• A-
  • A
  • A+

9-А,9-Б,9-В Завдання на тиждень 25.05.-29.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 Завдання на тиждень 25.05.-29.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

https://naurok.com.ua/test/start/376819 - підсумковий тест за рік.

https://naurok.com.ua/test/start/386966 - узагальнення і систематизація за розділом «Просвітництво».

https://naurok.com.ua/test/start/386971 - узагальнення і систематизація за розділом «Романтизм».

https://naurok.com.ua/test/start/215203 - взаємодія романтизму й реалізму : творчість О.С.Пушкіна , М.Ю.Лермонтова

https://naurok.com.ua/test/start/271990 - узагальнення і систематизація за розділами «Реалізм, драматургія».

https://pidruchnyk.com.ua/410-svtova-lteratura-kovbasenko-10-klas.html - підручник «Зарубіжна література» 10 клас.

http://tvoemisto.tv/news/shcho_chytatymut_shkolyari_u_1011_klasah_onovlena_programa_z_ukrainoskoi_ta_zarubizhnoi_literatury_91891.html - список літератури для 10 класу

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 9-А,9-Б,9-В Завдання на тиждень 18.05.-22.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 Завдання на тиждень 18.05.-22.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Сучасна зарубіжна поезія.

Унікальність, самобутність, неповторність Едуарда Асадова і його поезії.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1

%81%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2_

%D0%95%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%

80%D0%B4_%D0%90%D1%80%D0%BA%D

0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 – біографія Едуарда Асадов.

 

Тематика віршів Е.Асадова:

- мир і війна;

- людська підлість і благородство;

- віра і зневіра;

- жінка;

- природа і тварини;

- дружба;

- любов;

- щастя.

Одна з відмінних рис лірики Асадова – це правдивість, достовірність. І читач

чудово відчуває цей щирий, трепетний нерв. Відчуває і глибоко співпереживає.

http://www.poetryclub.com.ua/metrs.php?id=267&type=tvorch - Збірка віршів Едуарда Асадова.

https://naurok.com.ua/test/start/323425 - виконати тест.

(узагальнення, повторення).

https://naurok.com.ua/test/start/347181  - виконати тест.

(узагальнення, повторення).

https://naurok.com.ua/test/start/344411 – виконати тест. Посилання із результатами відправити на ел.пошту вчителю до 22.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 9-А,9-Б,9-В Завдання на тиждень 12.05.-15.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 Завдання на тиждень 12.05.-15.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Михайло Опанасович Булгаков. (18911940). «Собаче серце».

Українські сторінки життя і творчості

М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця. «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=olFJM8E-gUY

Михайло Булгаков. Доля. Творчість.

https://dovidka.biz.ua/sobache-sertse-analiz/ - аналіз твору «Собаче серце».

https://dovidka.biz.ua/sobache-sertse-golovni-geroyi/ - головні герої твору «Собаче серце».

Запитання та відповіді:

1.Розкажіть про життя професора Преображенського.

2. З якою метою професор підібрав безпритульного пса?

3. У чому суть експерименту професора Преображенського?

4. Яким автор показав професора в сцені підготовки до операції?

5. Яким ми бачимо перед операцією Шарика?

Виконання завдань

1.Складіть таблицю за текстом повісті, відобразивши в ній фізіологічні зміни та розвиток людських рис у Шарика.

2. Проаналізуйте отриману таблицю. У якому напрямі відбувається розумовий і моральний розвиток колишнього пса?

Проблемні питання

1.Якими методами професор Преображенський намагається виховувати Шарикова? Який результат такого виховання?

2.Виразно прочитайте суперечку Преображенського і Шарикова про те, чи мав професор робити операцію (глава VI). Як ви вважаєте, на чиєму боці правда? Чому ви так думаєте?

3.Чи згодні ви зі словами професора про те, що штучно створювати людей, навіть дуже розумних, немає сенсу? Поясніть свою позицію.

4. Якого висновку дійшов професор Преображенський щодо свого експерименту?

https://naurok.com.ua/test/start/144491 виконати тест;

https://naurok.com.ua/test/start/203831 – виконати тест. Посилання із результатами відправити на ел.пошту вчителю до 15.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 понеділок 14.00-15.00,  вівторок 12.00-15.00).

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 9-Б Завдання на тиждень 04.05.-08.05.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 Завдання на тиждень 04.05.-08.05.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Ерік Вольф Сігел (19372010). «Історія одного кохання».

Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.

 

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=F8HkJjkKJRY - Експрес урок: Історія кохання Еріка Сігала.

https://www.youtube.com/watch?v=oTsgnpRi0zM - Буктрейлер "Історія одного кохання" — Ерік Сігел.

1.Визначте жанр твору Еріка Сігала.

2.Що таке бестселер?

3.Сформулюйте тему твору.

4.Чим можна пояснити таку шалену популярність твору?

5.Назвіть проблематику твору.

6.Доведіть, що сюжет твору дуже простий.

Схарактеризуйте образи головних героїв, використавши прийом «Кола Вена».

Як ви гадаєте, чи змогло б щось, окрім смерті, розлучити Олівера і Дженніфер?

Перегляд фрагментів фільму «Love Story».

Знайомство з терміном «рецензія».

https://naurok.com.ua/test/start/26626 - виконати тест.

https://naurok.com.ua/test/start/111795 - виконати тест. Посилання із результатами 2-х тестів відправити на ел.пошту вчителю до 08.05.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 понеділок 14.00-15.00,  вівторок 12.00-15.00).

9-Б Завдання на тиждень 27.04.-30.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 Завдання на тиждень 27.04.-30.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Шолом-Алейхем (18591916). «Тев’є-молочар». Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.

 

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»:

♦ Визначте тематику твору Шолом-Алейхем  «Тев’‎є-молочар».

Проблематика твору «Тев'є-молочар».

Інтерактивна вправа «Займи позицію»:

♦ Яка з проблем вам задається найважливішою? Свою відповідь обґрунтуйте.

Тев’‎є — батько сімох дівчат. Історія кожної з дорослих дочок — це ще одна грань життя всього єврейського народу, яку автор розкриває із великою майстерністю.

Складання  таблиці «Головні та другорядні герої твору».

Інтерактивна вправа «Закінчіть речення»:

♦ Серед героїв твору мені найбільше запам’‎ятався... Відповідь обґрунтуйте.

https://www.youtube.com/watch?v=VQrDT3oZrkQ - "Тев'є - молочник" Г.Горін (промо-ролик)

https://www.youtube.com/watch?v=4aeMS0tPlR0&t=168s - Буктрейлер  "Тев'є - молочник"

https://naurok.com.ua/test/start/96296 виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 30.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 понеділок 14.00-15.00,  вівторок 12.00-15.00).

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В. 9-Б Завдання на тиждень 21.04.-24.04.2020

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 Завдання на тиждень 21.04.-24.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1-2

Зарубіжна література

Шолом-Алейхем (18591916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIXXX ст. Шолом-Алейхем і Україна.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI – біографія Шолом Алейхема.

https://www.youtube.com/watch?v=E24eTk7MKBU – історія таємного одруження письменника.

https://www.youtube.com/watch?v=4aeMS0tPlR0 – буктрейлер за романом «Тев’є-молочар».

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1279 - «Тев’є-молочар» (читати).

1.У творі Шолом-Алейхема порушено проблему історичної долі євреїв. Утверджується національна самобутність єврейського народу, його вірувань і традицій. Водночас автор засуджує такі явища, як соціальна несправедливість, насильство державою, національна нерівність.

2. Образ Тев’‎є-молочника є узагальненим (символічним) образом єврейського народу, здатного протистояти сімейним і суспільним проблемам завдяки вірності традиціям і життєвому оптимізму.

https://naurok.com.ua/test/start/197070 – виконати тест «Нові тенденції у  розвитку драматургії кінця ХІХ ст. початку ХХст. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 24.04.2020

https://naurok.com.ua/test/start/149639 виконати тест. Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 24.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168 ( індивідуальний чат для спілкування

 понеділок 14.00-15.00,  вівторок 12.00-15.00).

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon