• A-
  • A
  • A+

Українська мова для учнів 8-Б класу на період 04.05-29.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 8-Б класу

на період 04.05-29.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1.      

05

Відокремлені означення

Вивчити правило с.225. Впр.403,406.

2.      

07

Відокремлені прикладки

Вивчити правило с.233! Впр 415.

3.      

08

Відокремлені прикладки

Вивчити правило с.234-236. Впр.418,420.

4.      

12

Відокремлені обставини

Вивчити правило с.238. Впр.425.

5.      

14

Відокремлені обставини

Вивчити правило с.240,241. Впр.428.

6.      

15

Відокремлені обставини

Вивчити правило с.243. Впр.436.

7.      

19

Відокремлені додатки

Вивчити правило с.245,246. Впр.440,441.

8.      

21

Відокремлені додатки

Вивчити правило с.247. Впр.445.

9.      

22

Уточнювальні члени речення

Вивчити правило с.248. Впр.449.

10.   

26

Уточнювальні члени речення

Вивчити правило с.249,250. Впр.452.

11.   

28

Повторення вивченого

Повторити односкладні речення.

12.   

29

Повторення вивченого

Повторити тире між підметом і присудком.

 

Українська література для учнів 8-Б класу на період 05.05-27.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література   для учнів 8-Б класу

на період 13.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу.

1

05

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Прочитати с.200-206. Усні відповіді на завдання 7-10 , с.195

2

06

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

Прочитати увесь твір. Усні відповіді на завдання 6-10 с. 207.

3

12

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення

Прочитати про письменника.

Прочитати с.208-217.

4

13

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору

Прочитати с.217-219. Усні відповіді №4-8, стр. 220.

5

19

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 221-228.

6

20

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 228-234. Усні відповіді на завдання 5-10 с. 234.

7

26

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с.235-240

8

27

Повторення вивченого за рік

Повторити теорію літератури

Українська література для учнів 8-Б класу на період 13.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література   для учнів 8-Б класу

на період 13.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу.

1

14.04

Юрій Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»

Прочитати про Юрія Винничука с.187. Починаємо вивчати повість-казку. Поміркуйте, навіщо автор вводить образ мухи,що дзижчить у вікні? Що вона символізує? Прочитати с.177-192. Зверніть увагу на опис князя, його спосіб життя тощо.

2

16

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин

Зверніть увагу на образи твору. Хто викликає вашу симпатію? Прочитати с.193- 200.

3

17

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Прочитати с.200-206. Усні відповіді на завдання 7-10 , с.195

4

 

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

Прочитати увесь твір. Усні відповіді на завдання 6-10 с. 207.

5

21

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення

Прочитати про письменника.

Прочитати с.208-217.

6

23

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору

Прочитати с.217-219. Усні відповіді №4-8, стр. 220.

7

24

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 221-228.

8

28

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 228-234. Усні відповіді на завдання 5-10 с. 234.

9

30

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с.235-240

Українська мова для учнів 8-Б класу на період 14.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 8-Б класу

на період 14.04-30.04

                                                                                                           учитель Пасєка Н.В.                                                                                                                             

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми  роботи для кращого засвоєння матеріалу

1.      

14.04

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення.

Це нова тема, яка вимагає чіткого вивчення правил . На стр.224 правило роз’яснює, що таке відокремлення.

2.      

16

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення.

Повторюємо правило. Рекомендую телеурок з теми. Впр.397.

3.      

17

Відокремлені означення.

П.34. Вчимо відокремлені означення. Якщо уважно прочитаєш правило на с. 225, то побачиш, що умовно можна виділити 6 правил (абзац-правило). Вивчи, щоб мати впевненість при виконанні завдань. Впр.399.

4.      

 

Відокремлені означення

Сподіваюся, правило зі стр.225 вивчене. Впр.400.

5.      

21

Розділові знаки при відокремлених членах речення

Є умови, за яких коми (відокремлення) можна ставити, ножна не ставити. Це правило с.228. Вивчи, будь ласка. Впр.406.

6.      

23

Розділові знаки при відокремлених членах речення

Правило с.229 про відокремлення неузгоджених означень. Вивчи! Впр.408.

7.      

24

Відокремлені означення. Повторення й узагальнення.

Усі правила П.34 вже вивчені бездоганно, сподіваюся. Повтори і зрозумієш, що тема вивчена якісно. Впр. 410.

8.      

28

Відокремлені прикладки

П.35. Пригадай, що прикладка це різновид означення. Опрацюй правило с.233. умовно там можна виділити сім умов. Правило с.233 напам’ять . Це обов’язкова умова, бо не зможеш пояснити . Впр. 413у, 415.

9.      

30

Відокремлені прикладки

Правило на стр.234,235 пояснює важливий момент. Вдумливо вивчи правило. Впр.416у, 417.

Українська мова для учнів 8-Б класу на період 06.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 8-Б класу

на період 06.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Групи вставних слів і словосполучень за значенням

Повторне вивчення і закріплення таблички на стр.214,215.

Якщо ви можете впевнено назвати групи вставних слів і приклади до них, то матеріал засвоєно.

Повторне вивчення і закріплення таблички на стр.214,215.

2

09.04

Розділові знаки при звертаннях і вставних словах.

Прочитайте правило на стр.216. Вставні речення мають ті ж значення, що й вставні слова.

Впр.382( завдання після вправи зробити теж)

3

10.04

Групи вставних слів і словосполучень за значенням

Деякі слова можуть виконувати роль і вставних, і членів речення. Правило на стр.217 допоможе тобі розібратися.

Впр.384у,385.

4

14.04

Контрольна робота №3. Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. Виразне читання речень, що містять звертання

Текст контрольної роботи у тебе є. Якщо не можеш зробити завдання, отже, не вивчив правила.

До праці.

Виконати роботу, відповіді розгорнуті й письмові( зразок є). Можеш роздрукувати текст, працювати в роздруківці. Дякую.

5

16

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення.

Це нова тема, яка вимагає чіткого вивчення правил напам’ять. На стр.224 правило роз’яснює, що таке відокремлення.

Впр.397.

6

17

Відокремлені означення.

П.34. Вчимо відокремлені означення. Якщо уважно прочитаєш правило на с. 225, то побачиш, що умовно можна виділити 6 правил (абзац-правило).

Вивчити правило напам’ять!!!

Впр.399.

7

 

Відокремлені означення

Сподіваюся, правило зі стр.225 ти вивчив.

Впр.400.

8

21

Розділові знаки при відокремлених членах речення

Є умови, за яких коми (відокремлення) можна ставити, ножна не ставити. Це правило с.228. Вивчи, будь ласка.

Впр.406.

9

23

Розділові знаки при відокремлених членах речення

Правило с.229 про відокремлення неузгоджених означень. Вивчи!

Впр.408.

10

24

Відокремлені означення. Повторення й узагальнення.

Усі правила П.34 вже вивчені бездоганно, сподіваюся.

Впр. 410.

11

28

Відокремлені прикладки

П.35. Пригадай, що прикладка це різновид означення. Опрацюй правило с.233. умовно там можна виділити сім умов. Вивчи правило!

Правило с.233 напам’ять . Це обов’язкова умова, бо не зможеш пояснити . Впр. 413у, 415.

12

30

Відокремлені прикладки

Правило на стр.234,235 пояснює важливий момент. Вдумливо вивчи правило.

Впр.416у, 417.

Українська література для учнів 8-Б класу на період 06.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література   для учнів 8-Б класу

на період 06.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».  Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії

Починаємо вивчати творчість Володимира Дрозда. Прочитайте про письменника с.177.

З’ясуйте значення фразеологізму біла ворона. Пригадайте визначення оповідання.

2

09.04

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність

Прочитати с.177-180. У твору є епіграф.

Прочитати с.177-180.

Усні відповіді на питання після тексту за бажанням.

3

10.04

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність

Прочитати с.181-185.

Прочитати с.177-180. Усні відповіді на питання після тексту за бажанням.

4

14.04

Юрій Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»

Прочитати про Юрія Винничука с.187. Починаємо вивчати повість-казку. Поміркуйте, навіщо автор вводить образ мухи,що дзижчить у вікні? Що вона символізує?

Прочитати с.177-192. Зверніть увагу на опис князя, його спосіб життя тощо.

5

16

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин

Зверніть увагу на образи твору. Хто викликає вашу симпатію?

Прочитати с.193- 200.

6

17

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Прочитати с.200-206.

Усні відповіді на завдання 7-10 , с.195

7

 

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

Прочитати увесь твір.

Усні відповіді на завдання 6-10 с. 207.

8

21

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення

Прочитати про письменника.

Прочитати с.208-217.

Прочитати про письменника.

Прочитати с.208-217.

9

23

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору

Прочитати с.217-219.

Усні відповіді №4-8, стр. 220.

10

24

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 221-228.

Прочитати с. 221-228.

11

28

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 228-234.

Усні відповіді на завдання 5-10 с. 234.

12

30

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с.235-240

Прочитати с.235-240

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon