• A-
  • A
  • A+

11-А,11-Б Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

11-А,11-Б

 Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/417245 - узагальнення і повторення розділу «Золоті сторінки далеких епох».

https://naurok.com.ua/test/start/17634 - узагальнення і повторення розділу «Модернізм та Срібне століття».

https://naurok.com.ua/test/start/120429 -  тестування "Шедеври європейської лірики І пол. ХХ ст. Антиутопія у світовій літературі".

https://naurok.com.ua/test/start/379055 - Проблема війни і миру в літературі ХХ століття (Б.Брехт, Г.Белль, П.Целан).

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за навчальний рік. 

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 11-А,11-Б Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

11-А,11-Б

 Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.  Стівен Едвін Кінґ. «Мораль» 

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5654 – біографія Стівена Кінга.

https://dovidka.biz.ua/moral-stiven-king-skorocheno/ - твір «Мораль» (скорочено).

Робота з текстом

Стівен Кінг «Мораль».

Формування текстоінтерпретувальної компетенції:

1.Складіть монолог Нори, яка пояснює, чому вона пішла на злочин.

2.Чому Чад підтримав свою дружину?

https://naurok.com.ua/test/start/217157 - виконати тест. (повторення, узагальнення).

https://naurok.com.ua/test/start/380256 – виконати тест. Посилання із результатами відправити вчителю на ел.пошту до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 11-Б Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

11-А,11-Б

 Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Австралія

Маркус Френк Зузак (нар. 1975) «Крадійка книжок».

Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

https://bookopt.com.ua/avtor-zuzak-m - біографія Маркус Френк Зузак.

https://www.youtube.com/watch?v=PdT97L_9dG0 – буктрейлер Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок».

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8137 – читати «Крадійка книжок».

https://dovidka.biz.ua/kradiika-knyzhok-analiz/ - аналіз «Крадійка книжок».

https://dovidka.biz.ua/kradiika-knyzhok-kharakterystyka-heroiv/ - характеристика героїв.

https://naurok.com.ua/test/start/323798 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 08.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 вівторок 09.00-10.00,  п’ятниця 09.00-10.00).

11-Б Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

11-А,11-Б

 Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Сербія

Милорад Павич (1929 2009). «Скляний равлик».

Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk сюжет «Скляний равлик».

https://www.youtube.com/watch?v=UhrSdQpaniY  - «Скляний равлик».

https://dovidka.biz.ua/mylorad-pavych-sklianyi-ravlyk-analiz/ - аналіз твору «Скляний равлик».

Риси постмодернізму в оповіданні Милорада Павича «Скляний равлик» виявляються на різних рівнях:

·       Жанр твору

·       Гра із твором і читачем

·       Значення центральної метафори

·       Варіанти фіналу твору як ознака стилю Милорада Павича

·       Інтертекстуальність

·       «Відмова від монопольного права автора на істину»

·       Побудова системи персонажів

https://naurok.com.ua/test/start/268368 – виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 30.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 вівторок 09.00-10.00,  п’ятниця 09.00-10.00).

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 11-Б Завдання на тиждень 21.04-24.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

11-А,11-Б

 Завдання на тиждень 21.04-24.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Провідні тенденції в драматургії ІІ пол. ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета).  

Література постмодернізму

Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=SdYcMbHvD2E – формування «театру абсурду».

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2988 «Гостина старої дами» Ф.Дюрренмант.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8280 «Санта Крус» М.Фріш.

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5615 – Е.Йонеско «Носороги».

https://dovidka.biz.ua/chekayuchi-na-godo-skorocheno/  - «Чекаючи на Годо» С.Беккета.

https://www.youtube.com/watch?v=491X9Yg1uhI – література постмодернізму

https://www.youtube.com/watch?v=W-j3yWbdzeY постмодернізм в літературі. Характерні риси, письменники, твори.

https://naurok.com.ua/test/start/98027   – виконати тест. Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 24.04..2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 вівторок 09.00-10.00,  п’ятниця 09.00-10.00).

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 11-Б Завдання на тиждень 13.04-17.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

11-А,11-Б

 Завдання на тиждень 13.04-17.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Позакласне читання. Ґабріель Ґарсіа Маркес  «Сто років самотності»

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=RKaVvyvnRbM – аудіокнига «Сто років самотності».

https://dovidka.biz.ua/sto-rokiv-samotnosti-analiz/ - аналіз твору.

http://www.myshared.ru/slide/1244782/ презентація на тему «Сто років самотності».

Ідеї роману «Сто років самотності»:

·                   заклик до гуманізму, працелюбності, любові до землі, моральної чистоти;

·                   утвердження думки про те, що не самотність , роз’єднаність, а солідарність врятує людство;

·                   відповідальність людини за свої вчинки, дії, вибір і перед сучасним суспільством, і перед майбутніми поколіннями;

·                   засудження жорстокості, воєн, ворожнечі, історичного безпам’ятства.

https://naurok.com.ua/test/start/111074 виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 17.04.2020

Написати

есе. ( 1-1,5 сторінки, тема на вибір учня):

1.Чи повернеться до людей янгол?

2.Відображення моральної деградації людства

3.Символічний зміст образу янгола

4.Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon