• A-
  • A
  • A+

11-А клас | Українська мова та література 30 березня – 3 квітня

 

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

30 березня – 3 квітня

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

 

Понеділок

30 березня

   

1

10-Бм

Лексикологія. Повторення вивченого за підручником Авраменка (формат ЗНО).

Напам’ять правила с.95,96.!

Тести №1-25.с.97-100.

ЗНО. Контрольні тести №26-38, с.100-102.

Оцінку ставимо у щоденник(учитель перевірить її відповідність)

2

7-Ам

Н і НН у прислівниках.

Вивчити правило с.201, впр. 433,434,437

Впр.440

3

4

11-А,Бл

Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном».

Аналіз змісту новели. Образ любові як втілення високої християнської цінності.

Уважне детальне прочитання новели, звертаючи увагу на художні деталі. https://naurok.com.ua/test/grigir-tyutyunnik-1426.html

Оцінку за тест виставляємо у щоденник.

5

7-Ам

НЕ і НІ з прислівниками.

Опрацювати табличку с.203(вивчити напам’ять). Впр.442,443,444.

Правило с.206,впр.451,452у.

6

6-Вл

Урок розвитку зв’язного мовлення. Цитатна характеристика головних героїв Сергійка й Митька із повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»

У робочому зошиті записати короткі цитати, які характеризують героїв.

Закінчити цитатну характеристику(робота обов’язкова для оцінювання).

7

10-Бл

Контрольне есе «Якими я бачу людей, які емігрували з України колись і сьогодні (за новелою В.Стефаника «Камінний хрест»)» або «Якими ви бачите головний героїнь новели Ольги Кобилянської «Valse melancoligue»»

Написати письмову роботу в робочому зошиті.

Закінчити есе (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Вівторок

31 березня

   

1

11-Бм

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

2

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Розібрати та вивчити групи вставних слів за табличкою с.214,215. В.381у. правила с.215,216 напам’ять. В.382.

В.383.  https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

3

6-Вм

Написання не з прикметниками. Написання -Н-, -НН- у прикметниках. Повторення, узагальнення.

Впр.398.

П.47,48! в.406.

https://naurok.com.ua/napisannya--nn--i--n--u-prikmetnikah-20152.html

4

-

     

5

8-Бл

Н.Бічуя. «Шпага Славка Беркути».

Особливості композиції твору.

https://naurok.com.ua/urok-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-proble

6

11-Бл

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

7

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Складання анкети головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

Прочитати 233-241. Завдання №12 письмово,с.242

 

Середа

1 квітня

   

1

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

П.49,вивчити табличку, в. 409у, 411,412.

С.154,155 (вивчити табличку з прикладами!). в. 413.

https://www.youtube.com/watch?v=bWg7PIN9

2

7-Ам

Ступені порівняння прислівників.

П.33,в.383у,384у,385,386.

Правило с.181,182,183.,в387.

https://zno.if.ua/?p=3988

3

11-Ам

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

4

11-Ал

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

5

-

     

6

6-Вл

Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності

ТЛ: сюжет, його елементи

С.186-200 прочитати. С.200 № 5 усно, № 13 (2) письмові характеристики Кактуса,Зайця,Жука у робочий зошит.

7

8-Бл

Контрольне есе

Роль сім’ї та родини у житті ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

Написати есе у робочий зошит (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Четвер

2 квітня

   

1

11-Бм

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

2

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Поглиблення вивченого.

В.415,416.

Складіть словниковий диктант на 24 слова із вивченої теми

3

10-Бм

Морфологічна помилка. Іменник.

Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу біль, нежить з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал – зала).П.40, в.348.

ЗНО: с.114-115(правила обов’язково напамять!!!), тест 1-12.

https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88

4

11бм

ЗНО. Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

5

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Поглиблення вивченого.В.384,385,386.

В.389. Вивчіть правило перед вправою обов’язково!

6

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок виразного читання діалогів.

 №9, 13(1) на с.242 усно.

7

10-Бл

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Вивчити ,мініконспект у зошит с.205,206.

Вивчити біографію Лесі Українки. Скласти хронологічну таблицю у робочий зошит( обов’язкове завдання).

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

 

П’ятниця

3 квітня

   

1

8-Бм

Письмовий стислий переказ тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

Пригадайте вивчене про стилі мови. Напишіть за планом стислий переказ тексту в.393(завдання після вправи).

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання).

2

11-Ам

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

3

11-Ам

ЗНО.Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

4

6-В

Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму.

С.238 опрацювати правило. Впр.605. Виконати завдання після вправи.

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання, потрібно здати після карантину).

 

11-А клас | Українська мова та література

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

 

Вівторок

17 березня

   

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

1

10-Б

Складні випадки написання географічних назв

Параграф 36, в. 304, 306, 303(у), 305(у).

Домашня (д):п.36, в. 275.

2

7-А

Розряди прислівників ( вивчити табличку, розібрати приклади

Впр.363,364(у),365

С.172(розряди напам’ять),в. 366.

3

-

     

4

11-А

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

5

11-Б

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

6

6-В

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом

Прочитати с.157-171.

Письмово у зошит завдання №4,с.171.

7

10-Б

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Прочитати с.205-210, стислий конспект.

Вивчити 205-210.

Завдання за вибором : презентація «Життєвий шлях Лесі Українки».

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon