• A-
  • A
  • A+

6-А-клас Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Рекомендовані завдання

20.05.20

Географія

Забруднення довкілля та його охорона

Робота з підручником.

Робота з визначеннями понять: «Охорона природного середовища», «Заказники».

Підготовка до узагальнення та перевірки рівня навчальних досягнень учнів з тем: «Біосфера та грунти», «Природні комплекси»; розділу «Планета людей». ______________________________________

Урок в режимі онлайн ( Zoom)

Час: 20.05. 2020 12:30

Опрацюйте п. 64.

Запишіть у зошит визначення понять «Охорона природного середовища», «Заказники» та запам’ятайте.

Робота в  Google Classroom.

22.05.20

Географія

Розробка міні-проєкту з утилізації побутових відходів.

Робота з підручником.

Перегляд відеоуроків.  

_____________________

Урок в режимі онлайн ( Zoom)

Час: 22.05. 2020 12:30

Повторіть п 55-64

Робота в  (Google Classroom)

Перегляньте відеоуроки за посиланнями:

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FFNDWNFPTvThbLNGZDnbCXcLTwwwxQCP?projector=1 (тема «Біосфера).

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/KtbxLxGvbZdKxWMFqhLsrvBntsGsSHHQzg?projector=1 (тема «Природні комплекси).

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox?projector=1 (тема «Географічна оболона).

Виконайте тест з тем: «Біосфера та грунти», «Природні комплекси»; розділу «Планета людей»..

Колективна робота на ресурсі Padlet з утилізації побутових відходів.

 

6 А клас географія Антохіна Л.О. з 13 травня

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Рекомендовані завдання

13.05.20

Географія

Держави -сусіди України на політичній карті світу.

Робота з підручником.

Відпрацювання вмінь роботи з картами та географічною номенклатурою в атласі з  теми: «Держави світу»

______________________________________

Урок в режимі онлайн ( Zoom)

Час: 13.05. 2020 12:30

Опрацюйте п. 62.

Робота в  Google Classroom.

Дослідження:

ü Визначте за картою держави, з якими Україна має сухопутні кордони.

ü Визначте за картою держави, з якими Україна має сухопутні кордони.

ü За картами атласу визначте суміжні з Україною держави, які мають найбільше країн-сусідів.

15.05.20

Географія

Зміни складових географічноі оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі.

Робота з підручником.

_________________________________________

Урок в режимі онлайн ( Zoom)

Час: 15.05. 2020 12:30

Опрацюйте п. 63

Робота в  (Google Classroom)

Колективна робота на ресурсі Padlet на тему: «Мої судження про заходи щодо усунення негативних наслідків господарської діяльності на Березняках».

6 А клас географія Антохіна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Рекомендовані завдання

06.05.20

Географія

Людські раси. Дослідження М.М. Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу.

Робота з підручником.

Робота з визначеннями понять: «Людська раса», «Расові ознаки»

______________________________________

Урок в режимі онлайн ( Zoom)

Час: 06.05. 2020 12:30

Опрацюйте стр. 220-221.

Робота в  Google Classroom.

Запишіть у зошит визначення понять: «Людська раса», «Расові ознаки»

 та запам’ятайте.

Виконайте завдання для самоперевірки за посиланням на ресурсі learningapps

Виконайте тест з теми.

08.05.20

Географія

Держави світу.

Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць.

Робота в  (Google Classroom)

Відпрацювання вмінь роботи з картою в атласі з теми.

Опрацюйте п. 61

Робота в  (Google Classroom)

Виконайте практичну роботу. Позначте на контурній карті кордони найбільших держав та їх столиці.

Розгляньте політичну карту світу.

 Виконайте завдання для самоперевірки за посиланням на ресурсі learningapps

6-А кл Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Рекомендовані завдання

29.04.20

Географія

Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі.

Робота з підручником.

Робота з визначеннями понять: «чисельність населення», «розміщення населення», «густота населення».

Відпрацювання вмінь роботи з картою «Народи та густота населення світу» в атласі.

_________________________________________

Урок у режимі онлайн ( Zoom).

Час: 29.04. 2020 12:30

Опрацюйте п. 60 (стр. 218-220)

Запишіть у зошит визначення понять: «чисельність населення», «розміщення населення», «густота населення».

та запам’ятайте.

Порівняйте за картою густоту населення в різних регіонах земної кулі та зробіть висновки.

Робота в  Google Classroom.

Кл: 6-А Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Рекомендовані завдання

22.04.20

Географія

Природні зони Землі, їх особливості.

Робота з підручником.

Перегляд відео до уроку  

Відпрацювання вмінь роботи з картою природних зон в атласі.

_________________________________________

Урок в режимі онлайн ( Zoom).

Час: 22.04. 2020 12:30

Ідентифікатор конференції: 758 7841 9860

Опрацюйте стр. 213-214.

Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=_1YInlgNDf4

Робота в  Google Classroom.

Виконайте завдання для самоперевірки за посиланням на ресурсі learningapps https://learningapps.org/7231027

24.04.20

Географія

Природні зони Землі, їх особливості. Практична робота

№ 7 . «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом)».

Відпрацювання вмінь роботи з картою в атласі з теми.

_________________________________________

Запитання – відповіді в режимі онлайн ( Zoom).

Час: 24.04. 2020 12:30

Ідентифікатор конференції: 751 7763 7205

Опрацюйте стр. 215-217.

Робота в  (Google Classroom)

Виконайте практичну роботу «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості

(за типовим планом)».

Географія Клас: 6-А Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Рекомендовані завдання

15.04.20

Географія

Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу та океану.

Робота з підручником.

Перегляд відео до уроку  

Робота з визначеннями понятть «Грунт», «Грунтовий покрив».

Відпрацювання вмінь роботи з картою грунтів в атласі.

Запитання – відповіді в режимі онлайн ( Zoom).

Час: 15.04. 2020 12:30

Ідентифікатор конференції: 757 9522 8022

Опрацюйте п. 56.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 209.

Перегляньте відео за посиланням

https://m.youtube.com/watch?v=wjh0VXBZtDM&feature=share

Запишіть у зошит визначення понять «Грунт», «Грунтовий покрив».

та запам’ятайте.

Робота в  Google Classroom.

Підберіть до уроку прислів’я та приказки про грунт.

17.04.20

Географія

Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості, закономірності розвитку.

Робота з підручником.

Робота з визначеннями понять «Природний комплекс», «Географічна оболонка», «Природна зона» .

Відпрацювання вмінь роботи з картою та географічною номенклатурою в атласі з теми.

_________________________________________

Запитання – відповіді в режимі онлайн ( Zoom).

Час: 17.04. 2020 12:30

Ідентифікатор конференції: 754 0745 7575

Опрацюйте п. 57.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 213.

Запишіть у зошит визначення понять «Природний комплекс», «Географічна оболонка», «Природна зона»

та запам’ятайте.

Робота в  (Google Classroom)

Виконайте завдання для самоперевірки за посиланням на ресурсі learningapps https://learningapps.org/7181555

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon