• A-
  • A
  • A+

Українська література для учнів 10-Б класу на період 06.04-27.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 10-Б класу

на період 06.04-27.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero як світоглядна декларація сильної, вольової особистості.

Вивчити напам’ять вірш

«Contra spem spero!», бо це програма ЗНО.

Вірш напам’ять обовязково, с.214 текст та аналіз поезії.

2

09.04

Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)

Вивчити за підручником про громадянську лірику с.214 -217.

Вивчити за підручником про громадянську лірику с.214 -217.

3

13.04

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

Пейзажна й інтимна лірика с. 217-219.

Пейзажна й інтимна лірика с. 217-219.

4

16.04

Урок виразного читання №2. Поезії Лесі Українки

Виразно читаємо улюблені поезії Лесі Українки. Опрацювати драматичну спадщину с. 220-221.

Опрацювати драматичну спадщину с. 220-221.

5

23.04

Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси

ТЛ: драма-феєрія

Драма-феєрія «Лісова пісня» твір ЗНО. Прочитати обов’язково!!! С.222 записати у зошит визначення феєрія , вивчити.

Драма-феєрія «Лісова пісня» твір ЗНО. Прочитати обов’язково!!!

6

27.04

Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Урок мовленнєвого розвитку №4. Порівняння образів Мавки й Килини

Порівняння образів Мавки й Килини (усно)

Прочитати підручник с. 222-226.

7

30.04

Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини

Підручник ЗНО с.406-410. Якщо тести виконали без помилок і чесно, поставте у щоденник «10».

Прочитати підручник с. 226-227.

 

Українська мова для учнів 10-Б класу на період 06.04-27.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 10-Б класу

на період 06.04-27.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.)

П. 40,впр.344

Впр.345. ЗНО.с.119-121 правила напам’ять

2

09.04

Іменники спільного і подвійного роду

П.41,впр.352.

Впр. 354. ЗНО.с.122-123 правила напам’ять

3

13.04

Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх

П.42,впр.358.

Впр. 359. ЗНО.с.123-124 правила напам’ять

4

16.04

Іменники, що мають лише форму однини або множини

П.43,впр.364.

Впр. 367. ЗНО.с.125 правила напам’ять

5

23.04

Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку

П.44,впр.368.

Впр. 371.

6

27.04

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку

П.45, вдумливо опрацюйте всі правила (це матеріал 6 класу).

Вивчити бездоганно поділ іменників на відміни. Поділ на групи іменників І і ІІ відміни! Це ключ до успіху на ЗНО.

7

30.04

Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна – терміну, феномена – феномену)

П.45 (повторно!),впр.385.

Впр.378. ЗНО.с.126-128 виконати тести, якщо помиляєтеся, правила повторно! 

10-Б клас | Українська мова та література 30 березня – 3 квітня

 

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

30 березня – 3 квітня

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

 

Понеділок

30 березня

   

1

10-Бм

Лексикологія. Повторення вивченого за підручником Авраменка (формат ЗНО).

Напам’ять правила с.95,96.!

Тести №1-25.с.97-100.

ЗНО. Контрольні тести №26-38, с.100-102.

Оцінку ставимо у щоденник(учитель перевірить її відповідність)

2

7-Ам

Н і НН у прислівниках.

Вивчити правило с.201, впр. 433,434,437

Впр.440

3

4

11-А,Бл

Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном».

Аналіз змісту новели. Образ любові як втілення високої християнської цінності.

Уважне детальне прочитання новели, звертаючи увагу на художні деталі. https://naurok.com.ua/test/grigir-tyutyunnik-1426.html

Оцінку за тест виставляємо у щоденник.

5

7-Ам

НЕ і НІ з прислівниками.

Опрацювати табличку с.203(вивчити напам’ять). Впр.442,443,444.

Правило с.206,впр.451,452у.

6

6-Вл

Урок розвитку зв’язного мовлення. Цитатна характеристика головних героїв Сергійка й Митька із повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»

У робочому зошиті записати короткі цитати, які характеризують героїв.

Закінчити цитатну характеристику(робота обов’язкова для оцінювання).

7

10-Бл

Контрольне есе «Якими я бачу людей, які емігрували з України колись і сьогодні (за новелою В.Стефаника «Камінний хрест»)» або «Якими ви бачите головний героїнь новели Ольги Кобилянської «Valse melancoligue»»

Написати письмову роботу в робочому зошиті.

Закінчити есе (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Вівторок

31 березня

   

1

11-Бм

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

2

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Розібрати та вивчити групи вставних слів за табличкою с.214,215. В.381у. правила с.215,216 напам’ять. В.382.

В.383.  https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

3

6-Вм

Написання не з прикметниками. Написання -Н-, -НН- у прикметниках. Повторення, узагальнення.

Впр.398.

П.47,48! в.406.

https://naurok.com.ua/napisannya--nn--i--n--u-prikmetnikah-20152.html

4

-

     

5

8-Бл

Н.Бічуя. «Шпага Славка Беркути».

Особливості композиції твору.

https://naurok.com.ua/urok-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-proble

6

11-Бл

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

7

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Складання анкети головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

Прочитати 233-241. Завдання №12 письмово,с.242

 

Середа

1 квітня

   

1

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

П.49,вивчити табличку, в. 409у, 411,412.

С.154,155 (вивчити табличку з прикладами!). в. 413.

https://www.youtube.com/watch?v=bWg7PIN9

2

7-Ам

Ступені порівняння прислівників.

П.33,в.383у,384у,385,386.

Правило с.181,182,183.,в387.

https://zno.if.ua/?p=3988

3

11-Ам

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

4

11-Ал

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

5

-

     

6

6-Вл

Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності

ТЛ: сюжет, його елементи

С.186-200 прочитати. С.200 № 5 усно, № 13 (2) письмові характеристики Кактуса,Зайця,Жука у робочий зошит.

7

8-Бл

Контрольне есе

Роль сім’ї та родини у житті ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

Написати есе у робочий зошит (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Четвер

2 квітня

   

1

11-Бм

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

2

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Поглиблення вивченого.

В.415,416.

Складіть словниковий диктант на 24 слова із вивченої теми

3

10-Бм

Морфологічна помилка. Іменник.

Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу біль, нежить з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал – зала).П.40, в.348.

ЗНО: с.114-115(правила обов’язково напамять!!!), тест 1-12.

https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88

4

11бм

ЗНО. Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

5

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Поглиблення вивченого.В.384,385,386.

В.389. Вивчіть правило перед вправою обов’язково!

6

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок виразного читання діалогів.

 №9, 13(1) на с.242 усно.

7

10-Бл

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Вивчити ,мініконспект у зошит с.205,206.

Вивчити біографію Лесі Українки. Скласти хронологічну таблицю у робочий зошит( обов’язкове завдання).

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

 

П’ятниця

3 квітня

   

1

8-Бм

Письмовий стислий переказ тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

Пригадайте вивчене про стилі мови. Напишіть за планом стислий переказ тексту в.393(завдання після вправи).

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання).

2

11-Ам

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

3

11-Ам

ЗНО.Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

4

6-В

Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму.

С.238 опрацювати правило. Впр.605. Виконати завдання після вправи.

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання, потрібно здати після карантину).

10-Б клас | Українська мова та література

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

 

Вівторок

17 березня

   

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

1

10-Б

Складні випадки написання географічних назв

Параграф 36, в. 304, 306, 303(у), 305(у).

Домашня (д):п.36, в. 275.

2

7-А

Розряди прислівників ( вивчити табличку, розібрати приклади

Впр.363,364(у),365

С.172(розряди напам’ять),в. 366.

3

-

     

4

11-А

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

5

11-Б

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

6

6-В

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом

Прочитати с.157-171.

Письмово у зошит завдання №4,с.171.

7

10-Б

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Прочитати с.205-210, стислий конспект.

Вивчити 205-210.

Завдання за вибором : презентація «Життєвий шлях Лесі Українки».

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon