• A-
  • A
  • A+

6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Літературна вікторина «Я знаю зарубіжну літературу»

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/416419 - узагальнення вивченого за навчальний рік.

Презентація улюблених книжок.

Підготувати рекламу одного з вивчених літературних творів.

2.

Зарубіжна література

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/404442 - повторення розділу «Міфи народів світу».

https://naurok.com.ua/test/start/22117 -узагальнення і систематизація розділу «Мудрість байки».

https://naurok.com.ua/test/start/388962 - Підсумковий тест "Від міфу до сучасності".

http://school16.org/spisok-tvoriv-zarubizhnoyi-literaturi-na-lito-dlya-uchniv-5-11-h-klasiv - список літератури для 7 класу

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020 (2)

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Літературна вікторина «Я знаю зарубіжну літературу»

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/416419 - узагальнення вивченого за навчальний рік.

Презентація улюблених книжок.

Підготувати рекламу одного з вивчених літературних творів.

2.

Зарубіжна література

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/404442 - повторення розділу «Міфи народів світу».

https://naurok.com.ua/test/start/22117 -узагальнення і систематизація розділу «Мудрість байки».

https://naurok.com.ua/test/start/388962 - Підсумковий тест "Від міфу до сучасності".

http://school16.org/spisok-tvoriv-zarubizhnoyi-literaturi-na-lito-dlya-uchniv-5-11-h-klasiv - список літератури для 7 класу

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Моральні цінності, що стверджуються у творі Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

Робота з текстом:

1.Поясніть, як Джим потрапив на острів і звідки у нього прізвище Ґудзик.

2.Як кожен із персонажів змінюється протягом твору?

3.Визначте казкові і реальні елементи в романі Міхаеля Енде.

4.Чому персонажі твору мають такі чудернацькі імена: пані Штоцкер, пані Кутняк, пан Неталан, пан Бань, король Альфонс За Чверть Дванадцятий? 5.Які елементи пригодницької літератури автор використовує у повісті? З якою метою?

Поділіться своїми спостереженнями щодо оповіді роману. Яку роль вона відіграє у розкритті характерів персонажів?

У творі утверджуються моральні цінності – дружба, взаємодопомога, повага до інших, любов до батьківщини, кохання. А ще в романі Міхаеля Енде осмислюються поняття «добро» і «зло», «життя» і «смерть», «милосердя» і «байдужість».

https://naurok.com.ua/test/start/344742 – виконати тест

(повторення вивченого матеріалу).

Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 22.05.2020

2.

Зарубіжна література

Позакласне читання.

Крістіне Нестлінґер «Пес йде у світ».

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=8514 – читати «Пес йде у світ».

Діти критично оцінюють свої вчинки і самостійно приймають рішення. Саме про це йдеться у повістях, що складають книгу. Драматична емоційна напруга, якої сповнені ці твори, змушує юних читачів переживати ті випробування, які спіткали їхніх головних героїв.

https://naurok.com.ua/test/start/385959 – виконати тест

(узагальнення вивченого матеріалу). Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – А, 6 – Б, 6 – В, 6 – Г Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Міхаель Андреас Гельмут Енде (19291995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас та ін.).

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=VtWw1S_W0NU – біографія Міхаеля Енде.

https://www.youtube.com/watch?v=MPofIa9tHAA - Німецький письменник Міхаель Енде. Казкова повість "Джим Ґудзик та машиніст Лукас".

Історія написання твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Запитання та відповіді:

§ У якому краї жив машиніст Лукас?

§ Опишіть країну Усландію.

§ Назвіть мешканців Усландії.

§ Опишіть пані Штоцкер. Чи займалася ця героїня?

§ Яка подія порушила мирне життя Усландії?

§ Що знайшли у пакеті жителі Усландії?

«Мозковий штурм»

1.Чому машиніст Лукас та Джим Ґудзик залишають Усландію та вирушають у небезпечну подорож?

2.Яку країну відвідали наші герої першою?

Зупинка перша - «Мандала»

Зупинка друга - «Ліс Тисячі Чудес»

Зупинка третя - «Смугасті гори, або Вінець Світу»

Зупинка четверта - «Долина Сутінків»

Зупинка п’‎ята — «Край Світу»

Зупинка шоста - «Чорні Скелі та Паща Смерті»

Зупинка сьома - «Країна Тисячу Вулканів»

Зупинка восьма - «Драконове місто»

Створення схеми «Моральні цінності твору».

https://naurok.com.ua/test/start/351938 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 15.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – В Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Крістіне Нестлінґер  «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Конрад і його становлення у світі.

 

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

Ідейно-тематичний аналіз повісті:

Тема – пригоди штучно створеного хлопчика в реальному світі.

Ідея – слухняним бути потрібно вміру, що "закладати" вчительці однокласників - ще не значить бути чесним і сумлінним, а значить не мати в майбутньому друзів в класі, що якщо дуже хочеться морозива, то чому б його не з'їсти…

Проблематика твору:

·       Батьки і діти

·       Добро і зло

Система образів

1.Пані Берті Бартолотті:

Сходинки материнства пані Бартолотті (опорна схема)

2.Пан Егон.

3.Конрад (цитатна характеристика).

«Займи позицію»: Чи легко бути ідеальним в неідеальному світі?

Скласти опорну схему: «Світ дорослих та світ дітей у творі     «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Дати усну відповідь на питання: Чому ми прагнемо ідеалу?

 Написати твір-прогнозування: «Яким став Конрад?»

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 6 – В Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 – Г

Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна літе ратура

Астрід Анна Емілія Ліндґрен . «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-analiz/ аналіз «Міо, мій Міо».

https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-golovni-geroyi/ - головні герої «Міо, мій Міо».

1.Завдання: знайти у тексті твору і прочитати цитати, якими ав" торка характеризує головних героїв твору.

2. Характеристика образів:

1 — «образ Міо»,

2 — «образ тата"короля»

3 — «образ Юм"Юма»

4 — «образ лицаря Като»

Визначте тему та ідею твору. — Поміркуйте над розв’язкою сюжету — чому, на вашу думку, саме таким є фінал повісті?

2.

Зарубіжна література

Крістіне Нестлінґер  «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=QGwkqr7yzh4  біографія Крістіне Нестлінгер

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336 – «Конрад, або Дитина з бляшанки»

Чи  Конрад був незвичною дитиною ? Наведіть факти на

підтвердження своїх слів?

1.Складання асоціативного грона на тему «Незвичайний Конрад».

2.Складання опорної схеми «Результати взаємин Конрада зі світом».

https://naurok.com.ua/test/start/8386 виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителя до 30.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 індивідуальний чат для спілкування

 середа  12.00-15.00, п’ятниця 12.00-15.00 

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon