• A-
  • A
  • A+

7-Б клас Горбенко О.А. Німецька мова 21.04.2020, 22.04.2020, 24.04.2020

7-Б клас                                                                          Горбенко О.А. Німецька мова

21.04.2020, 22.04.2020, 24.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

21.04.2020

7 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Повторення вивченого з теми.

Активізація вивчених слів та виразів

Прийменники місця та напряму, які вимагають іменника  у давальному відмінку, якщо відповідають на запитання:

Wo? – ДЕ?

та

знахідного відмінку, якщо відповідають на запитання

Wohin? – Куди?  

                 

Повторення спеціальних питань, які утворюються за допомогою питальних слів і призначені для з’ясування спеціальної інформації: Де? Куди? Як? Коли? Як довго? І т.д.

Переглянути навчальне відео про спеціальні запитання за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=LbDsssYWSxo

Виконати завдання:

1)     Arbeitsbuch Впр. W2, стр. 46 – підібрати потрібні слова в залежності від ситуації, поданої справа. Розглянути спочатку зразок.

Виконане завдання сфотографувати і надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2)     Повторити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 45 – 3 колонки

3)     Переглянути казку Aschenputtel на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=bMI4FhDYpIE

Запитання адресувати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

22.04.2020

5 - Німецька мова

Увага! Урок пройде о 08.30 годині ранку у форматі онлайн-конференції zoom. Посилання надійде через класного керівника

Lektion 5 / Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Активізація нових слів та виразів. Активізація вживання прийменників, що потребують іменника в давальному відмінку

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Переглянути навчальне відео про прийменники, які вживаються з давальним відмінком, знахідним відмінком, та з обома відмінками,  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Y-YAr5oMHMM

.

Аудіодиктант на перевірку знання слів і виразів до теми. Написаний диктант сфотографувати та надіслати до 10.20 години ранку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати завдання:

1)     Arbeitsbuch Впр. W3, стр. 46 – вставити дієслова, які підходять за змістом, у потрібній особовій формі.

2)     Переглянути казку Koenig Drosselbart, на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=D22mqYFniNk

24.04.2020

5 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Активізація вживання прийменників, що потребують іменника в давальному відмінку з особливим акцентом на прийменникові Zu

Узагальнення теми

Аналіз диктантів. Корекційна робота.

Виконати завдання:

1)     Arbeitsbuch стр. 46, впр. W4 –скласти і записати речення, використавши для кожного речення по три слова з довідки. Виконане завдання сфотографувати і надіслати на перевірку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2)     Переглянути казку Die Zwoelf Tanzende Prinzessinnen на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=q5MVivZOVME

                                                                                                                                                                                 

 

7-Б клас Горбенко О.А. Німецька мова 14.04.2020, 16.04.2020, 17.04.2020

7-Б клас                                                                       Горбенко О.А. Німецька мова

14.04.2020, 16.04.2020, 17.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

14.04.2020

7 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Розвиток навичок читання.

Активізація нових слів та виразів

Прийменники місця та напряму, які вимагають іменника  у давальному відмінку, якщо відповідають на запитання:

Wo? – ДЕ?

та

знахідного відмінку, якщо відповідають на запитання

Wohin? – Куди?  

                 

Робота за підручником LB, стр. 43: читання тексту з опорою на словник у робочому зошиті AB, с. 45.

Завдання: виписати назви усіх казкових та міфічних осіб, згаданих у тексті. Скласти з кожним словом  по два речення, записати у робочий зошит. Виконане завдання сфотографувати і надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати завдання:

1)      Arbeitsbuch Впр. 7, стр. 44 – задати запитання про місцезнаходження предметів і дати на них відповідь за наведеним зразком. Записати у зошиті. Виконане завдання сфотографувати і надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2)      Повторити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 45 – 2 колонки,та вивчити 3-ю колонку

3)      Переглянути казку Rapunzel на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=49fdp7kERh0

Запитання адресувати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

16.04.2020

5 - Німецька мова

Увага! Урок пройде о 08.30 годині ранку у форматі онлайн-конференції zoom. Посилання надійде через класного керівника

Lektion 5 / Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Активізація нових слів та виразів. Активізація вживання прийменників, що потребують іменника в давальному відмінку

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Робота за підручником LB, стр. 41, 45: прочитання текстів. З’ясування незрозумілих місць у текстах. Виконання вправ до текстів.

Аудіодиктант на перевірку знання слів і виразів до теми. Написаний диктант сфотографувати та надіслати до 09.20 години ранку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати завдання:

1)      Arbeitsbuch Впр. 8, стр. 44

Знайти 7 неправильно розташованих речей і дати Віллі наказ, щоб він поклав їх у потрібні місця. Речення у впр. 8 записати у робочий зошит за нижчеподаним у вправі зразком.

2)      Словник Arbeitsbuch стр. 45 – повторити 3 колонки слів

3)      Переглянути казку Hans im Gluck, на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=eyohPTKZBA8

17.04.2020

5 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Активізація вживання прийменників, що потребують іменника в давальному відмінку з особливим акцентом на прийменникові Zu

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Робота за підручником LB, стр. 46, вправа 10: виконуємо вправу на самоперевірку розуміння вивченого матеріалу.

Потім опрацювати сторінку узагальнення на тему прийменників, що потребують давального та знахідного відмінків, у підручнику LB, стр. 47.

Звернути особливу увагу на місця, виділені різними кольорами. Вмісти відповісти на запитання, чому такі виділення зроблено.

Виконати завдання:

1)      Arbeitsbuch стр. 45, впр. W1 – записати слова і вирази за тематичним принципом. Виконане завдання сфотографувати і надіслати на перевірку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2)      Переглянути казку Hänsel und Gretel на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=0Ah4y8gCA-Q

                                                                                                                                                                                                                                            

7-Б клас Горбенко О.А. Німецька мова 07.04.2020, 08.04.2020, 10.04.2020

7-Б клас                                                                          Горбенко О.А. Німецька мова

07.04.2020, 08.04.2020, 10.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

07.04.2020

7 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Виконання вправ на закріплення знання нових слів та виразів

Прийменники місця та напряму, які вимагають іменника  у давальному відмінку, якщо відповідають на запитання:

Wo? – ДЕ?

та

знахідного відмінку, якщо відповідають на запитання

Wohin? – Куди?  

                 

Робота за словником у робочому зошиті AB, с. 45 на стр. 125-126. Завдання: прочитати усі слова та вирази вголос та переклад до них. Виконати подвійну самоперевірку знання слів та виразів: закривши переклад, читати слова і називати переклад; закривши слова і вирази і дивлячись на переклад, називати слова і вирази

Робота за підручником LB, стр. 43: розглянути подані ілюстрації про місцезнаходження привида-витівника Людвіка та зразки вживання прийменників у давальному відмінку.

Виконати Вправу 4, стр. 43: скласти і за писати у зошит 9 реченm про те, де знаходиться Людвік, наприклад:  Ludwik ist under der Treppe

Виконати завдання:

Arbeitsbuch Впр. 5, стр. 42

Вивчити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 45

Переглянути навчально-пізнавальне відео на тему прийменників на Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=CDgG2K7Kbbs

https://www.youtube.com/watch?v=G3MeDOYgeO4

Запитання адресувати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

08.04.2020

5 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Активізація нових слів та виразів. Активізація вживання прийменників, що потребують іменника в давальному відмінку

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Робота за підручником LB, стр. 44, вправа 6: прочитання 16 позначень об’єктів на території старого та нового міста Зальцбург.

Усно задати питання та дати на них відповідь, використовуючи нижчеподані під ілюстрацією запитання.

Скласти і записати 10 запитань та 10 відповідей за зразком.

Виконати завдання:

Arbeitsbuch Впр. 2,3, стр. 41

Речення у впр. 3 записати у робочий зошит.

Словник Arbeitsbuch стр. 45 – вивчити 2 колонки слів

Переглянути пізнавальне відео про Зальцбург, на Youtube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kYpRoru0QDY

10.04.2020

5 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Запитання Wem gehört/gehören…? – Кому належить/належать…? – У відповіді особу потрібно вживати у давальному відмінку. Der Ball gehört dem/meinem Vater.

ктивізація нових слів та виразів. Активізація вживання прийменників, що потребують іменника в давальному відмінк

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Робота за підручником LB, стр. 45, вправа 7: подивитися на подану ілюстрацію до вправи та олівцем позначити, чи вірними/невірними є 6 тверджень поряд із текстом.

Потім прочитати текст і на основі цього відкоригувати свої відповіді до шести тверджень, внести виправлення, де потрібно.

Виконати завдання:

Arbeitsbuch стр. 43, впр. 6 – записати речення у зошиті за поданим під малюнками зразком. Використати для речень сім ілюстрацій під

вправою.

Виконане завдання сфотографувати і надіслати на перевірку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Переглянути пізнавальне відео про вихідний день у Зальцбургу

https://www.youtube.com/watch?v=oVYNmqEU5dY

                                                                                                                                                                                 

7-Б клас Горбенко О.А. Німецька мова 31.03.2020, 01.04.2020, 03.04.2020

7-Б клас                                                                       Горбенко О.А. Німецька мова

31.03.2020, 01.04.2020, 03.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

31.03.2020

7 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Опрацювання нових слів та виразів

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Складнопідрядні речення зі сполучником  Wenn – повторення та продовження

                 

Робота за словником у робочому зошиті AB, с. 45 на стр. 125-126. Завдання: прочитати усі слова та вирази, записати їх та їх  значення у словники.

Робота за підручником LB, стр. 40: розглянути подані ілюстрації та зразки вживання злиття артикля та прийменника, що подані під фото.

Виконати впр. 1, стр. 40: скласти і записати складнопідрядні речення, використовуючи підказки у таблиці. Потрібно використати також слова зі словника  на стр. 45 AB

Виконати завдання:

Arbeitsbuch Впр. 1, стр. 40

Вивчити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 45 – перша колонка (дієслова)

Переглянути пізнавальне відео на тему, як планувати подорож, на Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=6qhbTjtji5s

Запитання адресувати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

01.04.2020

5 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Опрацювання нових слів та виразів

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Складнопідрядні речення зі сполучником  Wenn – повторення та продовження

Робота за підручником LB, стр. 41: прочитання тексту на тему подорожі до австрійського міста Зальцбург, міста, де народився знаменитий композитор Моцарт.

Виконати завдання 2b,стр. 41 – прочитати подані речення та визначити, які із них підходять за змістом до якого із розділів прочитаного тексту, зробивши відповідні буквені позначки у таблиці

Виконати завдання:

Arbeitsbuch Впр. 2,3, стр. 41

Речення у впр. 3 записати у робочий зошит.

Словник Arbeitsbuch стр. 45 – вивчити 2 колонки слів

Переглянути пізнавальне відео на тему, як планувати подорож, на Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=Kz2kZJF-ZhU

03.04.2020

5 - Німецька мова

Lektion 5/Урок 5 – Подорож. Транспорт. Цікаві місця моєї країни та інших країн.

Запитання Wem gehört/gehören…? – Кому належить/належать…? – У відповіді особу потрібно вживати у давальному відмінку. Der Ball gehört dem/meinem Vater.

Злиття артикля та прийменника: zu+der=zur,

Zu+dem=zum

Складнопідрядні речення зі сполучником  Wenn –

Робота за підручником LB, стр. 42: переглянути нижчеподані фото предметів і побудувати речення про те, кому вони належать, за зразком: Das ist ein Wohnmobil. Es gehort der Familie Baumann.

Записати у зошит шість ситуацій на свій вибір і підкреслити іменник у давальному відмінку.

Виконати завдання:

Arbeitsbuch стр. 42, впр. 4 – записати речення у зошиті за нижчеподаним зразком.

Виконане завдання сфотографувати і надіслати на перевірку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

                                                                                                                                                                                                                                            

7-Б клас | Німецька мова

7-Б клас                                                                          Горбенко О.А. Німецька мова

14.03.2020, 18.03.2020, 19.03.2020, 21.03.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

14.03.2020

Німецька мова

Lektion 4/Урок 4 – Здоров‘я. Харчування – Що впливає на здоров’я людей та дітей?

Складнопідрядні речення зі сполучником  Wenn - повторення

                 

Робота за підручником LВ, с. 38 Satzmodelle (два правила утворення складнопідрядних речень із ро зташуванням підрядного перед та після головного); виконати вправу 9, 10, стр. 38

Прочитати текст Was Kinder krank macht у підручнику Lehrbuch, стр. 37 виконати вправу 8б, стр. 37

Виконати завдання:

Arbeitsbuch Впр. 8, 9a, b, стр. 35, 36

Повторити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 37

18.03.2020

Німецька мова

Lektion 4/Урок 4 – Здоров‘я. Харчування – Як впливають почуття і емоції на здоров’я людей та дітей?

Повторення слів на позначення емоцій, почуттів, відчуттів

Робота за підручником Повторення модального дієслова durfen. Прочитати речення, де вжито модальне дієслово у всіх особах,  стр. 39.

Робота зі словами і виразами: Виконати завдання W1,стр. 37, завдання W2,стр. 37,KB стр. 105 у зошиті

Виконати завдання:

Arbeitsbuch Впр. W3, W4, стр. 38

Повторити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 37

19.03.2020

Німецька мова

Lektion 4/Урок 4 – Здоров‘я. Харчування – Повторення теми. Узагальнення лексичного й грамматичного матеріалу. Розвиток навичок письма

Робота за робочим зошитом Arbeitsbuch , стр. 39. Написання повідомлення на тему Wenn ich krank bin / Коли я хворий за опорними словами і виразами, поданими вгорі та зліва.  Роботу виконуємо олівцями для можливості внесення коректив.

Що може бути подарунком: впр. 12, стр. 104 КВ –повторити слова

Виконати завдання:

Повторити слова і вирази Arbeitsbuch стр. 37

Повторити усі питальні слова.

Повторити всі модальні дієслова.

Повторити числівники від 1 до 100, написання та винятки

21.03.2020

Німецька мова

Lektion 4/Урок 4  – Тематичний контроль

 Виконання тесту до уроку/Lektion 14.

Завдання буде надіслано через viber классного керівника або викладено за окремим посиланням тут

Повторити тему – слова, вирази, модальні дієслова,  простий минулий час Prateritum, розмовний минулий час Perfekt

                                                                                                                                                                                 

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon