• A-
  • A
  • A+

6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Літературна вікторина «Я знаю зарубіжну літературу»

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/416419 - узагальнення вивченого за навчальний рік.

Презентація улюблених книжок.

Підготувати рекламу одного з вивчених літературних творів.

2.

Зарубіжна література

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/404442 - повторення розділу «Міфи народів світу».

https://naurok.com.ua/test/start/22117 -узагальнення і систематизація розділу «Мудрість байки».

https://naurok.com.ua/test/start/388962 - Підсумковий тест "Від міфу до сучасності".

http://school16.org/spisok-tvoriv-zarubizhnoyi-literaturi-na-lito-dlya-uchniv-5-11-h-klasiv - список літератури для 7 класу

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Моральні цінності, що стверджуються у творі Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

Робота з текстом:

1.Поясніть, як Джим потрапив на острів і звідки у нього прізвище Ґудзик.

2.Як кожен із персонажів змінюється протягом твору?

3.Визначте казкові і реальні елементи в романі Міхаеля Енде.

4.Чому персонажі твору мають такі чудернацькі імена: пані Штоцкер, пані Кутняк, пан Неталан, пан Бань, король Альфонс За Чверть Дванадцятий? 5.Які елементи пригодницької літератури автор використовує у повісті? З якою метою?

Поділіться своїми спостереженнями щодо оповіді роману. Яку роль вона відіграє у розкритті характерів персонажів?

У творі утверджуються моральні цінності – дружба, взаємодопомога, повага до інших, любов до батьківщини, кохання. А ще в романі Міхаеля Енде осмислюються поняття «добро» і «зло», «життя» і «смерть», «милосердя» і «байдужість».

https://naurok.com.ua/test/start/344742 – виконати тест

(повторення вивченого матеріалу).

Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 22.05.2020

2.

Зарубіжна література

Позакласне читання.

Крістіне Нестлінґер «Пес йде у світ».

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=8514 – читати «Пес йде у світ».

Діти критично оцінюють свої вчинки і самостійно приймають рішення. Саме про це йдеться у повістях, що складають книгу. Драматична емоційна напруга, якої сповнені ці твори, змушує юних читачів переживати ті випробування, які спіткали їхніх головних героїв.

https://naurok.com.ua/test/start/385959 – виконати тест

(узагальнення вивченого матеріалу). Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Міхаель Андреас Гельмут Енде (19291995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас та ін.).

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=VtWw1S_W0NU – біографія Міхаеля Енде.

https://www.youtube.com/watch?v=MPofIa9tHAA - Німецький письменник Міхаель Енде. Казкова повість "Джим Ґудзик та машиніст Лукас".

Історія написання твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Запитання та відповіді:

§ У якому краї жив машиніст Лукас?

§ Опишіть країну Усландію.

§ Назвіть мешканців Усландії.

§ Опишіть пані Штоцкер. Чи займалася ця героїня?

§ Яка подія порушила мирне життя Усландії?

§ Що знайшли у пакеті жителі Усландії?

«Мозковий штурм»

1.Чому машиніст Лукас та Джим Ґудзик залишають Усландію та вирушають у небезпечну подорож?

2.Яку країну відвідали наші герої першою?

Зупинка перша - «Мандала»

Зупинка друга - «Ліс Тисячі Чудес»

Зупинка третя - «Смугасті гори, або Вінець Світу»

Зупинка четверта - «Долина Сутінків»

Зупинка п’‎ята — «Край Світу»

Зупинка шоста - «Чорні Скелі та Паща Смерті»

Зупинка сьома - «Країна Тисячу Вулканів»

Зупинка восьма - «Драконове місто»

Створення схеми «Моральні цінності твору».

https://naurok.com.ua/test/start/351938 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 15.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – Б Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Крістіне Нестлінґер  «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Конрад і його становлення у світі.

 

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

Ідейно-тематичний аналіз повісті:

Тема – пригоди штучно створеного хлопчика в реальному світі.

Ідея – слухняним бути потрібно вміру, що "закладати" вчительці однокласників - ще не значить бути чесним і сумлінним, а значить не мати в майбутньому друзів в класі, що якщо дуже хочеться морозива, то чому б його не з'їсти…

Проблематика твору:

·       Батьки і діти

·       Добро і зло

Система образів

1.Пані Берті Бартолотті:

Сходинки материнства пані Бартолотті (опорна схема)

2.Пан Егон.

3.Конрад (цитатна характеристика).

«Займи позицію»: Чи легко бути ідеальним в неідеальному світі?

Скласти опорну схему: «Світ дорослих та світ дітей у творі     «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Дати усну відповідь на питання: Чому ми прагнемо ідеалу?

 Написати твір-прогнозування: «Яким став Конрад?»

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – Б Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна літе ратура

Астрід Анна Емілія Ліндґрен . «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-analiz/ аналіз «Міо, мій Міо».

https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-golovni-geroyi/ - головні герої «Міо, мій Міо».

1.Завдання: знайти у тексті твору і прочитати цитати, якими ав" торка характеризує головних героїв твору.

2. Характеристика образів:

1 — «образ Міо»,

2 — «образ тата"короля»

3 — «образ Юм"Юма»

4 — «образ лицаря Като»

Визначте тему та ідею твору. — Поміркуйте над розв’язкою сюжету — чому, на вашу думку, саме таким є фінал повісті?

2.

Зарубіжна література

Крістіне Нестлінґер  «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=QGwkqr7yzh4  біографія Крістіне Нестлінгер

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336 – «Конрад, або Дитина з бляшанки»

Чи  Конрад був незвичною дитиною ? Наведіть факти на

підтвердження своїх слів?

1.Складання асоціативного грона на тему «Незвичайний Конрад».

2.Складання опорної схеми «Результати взаємин Конрада зі світом».

https://naurok.com.ua/test/start/8386 виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителя до 30.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – Б Завдання на тиждень 21.04-24.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 21.04-24.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=kcnlbkgyHTg  - біографія Астрід Ліндгрен

https://www.youtube.com/watch?v=xLQU80iaPkQ – буктрейлер до казки «Міо, мій Міо»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1321 – казка Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо».

Вибрати з тексту цитати, що характеризують образ Міо.

Намалювати обкладинку до твору.

2.

Зарубіжна література

Моральні цінності у творчості

А. Ліндгрен.

 

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

Проблемні запитання (усно)

1. Чи вірите ви в те, що Міо насправді потрапив до казкової країни?

2. Куди, насправді міг подітися Буссе, якого розшукували у Стокгольмі як зниклого?

3. Як ви думаєте, про що завжди мають пам'ятати дорослі щодо

свого ставлення до дітей? 

4.Як ви думаєте, чому, на задумкою А. Ліндґрен, Міо, навіть потрапивши до казкової країни, змушений був подолати тяжкі ви­пробування, перш ніж остаточно возз'єднатися з батьком і знайти сімейний затишок?

https://naurok.com.ua/test/start/7246 - виконати тест. Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 24.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon