• A-
  • A
  • A+

Українська література для учнів 6-В класу на період 18.05-27.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 6-В класу

на період 18.05-27.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми роботи для засвоєння

(рекомендовані)

1

18

Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві

ТЛ: гумореска, співомовка

Прочитайте виразно с. 243.

2

20

Степан Руданський. «Запорожці у короля».  Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність

Прочитайте виразно с. 246.

3

25

Павло Глазовий. «Найважча роль». 
Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів

Прочитайте виразно с.251.

4

27

Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала».  Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів

Прочитайте виразно с.25251,252.Гарних канікул !

 

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 04.05 по 29.05 Учитель Пасєка Наталя Вікторівна

Завдання з української мови для учнів 6-В класу

на період з 04.05 по 29.05

Учитель Пасєка Наталя Вікторівна

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

06

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням

П.59.  Вивчіть правило с.190.

2

07

Розряди займенників за значенням

П.59.  Вивчіть правило с.191,впр.504.

3

08

Особові займенники. Зворотній займенник себе.

П.60.  Вивчіть правило с.194,196 ,впр.508.

4

12

Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.

П.61.  Вивчіть правило с.198,200, впр.519.

5

13

Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників.

П.62  Вивчіть правило с.201,впр.526

6

14

Неозначені займенники. Написання займенників із прийменниками окремо.

П.62  Вивчіть правило с.202( внизу сторінки табличка!)  ,впр.528.

7

15

Присвійні займенники.

П.63  Вивчіть правило с.205,206 ,впр.539.

8

19

Вказівні й означальні займенники

П.64 Вивчіть правило с.207,208 ,впр.547.

9

20

Вказівні й означальні займенники

Вивчіть правило с.209,210. Впр.549

10

21

Розбір займенника як частини мови

 Вивчіть послідовність розбору с.211.

11

22

Узагальнення ивченого з теми «Займенник»

П.65  Виконайте тести с. 214,215,впр.559.

12

26

Повторення вивченого.

Впр.149.

13

27

Повторення вивченого.

Впр. 574.

14

28

Повторення вивченого.

Впр. 575.

15

29

Повторення вивченого.

Гарних канікул!

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 13.04 по 30.04 Учитель Пасєка Наталя Вікторівна

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 13.04 по 30.04

Учитель Пасєка Наталя Вікторівна

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1

14.04

Розряди кількісних числівників.

П.53. кількісні числівники діляться на цілі числа, дробові, збірні. Спробуй вивчити напам’ять правило с. 169, щоб мати міцні знання та розуміння матеріалу. ( Увага! Семеро хлопців(ч.р.) , але сім дівчат(ж,р.)! Вдумливо опрацюйте теорію. ВПР.446,447У.

2

15.04

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Відмінювання – найважча частина матеріалу. Порада: вивчити напам’ять типи відмінювання. Звичайно, не усі й відразу. Це дуже допоможе тобі. Сплануй свій час, попрацюй над правилами, будь ласка.

Стр.171(відмінювання числівника один, два, три, чотири). Впр.452.

3

16.04

Твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною

Опрацюй матеріал с.242,243. Зверни увагу на ДОВІДКУ. Якщо є натхнення, створи опис Тельбіна (усно чи письмово – вирішуй сам)

4

17.04

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Працюємо на стр.172.( числівники 5-20,30) зверніть увагу, що відмінювання числівників мають паралельні форми. Провідміняйте числівники шість,  двадцять вісім письмово.

5

6

21.04

22.04

Відмінюваня 40,90,100.

Відмінювання десятків і сотень

С.172. вивчіть правило, провідміняйте девяносто, сто  ( зразок відмінювання є у правилі). Провідміняйте нуль, тисяча письмово.

Опрацюйте правило с.173, табличку вивчіть напам’ять.

Зауважте, що у складених кількісних числівниках кожне слово відмінюємо окремо за своїм типом (ви вивчили  різні типи відмінювання ). Впр.458.

7

23.04

Відмінювання дробових і збірних числівників.

П. 55, правила всі. Увага! Половина, третина, чверть – іменники.впр.465у, 466.

Увага! Збірні числівники є тільки у формі називного відмінка. Уже в Р.в. відмінюються за звичайним типом.

8

24.04

Відмінювання та написання порядкових числівників.

П.56. впр. 473у. правила вивчити, бо це запорука успішної роботи над вправами. с.177-179. В.475у,477у,478.

9

28.04

Уживання кількісних числівників з іменниками.

П.57. В.485у. правило!!! С. 182 напам’ять. Ця тема вимагає особливого зосередження. Буду пояснювати  повторно.В.486у,487.

10

11

29.04

30.04

Узагальнення вивченого з теми «Числівник»

Повторити вивчені правила.  Звернути увагу на той матеріал, який важче сприймався. В.494у,492, 493. Добре вивчені правила – ключ до цієї складної теми! Я переконана, що у тебе все вийде!

Українська література для учнів 6-В класу на період 13.04-13.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 6-В класу

на період 13.04-13.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми роботи для засвоєння

(рекомендовані)

1

13.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Еволюція Клима від боягуза до супергероя

Прочитати с.228-229. Це теоретичний матеріал, який допоможе тобі зрозуміти, як письменники будують свої твори

2

15.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині

Усне висловлювання «Боягуз, котрий переміг свій страх,-найсильніша людина у світі». Спробуй підготувати усне есе, опираючись на текст «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Чим сподобався Клим?

3

22.04

Повторення  творчості В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Вороніної.

Пригадай, які фрагменти вивчених  тебе вразили найбільше і чому? Перегорни сторінки підручника, перечитай улюблені пригоди за бажанням. Ти вже багато знаєш нового!

4

27.04

Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців 

Гумор допоможе втримати життєву рівновагу! Починаємо новий розділ. Прочитати с.232.

5

6

29.04

04.05

Леонід Глібов. «Муха і Бджола». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.

Ознайомся із біографією визначного письменника с.233.

Виразно прочитай байку. Уяви себе артистом, прочитай байку своїм рідним, якщо тобі аплодують – постав собі 10!

7

8

06.05

13.05

Леонід Глібов.  «Жаба і Віл». Алегоричні образи

Ти вже знаєш, що наділення тварин і рослин рисами людського характеру називається алегорією.

Вдумливо прочитай с.236 і розберись, яка ж різниця між гумором і сатирою. Це не важко!

Виразно прочитай байку «Жаба і Віл». Поміркуй над алегоріями.

       

Українська література для учнів 6-В класу на період 06.04-13.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 6-В класу

на період 06.04-13.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги

Прочитати с.201-208.

Прочитати с.209-215

2

08.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Друзі й вороги  Клима Джури

Прочитати с.216-223.

Прочитати с.223-227.

3

13.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Еволюція Клима від боягуза до супергероя

Прочитати с.228-229.

Короткий конспект с.228-229

4

15.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині

Усне висловлювання «Боягуз, котрий переміг свій страх,-найсильніша людина у світі»

Усно завдання №11 на с.230

5

22.04

Контрольна робота за творчістю В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Вороніної.

Повторити вивчене.

Контрольну надішлю

6

27.04

Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців 

Прочитати с.232,233.

Прочитати виразно байку за вибором.

7

8

29.04

04.05

Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль

Байка «Щука» с.239,240 виразне читання.

Байку напам’ять

(вимога програми)

9

10

06.05

13.05

Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи

С.234,235 виразне читання.

С.236 розібрати теорію, переказати близько до тексту.

         

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 06.04 по 30.04

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 06.04 по 30.04

Учитель Пасєка Наталя Вікторівна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови.

П.50 вивчити правило.Впр.421,422.

В.423.

2

08.04

Узагальнення вивченого з теми «Прикметник». Підготовка до контрольної роботи.

Повторити усі правила. Звернути увагу : с.146 ( перехід прикметників в іменник). У тексті потрібно буде знайти прикметник, що перейшов у іменник. П.46!!!,47,48,49.

Повторити вивчене. Текст контрольної роботи отримаєте від класного керівника. Відповіді скиньте, будь ласка, на електронку. Успіхів, друзі!

3

09.04

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

П.52. нова тема. На стр.164,165 потрібно детально розібрати правило і вивчити!!! :загальне значення, кількісні, порядкові тощо. Потрібно розрізняти числівники й слова інших частин мови (вгорі с.165). впр. 432у,433у, 434.

С.167 опрацюйте числівники за будовою, знак м’якшення.

В.437, правила напам’ять! Діти, числівник буде незрозумілим, поки не вивчите напам’ять усі правила та типи відмінювання. Така особливість цієї частини мови.

4

5

10.04

14.04

Розряди кількісних числівників.

П.53. кількісні числівники діляться на цілі числа, дробові, збірні. Напамять правило с. 169 ( Увага! Семеро хлопців(ч.р.) , але сім дівчат(ж,р.)! Вдумливо опрацюйте теорію. ВПР.446,447У.

В. 441,440.

6

15.04

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Відмінювання – найважча частина матеріалу. Порада: вивчити напам’ять типи відмінювання.

Стр.171(відмінювання числівника один, два, три, чотири). Впр.452.

В.453

 

16.04

РМ.  № 18. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною

Опрацюйте матеріал с.242,243. Зверніть увагу на ДОВІДКУ.

Завдання №3 впр.608.

 

17.04

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Працюємо на стр.172.( числівники 5-20,30) зверніть увагу, що відмінювання числівників мають паралельні форми.Провідміняйте числівники шість, двадцять вісім письмово.

Провідміняйте письмово вісімнадцять, тридцять (обидві форми).

 

21.04

22.04

Відмінюваня 40,90,100.

Відмінювання десятків і сотень

С.172. вивчіть правило, провідміняйте девяносто, сто  письмово( зразок відмінювання є у правилі). Провідміняйте нуль, тисяча письмово.

Опрацюйте правило с.173, табличку вивчіть напам’ять.

Зауважте, що у складених кількісних числівниках кожне слово відмінюємо окремо за своїм типом (ви вивчили напам’ять різні типи відмінювання ). Впр.458.

Вивчити табличку на с.173!!!, вивчити правило С173. Впр.461.

 

23.04

Відмінювання дробових і збірних числівників.

П. 55, правила всі. Увага! Половина, третина, чверть – іменники.впр.465у, 466.

Увага! Збірні числівники є тільки у формі називного відмінка. Уже в Р.в. відмінюються за звичайним типом.

В.467.

 

24.04

Відмінювання та написання порядкових числівників.

П.56. впр. 473у. правила вивчити с.177-179. В.475у,477у,478.

В.483 письмово, розбір числівника на с. 180,181 вивчити для к.р.

 

28.04

Уживання кількісних числівників з іменниками.

П.57. В.485у. правило!!! С. 182 напам’ять.В.486у,487.

В.489.

 

29.04

Узагальнення вивченого з теми «Числівник»

Повторити вивчені правила. В.494у,492, 493.

В.484.

 

30.04

Контрольна робота «Числівник»

Повторити вивчене. Текст контрольної роботи отримаєте від класного керівника.

Відповіді скиньте, будь ласка, на електронку. Успіхів, друзі!

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon