• A-
  • A
  • A+

7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 25.05-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/9841 - узагальнення за розділом «Билини і балади».

https://naurok.com.ua/test/start/328133 - узагальнення за розділом «Історичне минуле в літературі».

https://naurok.com.ua/test/start/32076 - узагальнення «Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання».

https://naurok.com.ua/test/start/412897 - підсумкове тестування "Літературний детектив. Світова новела. Сучасна література"

https://naurok.com.ua/test/start/189413 - річний підсумковий тест, узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

2.

Зарубіжна література

Планування літературного читання («Ми – восьмикласники»:  знайомство із творами, що вивчатимуться у 8 класі).

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

Знайомство з літературними творами, які будуть вивчатися у 8 класі.

https://pidruchnyk.com.ua/816-zarubizhna-literatura-8-klas-voloschuk-2016.html – підручник «Зарубіжна література» 8 клас.

http://school16.org/spisok-tvoriv-zarubizhnoyi-literaturi-na-lito-dlya-uchniv-5-11-h-klasiv – список літератури для 8 класу.

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 18.05-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Позакласне читання.

А. Гавальда. «35 кіло надії».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%93%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4%D0%B0 – біографія А.Гавальди

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519 – читати твір А.Гавальди «35 кіло надії».

Тема –  виживання підлітка в світі, в якому він не може адаптуватися через певні розумові проблеми.

Ідея – зворушлива й тепла історія зі щасливим фіналом про формування характеру, зусилля над собою заради того, кого любиш, про підтримку рідних та повагу до найголовнішого в людині – до її душі й серця.

https://naurok.com.ua/test/start/380923 - виконати тест (повторення вивченого матеріалу). Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 22.05.2020

2.

Зарубіжна література

Корнелія Функе «Чорнильне серце».

( огляд ).

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=_TLCIz9GPXU - Корнелія Функе

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=637 – читати Корнелія Функе «Чорнильне серце».

 

https://naurok.com.ua/test/start/310707 - виконати тест (узагальнення вивченого матеріалу). Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 12.05-15.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

Характеристика образу головної героїні твору – Софі:

§ Життя Софі у сім’ї;

§ Портрет головної героїні;

§ Як змінюється характер дівчини після її перевтілення.

Характеристика Софі (з обґрунтуванням, наведенням прикладів): Софі –      донька заможних батьків;  добра; старанна; почувалася щасливою;

багато читала; працьовита;                   справедлива; вміє спілкуватися з людьми; люб’язна; вихована;                   смілива; впевнена в собі.

Перегляд японського мультфільму режисера Хаяо Міядзакі «Мандрівний Замок Хаула».

Творче завдання:

Усно відтворіть події, які розгортались у Мандрівному Замку з погляду Хаула;

Усно відтворіть події, які розгортались у Мандрівному Замку з поглядуСофі;

2.

Зарубіжна література

Значення художнього прийому чаклунства у творі Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

Запитання та відповіді:

§ Хто і для чого чаклує у творі?

§ Чи завжди чаклунство здатне допомогти героям?

§ чим є чаклунство для позитивних героїв?

§ Яку роль відіграє чаклунство в боротьбі зі злом?

§ Яку роль грає прийом чаклунства у творі?

§ Наведіть приклади використання гумору у творі.

Визначте тему та ідею твору.

https://naurok.com.ua/test/start/260156 - виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 15.05.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – В Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Діана Вінн  Джонс (1934-2011). «Мандрівний Замок Хаула». Творчість письменниці

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5526 – біографія Діани Вінн Джонс

https://www.youtube.com/watch?v=_s8nKvxjaoY – Д. Джонс буктрейлер «Мандрівний замок Хаула».

https://www.youtube.com/watch?v=hzOSBgcKa60 – «Мандрівний замок Хаула» – Презентация.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636 – читати «Мандрівний Замок Хаула».

Уміти розповідати про життя і творчість письменниці, знати зміст першої умовної частини твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», уміти переказувати, аналізувати, висловлювати свої почуття та враження.

2.

Зарубіжна література

Поєднання елементів казки і детективу у творі «Мандрівний Замок Хаула».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

З’‎ясування рамок художнього хронотопу твору:

1.Де відбуваються події, зображені в тексті?

2. Якими казковими рисами наділяє авторка країну Інгарію?

3. Яким чином ознаки казки поєднуються у творі з реальним світом?

4.Як природа країни допомагає читачам усвідомити, що вони потрапили до казкового світу?

5. Хто головна героїня твору?

Створення схеми «Софі та її світ до перетворення героїні».

Скласти асоціативний ланцюжок до образу Хаула.

https://naurok.com.ua/test/start/285138 - виконати тест творчість Діани Вінн Джонс. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 08.05.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – Г Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 04.05-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Діана Вінн  Джонс (1934-2011). «Мандрівний Замок Хаула». Творчість письменниці

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5526 – біографія Діани Вінн Джонс

https://www.youtube.com/watch?v=_s8nKvxjaoY – Д. Джонс буктрейлер «Мандрівний замок Хаула».

https://www.youtube.com/watch?v=hzOSBgcKa60 – «Мандрівний замок Хаула» – Презентация.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636 – читати «Мандрівний Замок Хаула».

Уміти розповідати про життя і творчість письменниці, знати зміст першої умовної частини твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», уміти переказувати, аналізувати, висловлювати свої почуття та враження.

2.

Зарубіжна література

Поєднання елементів казки і детективу у творі «Мандрівний Замок Хаула».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

З’‎ясування рамок художнього хронотопу твору:

1.Де відбуваються події, зображені в тексті?

2. Якими казковими рисами наділяє авторка країну Інгарію?

3. Яким чином ознаки казки поєднуються у творі з реальним світом?

4.Як природа країни допомагає читачам усвідомити, що вони потрапили до казкового світу?

5. Хто головна героїня твору?

Створення схеми «Софі та її світ до перетворення героїні».

Скласти асоціативний ланцюжок до образу Хаула.

https://naurok.com.ua/test/start/285138 - виконати тест творчість Діани Вінн Джонс. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 08.05.2020

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А. 7 – В, 7 – Г Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Ліфінцева О.А.

7 – В, 7 – Г

Завдання на тиждень 27.04-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Айзек Азімов «Фах». Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

1.Завдання: перегляньте ілюстрації до оповідання та доведіть, що це науковофантастичний твір.

2.Визначте тему оповідання.

3.Окресліть проблематику твору.

Центральна ситуація оповідання «Фах» - випробування людини. Тому проблема духовної реалізаци особистості у творі є основною.

4. Створення уявного образу програміста:

1.Дати характеристику образу Джорджа Плейтена (усно).

2.Дати характеристику образу Тревіліяна (усно).

https://naurok.com.ua/test/start/214301 - виконати тест. Посилання ыз результатом выдправити на ел.пошту вчителя до 30.04.2020

2.

Зарубіжна література

Розвиток мовлення.   Складання психологічних портретів персонажів оповідання А. Азімова  «Фах»  (Джорджа Плейтена, Тревіліяна,  Омейні та ін.).

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://dovidka.biz.ua/fah-azimov-golovni-geroyi/ - головні герої «Фах».

https://dovidka.biz.ua/fah-azimov-harakteristika-dzhordzha/  -характеристика Джорджа Плейтена (приклад).

Складання психологічного портрету одного із героїв А.Азімова «Фах».

Скласти план оповідання 

Зворотній зв’язок з вчителем Ліфінцевою О.АЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon