• A-
  • A
  • A+

5-Г 25-29.05.2020 укр. літ. Мазко М.В.

5-Г

Урок за розкладом

 

Код курсу  ykfav72

Всі виконані завдання надсилати на ел.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Українська література

Тема уроку

Форми роботи

Рекомендовані завдання

 

27.05.2020

Обмін враженнями  про твори, що вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

Фотоквест

Google class

Microsoft PowerPoint

Карантин – урок життя

У короткому відео поділіться враженнями про те…

що усвідомили під час карантину, що збагнули;  чи було страшно, як подолали страх;

які труднощі виникли, як їх долали;

чого зуміли навчитися, які книги прочитали;

як організовували своє навчання;

які життєві висновки зробили.

Літературний фотоквест

 «Гортаючи сторінки улюблених творів»

Уважно прочитай загадки, розгадай їх та виконай завдання. 10 загадок – 10 балів. Ще два бали можеш отримати за креативність та естетичне оформлення  завдань фотоквесту. Бажаю успіху!

1)Сфотографуй те, у чому носив дядько Лоскотон сміх

2)Сфотографуй те, де поснули вартові під час весілля

3) Сфотографуйся з подарунком, який Аля хотіла подарувати бабусі.

4) Сфотографуйся з тим, що дав Недороль Алі.

5) Сфотографуй  те, що сказала вчителька малювати дітям.

6) Сфотографуй те, чим пригостив Сашко вовка.

7) Сфотографуйся з тим, що понад усе любив Ярослав Мудрий.

8) Сфотографуйся з тим, що дала баба дурню у дорогу.

9) Сфотографуй те, у що перетворилися крапельки крові.

10) Сфотографуй «Машку».

Всі завдання та зразки їх оформлення розміщені у Google class 

 

29.05.2020

Підсумковий урок

Google class

Літературний фотоконкурс «Перевтілення»

1)    Сфотографуйся в образі улюбленого літературного  героя чи письменника.

2)    Напиши відгук на книгу. Розкажи, чим книга тебе вразила, чого навчила, за що ти так уподобав героя книги, чому варто її прочитати іншим дітям.

Програмова література для читання влітку 6 клас

Микола ВОРОНИЙ. «Євшан-зілля»

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Думка» («Тече вода в синє море»), «Іван Підкова»

Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»

Емма АНДІЄВСЬКА. «Казка про яян», «Говорюща риба».

Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»

Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»

 

5-Г 18-22.05.2020 укр. літ. Мазко М.В.

5-Г

Урок за розкладом

 

Код курсу  ykfav72

Всі виконані завдання надсилати на ел.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Українська література

Тема уроку

Форми роботи

Рекомендовані завдання

 

20.05.2020

ПЧ № 2. Сучасні твори про історичне минуле. Оксана Сенатович «Малий Віз»

Прочитати казку О.Сенатович «Малий Віз»

Розгадати та намалювати у зошитах кросворд за змістом казки

1. Як  раніше  називалися  поляки

2. Як  називалася  гора, повз  яку  на  Маламу  Возі  проїхав  головний  герой?

3. Як  звали  головного  героя ?

4.Як  називалося  місто, у  якому  головний  герой  знайшов  книгарню?                  

5. Хто  зустрів головного  героя  в  невідомому?

6. Який   козацький  винахід    вистрелив  так, що  після  цього  стало  ясно-ясно?

7. Скільки  років  головному  героєві?

8.Сірко  вирішує: головний  герой- козак  чи  шукач  …  

9. Житло  козаків 

10. Головний  герой  сперечався  з  товаришем  про  козацькі  підводні…

11.Густий  суп  із  пшона, основна  козацька  страва

12. Що показали козаки Дмитрику?

 

22.05.2020

Підсумковий тест з теми «Рідна Україна. Світ природи»

Google class

Виконати тестові завдання у Google class  «Рідна Україна. Світ природи»

5-Г 12-15.05.2020 укр.літ. Мазко М.В..docx 16К

5-Г

Урок за розкладом

 

Код курсу ykfav72

Всі виконані завдання надсилати на ел.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Українська література

Тема уроку

Форми роботи

Рекомендовані завдання

 

13.05.2020

Микола Вінграновський. Повість «Сіроманець».

Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи.

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NU08fZ-CWaw

Читати повість «Сіроманець» с.223-235.

Випишіть із першої частини повісті найкрасивіший опис природи (пейзаж) і визначте в ньому порівняння та епітети.

 

15.05.2020

Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AMBTKOYLnkY

Читати повість «Сіроманець» с.236-248. Письмово виконати завдання 11 на с. 249

5-Г 4-8.05.2020 укр.літ

5-Г

Урок за розкладом

 

Код курсу ykfav72

Всі виконані завдання надсилати на ел.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Українська література

Тема уроку

Форми роботи

Рекомендовані завдання

 

06.05.2020

Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання «Дивак».

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WTKatMzxNw8 

Прочитати оповідання Гр.Тютюнника «Дивак»

Письмово виконати завдання 11, с.222

 

08.05.2020

Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.

Переглянути презентацію у Google Classroom – записати до зошитів характеристику образу Олеся.

Написати власне закінчення оповідання

5-Г 27-30.04 укр.літ

5-Г

Урок за розкладом

 

Код курсу ykfav72

Всі виконані завдання надсилати на ел.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Українська література

Тема уроку

Форми роботи

Рекомендовані завдання

 

29.04.2020

Максим Рильський. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. Поезія «Осінь»

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk , виконати завдання, які стосуються поезії М.Рильського «Осінь» (прочитати поезію, скласти і записати до робочих зошитів паспорт твору)

Намалюйте ілюстрацію за змістом прочитаної поезії.

Вивчити напам»ять одну з поезій М.Рильського. (відео декламування поезії надіслати на ел.адресу чи Viber)

Завдання для учнів 5Гкл. з укр.літ. Мазко М.В.

5-Г

Урок за розкладом

 

Код курсу ykfav72

Всі виконані завдання надсилати на ел.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Українська література

Тема уроку

Форми роботи

Рекомендовані завдання

 

22.04.2020

Оповідання Є.Гуцала «Лось»

Google Classroom

 Виконати тести за змістом твору Є.Гуцала «Лось» у

Google Classroom (Зверніть увагу! У нас новий курс і код до нього)

 

24.04.2020

Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»).

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk , виконати завдання, які стосуються поезії М.Рильського «Дощ» (прочитати поезію, скласти і записати до робочих зошитів паспорт твору)

Намалювати парасольку, умовно поділити її на три частини і записати на них художні засоби, які автор використовує у поезії: епітети, метафори, порівняння.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon