• A-
  • A
  • A+

10-А Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

10-А

 Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

ПІДСУМКИ:

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/10klas/svitova_literatura10/

https://naurok.com.ua/test/start/11097 - узагальнення і систематизація за темою «Золоті сторінки далеких епох».

https://naurok.com.ua/test/start/138943 - узагальнення і систематизація за темою «Роман ХІХ століття».

https://naurok.com.ua/test/start/390908 - перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст

https://naurok.com.ua/test/start/63121 - узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html - підручник «Зарубіжна література» 11 клас.

 

http://tvoemisto.tv/news/shcho_chytatymut_shkolyari_u_1011_klasah_onovlena_programa_z_ukrainoskoi_ta_zarubizhnoi_literatury_91891.html - список літератури для 11 класу.

Зворотній зв’язок з учителем   Ліфінцевою О.А. iled209@gmaіl.com

 

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 10-А Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

10-А

 Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.

https://pidruchnyk.com.ua/10klas/svitova_literatura10/

https://dovidka.biz.ua/alhimik-paulo-koelo-analiz/ - аналіз твору «Алхімік».

«Алхімік» — твір постмодернізму, тому йому притаманна мутація жанрів, часу, іноді й простору. У творі є елементи оповідання, пригодницького роману, мемуарів, алхімічних і філософських трактатів, біблійних текстів, нарису, міфу, але літературознавці визначили його як роман-притчу.

Кожна зупинка, кожен епізод роману відкривають героєві якусь істину, мають алегоричне значення:

• «Тариф» — «Усе у світі має ціну»;

• «Танжер» — «Ніколи не відмовляйся від своєї мрії»;

• «Пустеля Сахара» — «Усі ми — частинки Світової Душі»;

• «Оаза Ель-Фаюм» — «Любов — це сила, яка трансформує й удосконалює Світову Душу»;

• «Табір блакитних вершників» — «Я здатен творити чудеса»;

• «Стара церква» — «Скарби там, де заплаче серце».

Система образів роману: пастух Сантьяґо, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік.

https://naurok.com.ua/test/start/238859 - виконати тест.  (повторення, узагальнення).

https://naurok.com.ua/test/start/268805 – виконати тест. Посилання із результатами відправити на ел.пошту вчителю до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   Ліфінцевою О.А. iled209@gmaіl.com

Мистецтво вчитель Макаренко І.В. 10-А Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

Мистецтво вчитель Макаренко І.В.

10-А

 Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Мистецтво

 

Вплив мистецтва арабо-мусульманського культурного регіону на розвиток сучасного мистецтва.

https://pidruchnyk.com.ua/1340-mistectvo-masol-10-11-klas.html

https://pidruchniki.com/00000000/kulturologiya/arabo-musulmanske_mistetstvo - історія світової культури. Арабо – мусульманський культурний регіон.

1.Передумови формування арабо-мусульманського культурного регіону.

2. Мухаммад - пророк Аллаха: морально-психологічний портрет.

3. Коран як пам'ятка культури.

4. Особливості становлення арабо-мусульманського культурного регіону.

5. Арабо-мусульманське мистецтво.

Проблемно-пошукові питання:

§  Яку роль відіграє іслам і історії світової культури?

§  Коран та Біблія: спільне та відмінне.

§  Мечеть як архітектурна форма світоглядної концепції.

§  Арабо-мусульманська наукова та філософська думка. Суфізм.

https://naurok.com.ua/test/start/7151 – виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 15.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування  четвер 14.00-15.00).

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 10-А Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

10-А

 Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Бразилія

Паоло Коельйо  «Алхімік».

Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

https://pidruchnyk.com.ua/10klas/svitova_literatura10/ https://www.youtube.com/watch?v=fpSP8F_t87Q - Пауло Коельйо - алхімік слова та однин з на... https://www.youtube.com/watch?v=AznfvMUye-U - Буктрейлер "Алхімік" Паоло Коельйо

Словникова робота (запис до зошитів):

Роман-притча —...

Постановка та розв'язання проблемних питань:

·               У чому, на вашу думку, секрет популярності твору П. Коельйо «Алхімік»?

·               Хто такий АЛХІМІК? У чому парадоксальність цього образу?

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення:

·     «У творі П. Коельйо мене вразило...»;

·     « Мені припала до душі думка...»;

·     «Для мене відкрилася сучасна література як...».

https://naurok.com.ua/test/start/288550 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 08.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   Ліфінцевою О.А. iled209@gmaіl.com

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 10-А Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

10-А

 Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. 

https://pidruchnyk.com.ua/10klas/svitova_literatura10/

Інтерактивна вправа «Броунівський рух»

дослідіть:

1 — сюжетно-композиційні особливості,

2 — реальне й фантастичне,

3 — композицію,

4— умовність простору та часу.

Композиція казки-феєрії М. Метерлінка «Синій птах».

Доповніть речення, зважаючи на особливості драми-феєрії М. Метерлінка «Синій птах»:

• Синій птах — це символ...

• сюжет твору — це...

• конфлікт драми — це...

https://naurok.com.ua/test/start/234130 - виконати тест. Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 30.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   Ліфінцевою О.А. iled209@gmaіl.com

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 10-А Завдання на тиждень 21.04-24.04.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

10-А

 Завдання на тиждень 21.04-24.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Бельгія

Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».

М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

https://pidruchnyk.com.ua/10klas/svitova_literatura10/

https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE – біографія Моріса Метерлінка.

https://www.youtube.com/watch?v=eCzipwdaxqA – буктрейлер «Синій птах».

https://www.youtube.com/watch?v=HC0GHz_7cU8 – аудіокнига Моріс Метерлінк «Синій птах».

1.Моріс Метерлінк — найбільший теоретик і драматург символізму, творець «театру мовчання», бельгійський Шекспір, як називали його сучасники.

2.М. Метерлінка вважають засновником символістського театру.

https://naurok.com.ua/test/start/8168 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителя до 24.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   Ліфінцевою О.А. iled209@gmaіl.com

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon