювання елементів щоденної руханки, приговорювання нових слів.

 Повторення об’єктів спортивної інфраструктури: робота за підручником PВ, p. 64

Повторюємо, як потрібно говорити, де я / він / вона не був/не була:

I was at the gym / I wasn’t at the football pitch.

Виконати завдання:

Переглянути навчальне відео про руханку, виконати її за інструкціями у відео, за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ASIKc-7uH5A

PB: Activities 15,16, p. 68 - читати і повторювати, як називаються елементи руханки.

Написати у зошиті п’ять речень про те, як ти виконуєш руханку, наприклад:

I stretch my hands…

Виконане завдання сфотографувати та надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

15.04.2020

2 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 6 / Тема 6  – Sports

Повторення вивчених видів спорту

Повторення модального дієслова can

Активізація назв об’єктів спортивної інфраструктури

Вивчаємо нові слова:

Cricket – крокет

Baseball – бейсбол

Bat – біта

Ball – м’яч

Team – команда

Player - гравець

Опрацювання нових слів, заучування правильної вимови.

У чому ж різниця між крокетом та бейсболом?

Робота за підручником PВ, p. 69, вправа 12  – практикуємося у читанні тексті та з’ясовуємо різницю між крокетом та бейсболом.

Виконуємо вправу 13, стр. 69 та з’ясовуємо різницю між крокетом та бейсболом.

Виконати завдання:

Переглянути навчальне відео про правила гри у крокет за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=VwII4y5vpyU

Переглянути мультфільм про свинку Пеппу, що грає у крокет, за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=JBAdgO4j8FU

Визначити, який у тебе улюблений вид спорту, та написати про нього за зразком к розділі PORTFOLIO на стр. 69. Записати у зошит.Виконане завдання сфотографувати та надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

16.04.2020

5 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 6 / Тема 6  – Sports

Повторення вивчених видів спорту

Повторення модального дієслова can

Активізація назв об’єктів спортивної інфраструктури

Дієслово Was / Wasn’t

Узагальнення і повторення вивченого у межах теми.

Повторення правил читання буквосполучень bl, fl, gl, pl, sl

Говоримо про улюблені види спорту.

Читаємо тексти PВ, p. 69

Виконати завдання:

Записати до зошита  по пам’яті кілька слів, які містять буквосполучення bl, fl, gl, pl, sl

Прослухати аудіо -  доріжки 53 - 61

Переглянути відео на повторення:

Пісня-руханка You can do it!:

https://www.youtube.com/watch?v=5sr4pbm5K9w

Пісня про дні тижня

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

3-А клас Горбенко О.А. Англійська мова 07.04.2020 / 08.04.2020 / 09.04.2020

3-А клас                                                                          Горбенко О.А. Англійська мова

 07.04.2020 / 08.04.2020 / 09.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

31.03.2020 / 07.04.2020

5 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 6 / Тема 6  – Sports

Повторення вивчених видів спорту

Повторення модального дієслова can

Повторення днів тижня

Вивчення назв об’єктів спортивної інфраструктури

Навчитися говорити, де я був/була та де був/була він/вона: I/He/She was

Навчитися говорити, де я не був/була, та де не був/не була він/вона: I/He/She wasn’t

                 

Фонетична зарядка: повторення днів тижня. Який день сьогодні? А який день був учора?

Що я вмію робити? – What can I do? – I can run / jump / play football etc.

Робота за підручником PВ, p. 62 – повторення видів спорту.

 Об’єкти спортивної інфраструктури: робота за підручником PВ, p. 64

Вчимося говорити, де я / він / вона був/була:

I was at the gym / I wasn’t at the football pitch.

Виконати завдання:

Переглянути навчальне відео про дієслово to be у простому минулому часі за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KAsacxmPh1Q

Переглянути кілька разів та спробувати проспівати за виконавцями.

Переглянути відеоурок та повторити місяці

https://www.youtube.com/watch?v=SZJr66lqb9E

PB: Activity 6, p. 64 - прочитати назви місць для занять спортом.

Написати у зошиті п’ять речень про те, у яких місцях для занять спортом ти був/була. Виконане завдання сфотографувати та надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

01.04.2020 / 08.04.2020

2 - Англійська мова

Урок у форматі відео конференції zoom

Unit 6 / Тема 6  – Sports

Повторення вивчених видів спорту

Повторення модального дієслова can

Повторення днів тижня

Активізація назв об’єктів спортивної інфраструктури

Вчимося далі говорити, де я був/була та де був/була він/вона: I/He/She was, та де не був/не була він/вона: I/He/She wasn’t

Робота за підручником PВ, p. 65, справа 8  – практикуємося у сприйманні на слух слів, що позначають місця для занять спортом, та дієслова у минулому часі was / wasn’t

Повторюємо дієслово can / can’t

Читаємо текст про дельфіна: опис тваринки та що дельфіни уміють робити. Перекладаємо текст та відповідаємо на запитання про те, що дельфіни уміють робити.

Виконати завдання:

Проект: намалювати будь-яку домашню тваринку на свій вибір, показати на малюнку частини її тіла та написати кілька речень про те, що вона вміє робити.

Виконане завдання сфотографувати та надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

02.04 / 09.04.2020

5 - Англійська мова

Unit 6 / Тема 6  – Sports

Повторення вивчених видів спорту

Повторення модального дієслова can

Повторення днів тижня

Активізація назв об’єктів спортивної інфраструктури

Дієслово Was / Wasn’t

Робота з фоніксами. Вчимося читати буквосполучення bl, fl, gl, pl, sl

Робота за підручником PB стр. 67:

Виконати вправи 12-14 на сторінці 67,та прослухати аудіо -  доріжки 53,54,55

Проговорити за диктором. У вправі 14 позначити (підкреслити олівцем) буквосполучення bl, fl, gl, pl, sl

Слухаємо історію про те, що Hoopla вміє та чого він не вміє робити

Виконати завдання:

Написати у зошиті п’ять речень зі словами, які містять буквосполучення bl, fl, gl, pl, sl

Переглянути відео для повторення дієслова  can, повторювати за виконавцями

https://www.youtube.com/watch?v=Z0x95qiDKeg

Пісня-руханка You can do it!:

https://www.youtube.com/watch?v=5sr4pbm5K9w

Пісня про дні тижня

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

3-А клас | Англійська мова

Англійська мова

Клас: 3А

Садовникова І.В

Горбенко І.В

Дата

Урок за розкладом

Тема

Форма роботи

Завдання

17.03

5

Спорт. Структура Can/can’t

Опрацювати PB p.62-63 (слова)

Ex.3 (читати)

PB p. 63 (LOOK) вивчити правило

Вивчити слова та словосполучення. В зошиті скласти 6 речень про себе

 (Наприклад: I can jump but I can’t swim)

AB p.58 ex.1,2

18.03

2

Hoopla can’t swim.

Консолідація теми спорт

Прочитати історію PB p.66

Здогадатись, чому навчає нас ця історія (Values)

Виконати в AB p. 62 ex. 11,12,13

19.03

3

Вимова фоніксів

PB p. 67

Вимова звуків bl, fl, gl,pl,sl

AB p. 63 ex 14 (розфарбувати малюнок та обвести на ньому об’єкти)

В зошиті скласти 3 речення зі словами (black, plate, sleep)

AB p. 63 ex 17 (виразно читати)

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon