• A-
  • A
  • A+

Українська література для учнів 10-Б класу на період 04.05-28.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 10-Б класу

на період 04.05-28.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата 

Тема уроку, яку потрібно вивчити  

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу 

1

04

М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).

Друзі, поезія «Блакитна панна» обов’язкова до вивчення напам’ять, бо це матеріал ЗНО!!!

2

07

Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).

Опрацювати за підручником с.236-238.

3

14

Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання Олександра Олеся. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»)

Матеріал підручника с.240-244.

4

18

«Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»)

«Чари ночі» напамять!!!ЗНО!!!

5

21

Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокісістю.

Опрацювати за підручником с.245-247.

6

25

Повторення вивченого.

Повторити вивчене з теорії літератури.

7

28

Повторення вивченого.

Повторити вивчене з теорії літератури.

 

Українська мова для учнів 10-Б класу на період 04.05-28.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 10-Б класу

на період 04.05-28.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

04

Паралельні закінчення  іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників  знахідного відмінка;  місцевого відмінка однини і множини

П.45,ЗНО.с.123-124 правила напам’ять

2

07

Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни

П.45,47. ЗНО.с.124,125 правила напам’ять

3

14

Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові

П.45 весь. ЗНО с.132-135.

4

18

Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки. Аргументи й докази.

Опрацюйте за підручником с.197-201.

5

21

Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання.

Опрацюйте за підручником с.201-204.

6

25

Повторення вивченого за рік.

Повторіть розділ «Орфографія».

7

28

Повторення вивченого за рік.

Повторіть розділ «Морфологія».

Українська література для учнів 10-Б класу на період 13.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 10-Б класу

на період 13.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата 

Тема уроку, яку потрібно вивчити  

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу 

1

13.04

Леся Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»).

Пейзажна й інтимна лірика с. 217-219 прочитайте.

2

16.04

Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…». Драматичні твори.

Виразно читаємо улюблені поезії Лесі Українки. Опрацювати драматичну спадщину с. 220-221.

3

23.04

Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси

ТЛ: драма-феєрія

Драма-феєрія «Лісова пісня» твір ЗНО. Прочитайте твір, він один із найкращих у європейській літературі.

4

27.04

Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Порівняння образів Мавки й Килини

Порівняння образів Мавки й Килини (усно). Прочитати підручник с. 222-226.

5

30.04

Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини

Підручник ЗНО с.406-410. Якщо тести виконали без помилок і чесно, поставте у щоденник «10», ви молодці! Прочитати підручник с. 226-227.

Українська мова для учнів 10-Б класу на період 16.04-27.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 10-Б класу

на період 16.04-27.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

13.04

Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх

П.42,впр.358. ЗНО.с.123-124 правила напам’ять

2

16.04

Іменники, що мають лише форму однини або множини

П.43,впр.364. ЗНО.с.125 правила напам’ять

3

23.04

Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку

П.44,впр.368.

4

27.04

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку

П.45, вдумливо опрацюйте всі правила (це матеріал 6 класу). Вивчити бездоганно поділ іменників на відміни. Поділ на групи іменників І і ІІ відміни! Це ключ до успіху на ЗНО.

5

30.04

Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна – терміну, феномена – феномену)

П.45 (повторно!),впр.385.  ЗНО.с.126-128 виконати тести, якщо помиляєтеся, правила повторно! 

Українська література для учнів 10-Б класу на період 06.04-27.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 10-Б класу

на період 06.04-27.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero як світоглядна декларація сильної, вольової особистості.

Вивчити напам’ять вірш

«Contra spem spero!», бо це програма ЗНО.

Вірш напам’ять обовязково, с.214 текст та аналіз поезії.

2

09.04

Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)

Вивчити за підручником про громадянську лірику с.214 -217.

Вивчити за підручником про громадянську лірику с.214 -217.

3

13.04

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

Пейзажна й інтимна лірика с. 217-219.

Пейзажна й інтимна лірика с. 217-219.

4

16.04

Урок виразного читання №2. Поезії Лесі Українки

Виразно читаємо улюблені поезії Лесі Українки. Опрацювати драматичну спадщину с. 220-221.

Опрацювати драматичну спадщину с. 220-221.

5

23.04

Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси

ТЛ: драма-феєрія

Драма-феєрія «Лісова пісня» твір ЗНО. Прочитати обов’язково!!! С.222 записати у зошит визначення феєрія , вивчити.

Драма-феєрія «Лісова пісня» твір ЗНО. Прочитати обов’язково!!!

6

27.04

Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Урок мовленнєвого розвитку №4. Порівняння образів Мавки й Килини

Порівняння образів Мавки й Килини (усно)

Прочитати підручник с. 222-226.

7

30.04

Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини

Підручник ЗНО с.406-410. Якщо тести виконали без помилок і чесно, поставте у щоденник «10».

Прочитати підручник с. 226-227.

Українська мова для учнів 10-Б класу на період 06.04-27.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 10-Б класу

на період 06.04-27.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.)

П. 40,впр.344

Впр.345. ЗНО.с.119-121 правила напам’ять

2

09.04

Іменники спільного і подвійного роду

П.41,впр.352.

Впр. 354. ЗНО.с.122-123 правила напам’ять

3

13.04

Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх

П.42,впр.358.

Впр. 359. ЗНО.с.123-124 правила напам’ять

4

16.04

Іменники, що мають лише форму однини або множини

П.43,впр.364.

Впр. 367. ЗНО.с.125 правила напам’ять

5

23.04

Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку

П.44,впр.368.

Впр. 371.

6

27.04

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку

П.45, вдумливо опрацюйте всі правила (це матеріал 6 класу).

Вивчити бездоганно поділ іменників на відміни. Поділ на групи іменників І і ІІ відміни! Це ключ до успіху на ЗНО.

7

30.04

Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна – терміну, феномена – феномену)

П.45 (повторно!),впр.385.

Впр.378. ЗНО.с.126-128 виконати тести, якщо помиляєтеся, правила повторно! 

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon