• A-
  • A
  • A+

6 – Б | Дистанційне завдання під час карантину 18.05 -22.05.2020 р Основи здоров’я Вчитель : Ийслуу Ніна Вікторівна Урок 18.05.2020 р

6 – Б |  Дистанційне завдання  під час карантину  18.05 -22.05.2020 р

 Основи здоров’я        Вчитель :  Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   18.05.2020 р

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

18.05

2020

6-Б

Урок узагальнення по темі «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

Конференція Zoom                         

Тестування на платформі « На урок» за посиланням join.naurok.ua                          Код  доступу буде повідомлено після завершення конференції

 

Зв’язок зі мною:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

                                Тел. 066-68-36-535

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зв’язок зі мноюЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

                                Тел. 066-68-36-535

 

6 – Б | Дистанційне завдання під час карантину 04.05 -08.05.2020 р Основи здоров’я Вчитель : Ийслуу Ніна Вікторівна Урок 04.05.2020 р.

6 – Б Дистанційне завдання  під час карантину  04.05 -08.05.2020 р

 Основи здоров’я        Вчитель :  Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   04.05.2020 р.

п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

04.04

2020

6-Б

Тема: 

До кого звернутися по допомогу.

Як допомогти потерпілому

1. Опрацювати § 32 - 33.

 

2.Опрацювати конспект  уроку у папці свого  класу: https://dsryj.blogspot.com

3. Розглянути схеми ст.181, 188 підручника та запропонувати рішення, як повідомити рятувальників та як надати допомогу потерпілому.

 

4.  Записати у зошит терміни з поясненнями: хімічний опік, отруєння.

 

5.Виконати завдання крос-тесту – ст. 182-183 і записати у зошит послідовність дій .

 

6. Уважно опрацювати інформацію, як розпізнати хімічний опік, які ознаки отруєння препаратами побутової хімії чи газом - ст.186, 188

7. Пройти тест до 8 травня –

https://naurok.com.ua/test/homework/1411002

Додатково:

Переглянути  інформацію за посиланням- https://nszu.gov.ua/covid/partnership

Консультація  Zoom

Дата : 04.05.2020 р.            

 Час: 12-00

Приєднатися до конференції Zoom можна: https://us04web.zoom.us/j/2206628705

Ідентифікатор конференції: 220 662 8705                                 

Підготувати проект,  використовуючи програму WriteReader , на тему: «Як повідомити  рятувальників про критичну ситуацію» , «Перша допомога при хімічних опіках»,  «Перша допомога при отруєннях», «Допомога при ДТП». «Вміст автомобільної аптечки»

Або створити інтерактивну вправу на сайті - https://learningapps.org  - за бажанням.                               

 Якщо немає такої можливості – працюємо з підручником і виконуємо завдання на ст.182, 187, 190: усні – усно, письмові – записуємо у зошит.

Готуємося до тематичного оцінювання – параграфи 26-33

 

Зв’язок зі мною:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                           Тел. 066-68-36-535

6 – Б | Дистанційне завдання під час карантину 27.04 -30.04.2020 р Основи здоров’я Вчитель : Ийслуу Ніна Вікторівна Урок 27.04.2020 р.

6 – Б Дистанційне завдання  під час карантину  27.04 -30.04.2020 р

 Основи здоров’я        Вчитель :  Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   27.04.2020 р.

п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

27.04

2020

6-Б

Тема: 

Безпека руху велосипедиста

 

1. Опрацювати § 31.

 

2.Опрацювати конспект  уроку у папці свого  класу:

https://dsryj.blogspot.com

3. Розглянути схему ст.178  підручника та запропонувати рішення, як безпечно велосипедисту об’їхати  перешкоду.

 

4.  Записати у зошит терміни з поясненнями: дорожньо-транспортна пригода, маневр

 

 

5.Опрацювати правила для велосипедистів - https://www.youtube.com/watch?v=9QcYFEiwNfU  або

https://www.youtube.com/watch?v=fEc3Bt36hmo

Підготувати проект,  використовуючи програму WriteReader , на тему: «Правила для велосипедистів» , «Правила перевезення пасажирів на велосипеді»,  «Правила перевезення вантажів на велосипеді», «Як правильно здійснити маневр».  

Або створити інтерактивну вправу на сайті -

https://learningapps.org  - за бажанням.                               

Якщо немає такої можливості – працюємо з підручником і виконуємо завдання на ст.174 , 175, 178, 179: усні – усно, письмові – записуємо у зошит.

 

              

Зв’язок зі мною:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                           Тел. 066-68-36-535

6 – Б | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020 р Основи здоров’я Вчитель : Ийслуу Ніна Вікторівна Урок 13.04.2020 р.

6 – Б Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

 Основи здоров’я        Вчитель :  Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   13.04.2020 р.

п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

13.04

2020

6-Б

Тема:  Ти – велоси-педист

 

1. Опрацювати § 30.

 

2.Опрацювати конспект  уроку у папці свого  класу:

https://dsryj.blogspot.com

План :

1.  Прочитати цікаві факти  «З історії виникнення велосипеда»

2. Розглянути схеми ст.170, 171  підручника «Оснащення велосипеда»  та «Одяг для велосипедної прогулянки»

 

3.  Скласти і записати у зошит поради, що треба робити, щоб стати вправним велосипедис-том.

4. Дослідити правила дорожнього руху велосипедистів, використовуючи конспект уроку та матеріал за посиланням –

https://www.youtube.com/watch?v=L7WIYaekclo

 

5. Виконати практичну  вправу – «Визначення типорозміру велосипеда»  Завдання: попрацюй із таблицею 9 ст.169 підручника та та визнач, який розмір велосипеда тобі підходить

1.Підготувати проект на тему: «Як можна запобігти крадіжкам велосипедів»     або

«Якби знав, де впаду»,

використовуючи програму

WriteReader  ( за бажанням )

2. Пройти узагальнюючий   тест у конспекті уроку ( усно)

https://dsryj.blogspot.com

-------------------------------------------

Інформація для тих, хто бажає навчитись працювати з програмою WriteReader

1 крок – встановити програму

2 крок – зайти за посиланням –

https://app.writereader.com/library/book/c3484a93-cbad-47e3-9e74-f07adc76d6b9

3 крок – в меню  знайти свій клас

4 крок – ввести логін – своє прізвище українською мовою

5 крок – ввести код класу

Коди класів:    6-А - s3wk

6-Б – oazm         6-В  - kv3r

6-Г - 2aem

6 крок – підписати ваш проект

7 крок – під час роботи можна: використовувати ілюстрації сайту, взяті з  інтернету,  або ті, які є на вашому робочому столі; вводити текст, додавати  голосові повідомлення. Маючи елементарні знання з англійської мови розібратися у програмі не складно.

               Зв’язок зі мною:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                           Тел. 066-68-36-535

6 – Б | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020 р Основи здоров’я Вчитель: Ийслуу Ніна Вікторівна

6 – Б  Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

 Основи здоров’я     Вчитель:  Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   06.04.2020 р

п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

06.04

2020

6-Б

Тема: Підпри-ємства у твоєму населе-ному пункті

 

1. Опрацювати § 29. Вивчити терміни :   аварія, катастрофа, евакуація

 

2.Опрацювати конспект  уроку у папці свого  класу:

https://dsryj.blogspot.com

3. «Якщо ти проживаєш поблизу промислового об’єкта» – вивчити правила  ст.162 підручника

4. Опрацювати схему ст.163 підручника«Наслідки аварій на підприємствах»

 

5. Прочитати: «Як дізнатися про аварію на підприємстві? Як діяти під час аварії на підприємстві?» - ст. 165 підручника

6. Опрацювати в конспекті уроку https://dsryj.blogspot.com     питання:

«Евакуація. Що взяти з собою в разі евакуації»

 

7. Опрацювати схему – ст.167 «Захист шкіри і волосся»

 

8. Практична вправа – виготовлення ватно-марлевої пов’язки – ст.166 підручника

Інтернет-ресурси:

https://pidruchnyk.com.ua/

192-osnovi-zdorovya-beh-voroncova

-ponomarenko-strashko-6-klas.html - електронна версія підручника

комікс «Техногенне середовище та його альтернатива»  - https://drive.google.com/drive/

u/0/folders/1mwcNa3VudLBVCUZi6y

_uVap57m4rN8yw

Підготувати проект на тему: «Промислові підприємства Дніпровського району м.Києва та небезпека, яку вони можуть нести»

Виконати проект у формі:

малюнку-схеми об’єктів мікрорайону, в якому ти мешкаєш, або текстового повідомлення про об’єкти, або коміксу «Техногенне середовище та його альтернатива»-за зразком - https://drive.google.com/drive/

u/0/folders/1mwcNa3VudLBVCUZi6y

_uVap57m4rN8yw

або

 проекту, створеного  у  програмі  WriteReader

------------------------------------------------------

Інформація для тих, хто бажає навчитись працювати з програмою WriteReader

1 крок – встановити програму

2 крок – зайти за посиланням –

https://app.writereader.com

/library/book/c3484a93-cbad

-47e3-9e74-f07adc76d6b9

3 крок – в меню  знайти свій клас

4 крок – ввести логін – своє прізвище українською мовою

5 крок – ввести код класу

Коди класів:

6-А - s3wk

6-Б - oazm

6-В  - kv3r

6-Г - 2aem

6 крок – підписати ваш проект

7 крок – під час роботи можна: використовувати ілюстрації сайту, взяті з інтернету,  або ті, які є на вашому робочому столі; вводити текст, додавати голосові повідомлення. Маючи елементарні знання з англійської мови розібратися у програмі не складно.

Роботу відправити на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ljwz1991@ukr.net  до 14.04 2020 р.

6-Б клас | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020

Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

 30.03.2020  Основи здоров’я  6-Б  Ийслуу Ніна Вікторівна

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

30.03

2020

6-Б

Тема:  Як поводитися під час пожежі

 

Шановні діти, на час карантину ми працюємо з програмою WriteReader, де ви можете залишати свої виконані завдання у формі книжечки.У конспектах уроків у моєму блозі на неї будуть посилання .Таким чином ви будете отримувати оцінки.

Опрацювати § 28. Вивчити терміни :   пожежа, пожежна небезпека, небезпечні фактори пожежі

 

2. Переглянь конспект уроку:

https://dsryj.blogspot.com

(  у папці класу, відповідно до предмета)

3. Використай при підготовці інтернет-ресурси( у конспекті уроку є їх перелік і відповідні пояснення.)

Якщо немає можливості – виконуй завдання в кінці параграфа 28.

 

4. Виконай письмово завдання у зошит та встав пропущені у тексті слова ( конспект уроку – розділ 5 – ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ)

 План уроку:

1.Пригадаємо ще раз  основні причини пожеж.                                      2. Пожежна небезпека.                     3.Які існують правила виклику пожежної команди?                               4. Як вижити при пожежі                       5. Як діяти в різних ситуаціях при виникненні пожежі                                 6. Дії під час пожежі в транспорті       7. Правила, які можуть врятувати під час пожежі                                                 8. Що робити при пожежі: правила для дітей                                      9.Пожежа в ТРЦ                                      10. Дії під час пожежі, коли виходу нема                                                          11. Допомога постраждалому

 

Завдання

Оберіть будь-які три пункти плану з поданого переліку:

Як вижити при пожежі

Як діяти в різних ситуаціях при виникненні пожежі

Дії під час пожежі в транспорті

Правила, які можуть врятувати під час пожежі

Що робити при пожежі: правила для дітей

Пожежа в ТРЦ

Дії під час пожежі, коли виходу нема

Гарно опрацюйте матеріал і створіть  книжечку – алгоритм поводження під час пожежі -  «Корисно знати всім», перейшовши за посиланням :

https://app.writereader.com/library/book/c3484a93-cbad-47e3-9e74-f07adc76d6b9

Вхід для класів:

Логін – ваше прізвище    крім: 6-А - Купчик Кіра,   6-Б -  Руслан

Коди класів:

6-А - s3wk

6-Б - oazm

6-В  - kv3r

6-Г - 2aem

Деталі – в конспекті уроку.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon