• A-
  • A
  • A+

Українська мова для учнів 11 – А класу на період 04.005-29.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 11 – А,Б класу

на період 04.005-29.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

06.05

Повторення вивченого. Підготовка до ЗНО. Орфографія.

Працюємо за довідником ЗНО. Стр.11-94 ( матеріал проробляємо лише той, де не впевнені у своїх знаннях).

2,3

08.05

Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика)

П.57,58 підручника. ЗНО лексикологія та будова слова(повторення).

4

13.05

Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика).

Повторюємо іменник.

Стр.113-135 (теорія і тести робимо вибірково, де не впевнені у своїх знаннях).

5,6

15.05

Повторення й поглиблення вивченого. Працюємо за довідником ЗНО.

С.135-164. Морфологія (теорія і тести робимо вибірково, де не впевнені у своїх знаннях).

7

20

Повторення й поглиблення вивченого. Працюємо за довідником ЗНО.

С.165-210.. Морфологія (теорія і тести робимо вибірково, де не впевнені у своїх знаннях). Зверніть особливу увагу на с.211-213!!!

8,9

22.05

Повторення й поглиблення вивченого. Працюємо за довідником ЗНО.

С.214-276..Синтаксис.Пунктуація. (теорія і тести робимо вибірково, де не впевнені у своїх знаннях).

10

27.05

Повторення й поглиблення вивченого. Працюємо за довідником ЗНО.

С.277-304. Складне речення.(теорія і тести робимо вибірково, де не впевнені у своїх знаннях).

11,12

29.05

Повторення й поглиблення вивченого. Працюємо за довідником ЗНО.

С.310-331.Розвиток мовлення. Власне висловлювання.  Ви розумні й наполегливі, хай удача буде на вашому боці. Люблю вас, дорогі випускники!

 

Українська література для учнів 11 – А класу на період 04.05-29.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література  для учнів 11 – А,Б класу

на період 04.05-29.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

04.05

Василь Стус. Загальний огляд творчості. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»). Стан активної позиції ліричного героя.

Прочитати біографію письменника-героя.  На с. 236 підручника є пояснення екзистенціалізму , його ідеї вивчити для ЗНО.

2

06.05

Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу

Вірш «Господи, гніву пречистого…» напам’ять . ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі. Вірш «Господи, гніву пречистого…» напам’ять .

3

13

Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Оксана Забужко. «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»

ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова

Вивчіть ознаки постмодернізму с.240.

4

18

Юрій Андрухович. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея»

Опрацюйте с. 241-243.

5

20

Галина Пагутяк. «Потрапити в сад»

Опрацюйте с. 241-243.

6

25

В.Діброва . «Андріївський узвіз»

Повторіть с.249-252.

7

27

Підсумковий урок.

Скласти ЗНО достойно! Тримаємо за вас кулачки!

Українська мова для учнів 11 – А класу на період 14.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 11 – А,Б класу

на період 14.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

4

15.14

Складне безсполучникове речення. Речення з різними видами зв’язку. Повторення й поглиблення вивченого.

Якщо в одному реченні є БСР, СПР, ССР, – то це речення з різними видами зв’язку. Вгорі стр. 298.

5

17,16

Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування)

Тести 1-6 стр.301-303.

6

17,16

Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту діалогічного жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз

Пряма мова. Вивчити табличку на стр.304 і буде бал на ЗНО. Тести 1-6.

7

22,21

Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика)

Цитата як різновид прямої мови. Правило с. 305. Тести 7-12. Тема легка, просто вивчіть (повторіть) правила.

8

24,23

29,28

Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту оцінювального жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз

Розділ «Стилістика. Розвиток мовлення» потрібно вдумливо, повільно прочитати. Це допоможе при аналізі тексту, там можна набрати балів. Головне : вдумливо вивчити.

Тести С.313-324.

Українська література для учнів 11 – А класу на період 13.04-21.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література  для учнів 11 – А,Б класу

на період 13.04-21.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

13

Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання

Вивчити с.218-219. Прочитати повністю роман у віршах «Маруся Чурай»

2

15,14

Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини

Вивчити с.220, відповісти на питання  у підручнику.

3

22,21

Ліна Костенко. «Маруся Чурай».План-характеристика Марусі Чурай

Підручник ЗНО. Вивчити с.458-461.

4

27

Підсумковий урок за творчістю Ліни Костенко.

Вивчити й закріпити с.458-462. Виконати тести с.462-466. Поставте собі оцінку. Похваліть себе або починайте наново вчити.

5

29,28

Василь Стус. Загальний огляд творчості. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»). Стан активної позиції ліричного героя.

Прочитати біографію письменника-героя.  На с. 236 підручника є пояснення екзистенціалізму , його ідеї вивчити для ЗНО.

6

04.05

Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу

Вірш «Господи, гніву пречистого…» напам’ять . ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі. Вірш «Господи, гніву пречистого…» напам’ять .

Українська література для учнів 11 – А класу на період 06.04-21.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література  для учнів 11 – А,Б класу

на період 06.04-21.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Ліна Костенко. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Зв’язок із античною міфологією

Повторення вивченого про поетесу.

Сподіваюся, що вірш «Страшні слова..» напам’ять вивчили. Дякую.

Прочитати с.213-215. Щоденно ставити за мету вивчити тему ЗНО й повторити тему. Потрібно пройти повторно всю програму.

Програма на стр.334,335

2

08,07

Історико-фольклорна основа  історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко

Вивчити стр.216-217. Теорія літератури: роман у віршах

Прочитати повністю роман у віршах «Маруся Чурай»

3

13

Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання

Вивчити с.218-219.

Прочитати повністю роман у віршах «Маруся Чурай»

4

15,14

Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини

Вивчити с.220

Прочитати повністю роман у віршах «Маруся Чурай»

5

22,21

Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Урок мовленнєвого розвитку №4. План-характеристика Марусі Чурай

Підручник ЗНО. Вивчити с.458-461.

Підручник ЗНО. Вивчити с.458-461.

6

27

Підсумковий урок за творчістю Ліни Костенко.

Вивчити й закріпити с.458-462.

Виконати тести с.462-466. Поставте собі оцінку. Похваліть себе або починайте наново вчити.

7

29,28

Василь Стус. Загальний огляд творчості. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»). Стан активної позиції ліричного героя.

Прочитати біографію письменника-героя.  На с. 236 підручника є пояснення екзистенціалізму , його ідеї вивчити для ЗНО.

Прочитати біографію. На с. 236 підручника є пояснення екзистенціалізму , його ідеї вивчити для ЗНО.

8

04.05

Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу

Вірш «Господи, гніву пречистого…» напам’ять . ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі

Вірш «Господи, гніву пречистого…» напам’ять .

Українська мова для учнів 11 – А класу на період 06.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 11 – А,Б класу

на період 06.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

08,07

04

Риторичні фігури.  Градація. Порівняння

Усі форми роботи із довідником ЗНО.

Сподіваюся, що всі 11 типів СПР (стр.285,286) ви вивчили й закріпили тестами.

Виконайте тести №43-50 (с.294-296) і поставте собі оцінку. Якщо оцінка нижче «7», ви тему не засвоїли, починайте заново.

2

10,09

Риторичні фігури.  Риторичне запитання. Звернення

Стр. 297. Розпочинаємо повторення безсполучникового складного речення (БСР).

Вивчити правило!!!

Увага!

Двокрапка : пояснення, причина.

Тире: порівняння, протиставлення, наслідок чи умова.

Тести с.298-300, 1-10.Це про вживання коми та тире.

3

10,09

Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення)

Стр. 297. Розпочинаємо повторення безсполучникового складного речення (БСР).

Вивчити правило!!!

Тести 11-15. Якщо у тестах помиляєтеся, просто вивчіть правило!!! На ЗНО «чуйка» не працює

4

15.14

Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту інформаційного жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз

Якщо в одному реченні є БСР, СПР, ССР, – то це речення з різними видами зв’язку. Вгорі стр. 298.

Алгоритм: 1знайдіть граматичну основу;

2з’ясуйте, як з’єднані частини складного речення; 3скільки тих частин ( має бути не менше трьох речень); 4якщо одні з’єднані сполучником( напр. сурядним), далі без сполучника, 5то це складне речення із сполучниковим (сурядним) і безсполучниковим зв’язком. Скрізь, де пройшов дощ, свіжо нарешті дочекалася прохолоди земля.( сп.де – підрядний зв'язок, тире безсполучниковий.)отже, речення зі сполучниковим та безсполучниковим зв’язком тести 16-18..

5

17,16

Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування)

Тести 1-6 стр.301-303 контрольні.

Тести 1-6 стр.301-303 контрольні. Виконайте й поставте собі оцінку. Якщо оцінка нижче «7», починайте вчити правила.

6

17,16

Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту діалогічного жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз

Пряма мова. Вивчити табличку на стр.304 і буде бал на ЗНО.

Тести 1-6.

7

22,21

Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика)

Цитата як різновид прямої мови. Правило с. 305.

Тести 7-12. Тема легка, просто вивчіть (повторіть) правила.

8

24,23

29,28

Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту оцінювального жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз

Розділ «Стилістика. Розвиток мовлення» потрібно вдумливо, повільно прочитати. Це допоможе при аналізі тексту, а там можна набрати балів. Головне : вдумливо вивчити.

Тести С.313-324. Домашня на три уроки.

Успіхів!

Той досягне успіху, хто його прагне, не боїться праці.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon