• A-
  • A
  • A+

Дистанційне завдання під час карантину 12.05 – 22.05.2020 р Історія України 7 - Б Вчитель: Ийслуу Ніна Вікторівна Уроки 15.05.2020 р., 18.05.2020 р., 22.05.2020 р.

Дистанційне завдання  під час карантину  12.05 – 22.05.2020 р

Всесвітня історія    7  - Б     Вчитель:   Ийслуу Ніна Вікторівна

Уроки   15.05.2020 р., 18.05.2020 р., 22.05.2020 р.

п/п

Дата

Клас

Тема

Форми роботи

Завдання

1

 

 

 

 

 

 

 

 

15.05

2020

 

 

 

 

 

 

 

7-Б

 

 

 

 

 

Вплив церкви на середньовічне суспільство.

 

 

 

 

 

 

Урок  онлайн                                                   1 Переглянути відео за посиланням –https://uroky.com.ua/serednovichni-shkoly-ta-universytety/ .                                                          2. Записати в зошиті терміни  з поясненнями:  схизма, індульгенція, клюнійський рух, інвеститура, симонія,  «ходіння в Каноссу», католицькі ордени, чернечі ордени, інтердикт, анафема, єресі, альбігойці, інквізиція, аутодафе.                                       3.Переглянути презентацію  - https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-vpliv-cerkvi-na-serednovicne-suspilstvo-do-uroku-zi-vsesvitnoi-istorii-7-klasu-217562.html                                                           

Тестування по темі на платформі « На урок» за посиланням  join.naurok.ua. Код  доступу  буде повідомлено додатково. Підготувати проект «Середньовічні замки та собори» ( у довільній формі)

2

 

 

 

 

 

 

 

18.05

2020

 

 

 

 

 

7-Б

 

Наука та освіта у середньовіччі

 

 

 

Урок  онлайн                                                   1.Переглянути відео за посиланням -https://uroky.com.ua/serednovichni-shkoly-ta-universytety-2/   ,   або   https://www.youtube.com/watch?v=-WxugTj74_k     та   https://www.youtube.com/watch?v=wY477WgZkpI                                                          2.Записати в зошиті терміни  з поясненнями: університет, сім вільних наук, студент, вагант, ректор, декан.  3.Переглянути презентацію  - https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-osvita-naukovi-doslidzenna-ta-vinahodi-serednovicca-do-uroku-zi-vsesvitnoi-istorii-7-klasu-214035.html

Тестування по темі на платформі  « На урок» за посиланням  join.naurok.ua. Код  доступу  буде повідомлено додатково.

 

3

 

 

 

22.05

2020

 

 

 

7-Б

 

Раннє Відродження. Гуманізм

Урок  онлайн                                                   1.Переглянути відео за посиланням – https://uroky.com.ua/arhitektura-i-mystectvo-rannje-vidrodzhennja-gumanizm/                                          2.Записати в зошиті терміни  з поясненнями:   Ренесанс, гуманізм, сонети                                                                 3. Переглянути презентацію  - https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-ranne-vidrodzhennya-i-gumanizm-do-uroku-zi-vsesvitno-istori-7-klasu-159509.html

Тестування по темі на платформі  « На урок» за посиланням  join.naurok.ua. Код  доступу  буде повідомлено додатково.

Зв’язок зі мною:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                                      Тел. 066-68-36-535

 

Дистанційне завдання під час карантину 30.03 –24.04.2020 р Всесвітня історія 7 - Б Ийслуу Ніна Вікторівна Урок 06.04.2020 р.

Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 –24.04.2020 р

Всесвітня історія   7  - Б       Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   06.04.2020 р.

п/п

Дата

Клас

Тема

Форми роботи

Завдання

1

06.04.2020

7-Б

Урок узагальнен-ня  по вивчених темах: «Держави Центральної та Східної Європи в X – XV ст», «Землі  Північно- Східної Русі в X – XV ст», та «Утворення Османської імперії»    

Відеоконференція .  Початок роботи о 10-00

План роботи:                                             

1.Висловіть думку ( обговорення питань по вивченій темі)                                                            

2. Підготуйте історичний портрет одного з історичних діячів: Ян Гус, Ян Жижка, Болеслав Хоробрий, Казимир III, Юрій Долгорукий, Дмитрій Донський, Іван III, Тамерлан, Мехмед II, Чингісхан, Батий.    

3.Складіть розповідь про одну з визначних битв: Грюнвальдська, Куликовська, Невська, «Льодове побоїще»                                   

4.Попрацюйте  з атласом                                        

5. Пройдіть тестування в режимі реального часу на сайті  «На урок»

Вхід - join.naurok.ua    ( код доступу буде повідомлено  перед початком тестування)

 

 

Зв’язок зі мною:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

                                Тел. 066-68-36-535

7-Б клас | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020

Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 –24.04.2020 р

Всесвітня історія   7  - Б       Ийслуу Ніна Вікторівна

Уроки   30.03.2020 р.    та    03.04.2020 р.

Увага!  Це останні теми з розділу « Країни Центральної та Східної Європи в X – XV ст.

06.04.2020 р. буде урок узагальнення по вивчених темах: «Держави Центральної та Східної Європи в X – XV ст», «Землі  Північно- Східної Русі в X – XV ст», та «Утворення Османської імперії»     Прошу підготуватися до тестування в режимі реального часу на сайті  «На урок». Код доступу повідомлю у понеділок 06.04.2020 р.  перед початком тестування.

п/п

Дата

Клас

Тема

Форми роботи

Завдання

1

 

2

30.03.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.04.2020

7-Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-Б

Тема уроку: 

 

 Землі Північно-Східної Русі в ХІ-ХVст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: 

 

Утворен-ня Осман-ської імперії

План уроку:

1.Володимиро-Суздальське князівство. Самостійна робота з підручником ст.177-179  Відповіді на питання: Коли і як утворилося Володимиро-Суздальське князівство?Які наймогутніші князі Володимиро-Суздальського князівства?

2. «Пан Великий Новгород».  Робота з картою. Самостійна робота( обрати правильні відповіді). Робота зі схемою  на ст..181 . Робота з термінами: віче, боярська дума, боярська аристократична республіка

3. Невська битва та Льодове побоїще.  Робота з картою

4. Монгольська навала, золотоординське іго.    Гра «Tabularasa», Робота з термінами

5. Початок піднесення Москви. Завдання: Визначте причини піднесення Москви та перетворення її на центр об’єдняння земель Північно-Східної Русі і запишіть у зошит

6. Правління Дмитрія Донського, Куликовська битва. Завдання: У якому році відбулась Куликовська битва? Складіть план розповіді про Куликовську битву( ст.186-187)

7. Становлення Московської держави. Іван ІІІ. Завдання: заповніть таблицю «Діяльність Івана ІІ: внутрішня і зовнішня політика».Робота з термінами

8. Культура Московської держави. Завдання: скласти логічний ланцюжок слів і словосполучень, що стосуються рис культури Північно-Східної Русі в ХІ-ХV ст.( за поданим прикладом)

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com

(  у папці класу, відповідно до предмета)

План уроку

1.Створення держави турків-османів та її правителі . Перегляд відео за посиланням   -   https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVcмотивація до вивченя теми.

Метод «Формую нове поняття»: османи, яничари, султан.   Робота з текстами документів. Цікаві факти про діяльність османських султанів  ( знайомство)

2. Європа і турецька небезпека. Хрестові походи проти осман Проблемні питання:   1) Чим можна пояснити таку реакцію європейських правителів на турецьку навалу? 2) Чи була ця реакція адекватною турецькій загрозі?

3. Падіння Константинополя та його наслідки. Ставлення завойовників до підкорених народів .                          Запитання на випередження:  1) Як поводилися турки у завойованому місті?        2) Чому місто було не зруйноване, а перетворене на столицю нової імперії?

https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVc  , https://www.youtube.com/watch?v=BMYxnA9z-3s&feature=youtu.be – перегляд відео, робота із документом  « ТУРЕЦЬКИЙ ІСТОРИК XVI СТ. СААД-АД-ДІН ПРО ПАДІННЯ КОНСТАНТИНОПОЛЯ»                          Питання: Якими  ви побачили  турецьких правителів?

 Заповніть «Історико-психологічний тест» - відзначте і у запропонованій таблиці  «плюсами» позитивні риси характеру,  властиві  кожному з правителів.

Робота з картою. Використовуючи карту атласу «Утворення Османської держави. Завоювання  османських  султанів  (ХIV–XVI  ст.)»  та переглянувши презентацію за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1dKBfApyM7LQTwpX4PD3wqRncMzVnWcV9/view?usp=sharing,

виконайте  завдання : 1.  Назвіть і запишіть держави, завойовані турками ­ османами.       2.  Назвіть васальні території імперії Османа. 3.  Назвіть місця найважливіших битв, знайдіть їх на карті.

Запишіть в зошит «Наслідки військової експансії Оманської держави в XIVXV ст.»

Робота із документами:  Вацлав Братислав «Пригоди»,  нотатки сербського письменника XV ст. Костянтина Михайловича про ставлення турок до підлеглого християнського населення

Запитання до текстів :Яким було ставлення завойовників до підкорених народів?

4. Османська імперія наприкінці ХІV- ХV ст. Особливості економічного розвитку. Управління. Досягнення в галузі культури

Метод «Формую нове поняття»: падишах, халіф, емір, візир, диван, сипахи, джихад

Перегляд відео «Розвиток культури Османської держави - https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM                                            Питання: що вразило найбільше?

Підсумки:  Отже, чи згодні ви з думкою англійського дослідника Лорда Кінросса про те, що  „вступ турок у Європу не був якимось раптовим вторгненням. Подібно монгольському походу через Азію. Скоріш за все, це був процес поступового проникнення, внаслідок занепаду і падіння Візантійської Імперії»

 

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com

(  у папці класу, відповідно до предмета)

1. Опрацювати параграф 17 підручника.

2.Зайти за посиланням і виконати завдання 1-3:

https://docs.google.com/document/d/1dPXrIrgfHJC5KFKKt5TL01c1JZK4XHwKPSMyoO1Ie4w/edit?usp=sharing

Виконання завдань 1-3 потребує встановлення розширення Google Документи офлайн.

Надіслати роботи можна до 02.04.2020 року також на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ljwz1991@ukr.net

 

Інтернет-ресурси до уроку:

https://drive.google.com/file/d/1ZlPoWzwCPhNTArceFkfBcR5UDwOc10jU/view?usp=sharing -

презентація  «Дидактичні матеріали до уроку»

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0

%B0_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0  - Невська битва

https://www.jnsm.com.ua/h/0405N  - Льодове побоїще

http://litopys.org.ua/old14_16/old14_21.htm  -  знайомство з документом  «Сказання про Мамаєве побоїще»

https://pidruchniki.in.ua/vsesvitnya-istoriya-7-klas-o-v-gisem-o-o-martinyuk-2015  --  підручник 7 клас всесвітня історія

 

1. Опрацюйте §18  підручника.

2. Зайдіть за посиланням https://padlet.com/yisluu69/yhfol0lxoq4a  , перегляньте подані матеріали та складіть, запишіть і прикріпіть на дошці розповідь про долю одного із захисників Константинополя або про події, сучасником яких він був. 

Або

створіть власне відео чи кліп про будь-кого із правителів Османської імперії на власний вибір і прикріпіть на цій дошці.

Відповіді та ваші роботи можете розмістити на цій дошці. А ще у вас є можливість прокоментувати ( за бажанням) 1-2 роботи ваших однокласників.

Інтернет - ресурси:

https://pidruchniki.in.ua/vsesvitnya-istoriya-7-klas-o-v-gisem-o-o-martinyuk-2015  --  підручник  7 клас всесвітня історія

https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVc  , https://www.youtube.com/watch?v=BMYxnA9z-3s&feature=youtu.be - падіння Константинополя 

https://drive.google.com/file/d/1dKBfApyM7LQTwpX4PD3wqRncMzVnWcV9/view?usp=sharing – презентація до уроку,

https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM - розвиток культури Османської держави

Цікаві факти по  Османську державу – за посиланням: http://tut-cikavo.com/kultura/istoriia/647-tsikavi-fakti-pro-osmansku-imperiyu

Коротко від блогера про історію Османської держави – з початку відео  до 5 хвилини  https://www.youtube.com/watch?v=8jgxLzIG7ew

 

7-Б клас | Всесвітня історія (Ийслуу Н.В.)

  1. Блог Кущ Ирини

http://irinakusch.esy.es/
www.youtube.com/watch?v=lEOYvv2rnw4

  1. Уроки Світлани Ковтун
    Тема 4. ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА
    1.Утворення Галицько-Волинської держави за Романа Мстиславича. Боротьба синів Романа Мстиславича за відродження Галицько-Волинської держави.

    https://youtu.be/Z2MiGi03Ug8   урок
        http://goo.gl/forms/Fmur9Xu05D     тестування

    2.Перший похід монголів на Русь. Вторгнення хана Батия на українські землі. Утворення Золотої Орди.

    https://youtu.be/_YBzQmhCphA урок
       http://goo.gl/forms/PRtZg3sF0c         тестування

    3.Внутрішня та зовнішня політика князя Данила Романовича. Коронація Данила. Наступники Данила Романовича.
    https://youtu.be/SBtQwfUEMvs  урок
    http://goo.gl/forms/4OjekwE0Oo          тестування


    4.Правління короля Юрія І. Останні галицько-волинські князі. Боротьба Польщі, Угорщини та Литви за землі Галицько-Волинської держави в 40—80-ті роки ХІV ст. Волинь за правління Любарта.

    https://youtu.be/DcKUZ6VmW9g   урок
        http://goo.gl/forms/W4s6g8ITY2     тестування


    5.Особливості розвитку культури Галицько-Волинської держави. Освіта. Літописання. Архiтектура та образотворче мистецтво. Історичне значення Галицько-Волинської держави.

    https://youtu.be/mIWcQAYNcLg  урок
    http://goo.gl/forms/lwrZYSLPgh     тестування

7-Б клас | Всесвітня історія

Дистанційне завдання  під час карантину  16-20.03.2020 р.

20.03.2020   Всесвітня історія   Ийслуу Н.В.

Клас  7  - Б                                                                                                

№п/п

Дата

Клас

Тема

Форми роботи

Завдання

1

20.03.2020

7-Б

Тема уроку:  Центральна та Східна Європа

Ви дізнаєтеся:

•        Як виникли і розвивалися держави західних і південних слов`ян (Чехія, Польща, Болгарія)?

•        Які наслідки мала діяльністьслов`янських просвітників Кирила і Мефодія?

•        Хто такий Ян Гус і що таке Гуситські війни?

•        Яку роль відігравала Угорщина в середньовічній Європі?

•        Чому у Середні віки велась така запекла боротьба за панування у Центральній і Східній Європі між різними державами?

•        З якою метою Литва і Польща уклали між собою унію?

https://history.vn.ua/lesson/vsesvitnya-istorya-7-class-gisem-rozrobki-2015/28.php - посилання на зміст підручника

1.Робота з таблицями :«Три гілки слов’ян»  та «Основні події в історії Великоморавської держави»,

«Створення Чеського королівства» (усно)

2. Виписати в зошит і вивчити терміни: гуситські війни, таборити,унія, комітати, ішпани.

3.Вивчити дати ст.176 підручника.

4. Опрацювати документи на ст.161,166,171, дати відповіді на питання (усно)

5.Використовуючи пам’ятку для характеристики історичного діяча ( за потреби можна ще раз переглянути зразок у конспекті уроку 16.03.2020), розповідати про Яна Гуса і Яна Жижку, братів Мефодія і Кирила, правителів Болгарського царства та Польщі і Угорщини, великого князівства Литовського – уміти розпізнавати за результатами їх діяльності.

6. Побудувати усну розповідь з використанням історичної карти про Грюнвальдську битву 15 липня 1410 року.

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com (публікація від 16.03.2020 р.)

Домашнє завдання: параграф – 16

Виконайте завдання

1.      Визначте, які слов`янські держави постали в результаті „Великого розселення слов`ян”. Складіть таблицю “Утворення нових держав у Центральній та Східній Європі в IX – XI ст” – у зошиті.

2.      Охарактеризуйте діяльність братів Кирила і Мефодія. Яким було значення їх діяльності для розвитку слов’янської культури?

3.      Складіть синхроністичну таблицю: „Віхи історії середньовічної Угорщини, Польщі, Чехії” або позначте на лінії часу найбільш значимі події, яік ми це робили раніше – письмово у зошит.

4.      Підготуйте розповідь про одну з визначних битв, що відбулися у Східній Європі.

Для допитливих

Як можна оцінити погляди таборитів? Чи можливо на таких принципах збудувати суспільство?

             

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon