• A-
  • A
  • A+

7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/9841 - узагальнення за розділом «Билини і балади».

https://naurok.com.ua/test/start/328133 - узагальнення за розділом «Історичне минуле в літературі».

https://naurok.com.ua/test/start/32076 - узагальнення «Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання».

https://naurok.com.ua/test/start/412897 - підсумкове тестування "Літературний детектив. Світова новела. Сучасна література"

https://naurok.com.ua/test/start/189413 - річний підсумковий тест, узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

2.

Зарубіжна література

Планування літературного читання («Ми – восьмикласники»:  знайомство із творами, що вивчатимуться у 8 класі).

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

Знайомство з літературними творами, які будуть вивчатися у 8 класі.

https://pidruchnyk.com.ua/816-zarubizhna-literatura-8-klas-voloschuk-2016.html – підручник «Зарубіжна література» 8 клас.

http://school16.org/spisok-tvoriv-zarubizhnoyi-literaturi-na-lito-dlya-uchniv-5-11-h-klasiv – список літератури для 8 класу.

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Позакласне читання.

А. Гавальда. «35 кіло надії».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%93%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4%D0%B0 – біографія А.Гавальди

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519 – читати твір А.Гавальди «35 кіло надії».

Тема –  виживання підлітка в світі, в якому він не може адаптуватися через певні розумові проблеми.

Ідея – зворушлива й тепла історія зі щасливим фіналом про формування характеру, зусилля над собою заради того, кого любиш, про підтримку рідних та повагу до найголовнішого в людині – до її душі й серця.

https://naurok.com.ua/test/start/380923 - виконати тест (повторення вивченого матеріалу). Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 22.05.2020

2.

Зарубіжна література

Корнелія Функе «Чорнильне серце».

( огляд ).

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=_TLCIz9GPXU - Корнелія Функе

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=637 – читати Корнелія Функе «Чорнильне серце».

 

https://naurok.com.ua/test/start/310707 - виконати тест (узагальнення вивченого матеріалу). Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

Характеристика образу головної героїні твору – Софі:

§ Життя Софі у сім’ї;

§ Портрет головної героїні;

§ Як змінюється характер дівчини після її перевтілення.

Характеристика Софі (з обґрунтуванням, наведенням прикладів): Софі –      донька заможних батьків;  добра; старанна; почувалася щасливою;

багато читала; працьовита;                   справедлива; вміє спілкуватися з людьми; люб’язна; вихована;                   смілива; впевнена в собі.

Перегляд японського мультфільму режисера Хаяо Міядзакі «Мандрівний Замок Хаула».

Творче завдання:

Усно відтворіть події, які розгортались у Мандрівному Замку з погляду Хаула;

Усно відтворіть події, які розгортались у Мандрівному Замку з поглядуСофі;

2.

Зарубіжна література

Значення художнього прийому чаклунства у творі Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

Запитання та відповіді:

§ Хто і для чого чаклує у творі?

§ Чи завжди чаклунство здатне допомогти героям?

§ чим є чаклунство для позитивних героїв?

§ Яку роль відіграє чаклунство в боротьбі зі злом?

§ Яку роль грає прийом чаклунства у творі?

§ Наведіть приклади використання гумору у творі.

Визначте тему та ідею твору.

https://naurok.com.ua/test/start/260156 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 15.05.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – Г Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Айзек Азімов «Фах». Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

1.Завдання: перегляньте ілюстрації до оповідання та доведіть, що це науковофантастичний твір.

2.Визначте тему оповідання.

3.Окресліть проблематику твору.

Центральна ситуація оповідання «Фах» - випробування людини. Тому проблема духовної реалізаци особистості у творі є основною.

4. Створення уявного образу програміста:

1.Дати характеристику образу Джорджа Плейтена (усно).

2.Дати характеристику образу Тревіліяна (усно).

https://naurok.com.ua/test/start/214301 - виконати тест. Посилання ыз результатом выдправити на ел.пошту вчителя до 30.04.2020

2.

Зарубіжна література

Розвиток мовлення.   Складання психологічних портретів персонажів оповідання А. Азімова  «Фах»  (Джорджа Плейтена, Тревіліяна,  Омейні та ін.).

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://dovidka.biz.ua/fah-azimov-golovni-geroyi/ - головні герої «Фах».

https://dovidka.biz.ua/fah-azimov-harakteristika-dzhordzha/  -характеристика Джорджа Плейтена (приклад).

Складання психологічного портрету одного із героїв А.Азімова «Фах».

Скласти план оповідання 

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вчитель зарубіжної літератури Ліфінцева О.А. 7 – Г Завдання на тиждень 13.04-17.04.2020

Вчитель зарубіжної літератури Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 13.04-17.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Рюноске Акутагава (1892-1927). «Павутинка». Майстер японської новели

Р. Акутагава.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/

%D0%90%D0%BA%D1%83%D1%82%D0%B0%

D2%91%D0%B0%D0%B2%D0%B0_%D0%A0%D1%

8E%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B5 – біографія Рюноске Акутагава.

Дослідження життєвого і творчого шляху Рюноске Акутагави.

Компакт-біографія Р. Акутагави

https://www.youtube.com/watch?v=qFJIEd8zoHc аудіокнига «Павутинка».

Знати зміст новели «Павутинка».

https://naurok.com.ua/test/start/149967   - виконати тест. Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до 17.04.2020

2.

Зарубіжна література

Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://dovidka.biz.ua/pavutinka-analiz/  аналіз новели «Павутинка».

Спостереження над текстом

♦ Зверніть увагу на обсяг новели.

♦ Із чого починається і чим закінчується твір?

♦ Що протиставляється в новелі? Як називається такий прийом?

♦ Які образи-символи зустрічаються у творі? Поясніть їхню символіку.

♦ Чому Будда дав шанс на спасіння лиходієві Кандаті?

♦ Чому ж Кандата не врятувався?

https://naurok.com.ua/test/start/134077 - виконати тест. Посилання із результатом відправити вчителю на ел.пошту до

17.04.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вчитель зарубіжної літератури Ліфінцева О.А. 7 – Г Завдання на тиждень 06.04-10.04.2020

Вчитель зарубіжної літератури Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 06.04-10.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Герберт Джордж Уеллс (1866-1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. «Дива» та їх сприйняття персонажами.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw біографія письменника

https://buklib.net/books/31616/ цікаві факти із життя письменника

https://www.youtube.com/watch?v=0zYeAc6LwSg - аудіокнига «Чарівна крамниця».

Як ви думаєте, чому фантастична література така популярна серед читачів?

https://dovidka.biz.ua/charivna-kramnitsya-analiz/ аналіз твору.

Хто повідав нам історію про неї? Хто такий «я»?

Дати розгорнуту письмову відповідь на запитання: «З якою метою Гербер Уеллс змусив батька і сина відвідати «чарівну крамницю?»

2.

Зарубіжна література

Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики.

 

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

1.Прослідкуйте зміну почуттів батька.

2. Як змінюється стан хлопчика Джипа?

Прийом «пофантазуйте»

♦ Опишіть хлопчика, яким він став у дорослому житті.

♦ Змалюйте інтер’‎єр чарівної крамниці, у яку випадково потрапили ви. Що там могло б бути?

Продовжте речення.

«Я хотів би (-ла б) побачити диво...»

https://naurok.com.ua/test/start/122871 -виконати тест. Посилання з результатом відправити на ел.пошту вчителю.

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon