• A-
  • A
  • A+

6-А Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Завдання

08.04.20

Географія

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод світового океану.

Робота з підручником.

Робота з визначеннями понять з розділу «Гідросфера».

Повторення вивченого з розділу.

Перегляньте відео до уроку за посиланнями:  https://www.youtube.com/watch?v=6a-2T1YL7KA

https://classroom.google.com/w/NTQ4MjAwOTE4OTNa/t/all

Робота в  Google Classroom

Урок в режимі онлайн ( Zoom).

Робота на спільній дошці.

Дата: 08.04.20

Час: 12.30

Ідентифікатор конференції: 829 019 8094

Опрацюйте п. 54.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 196-198

Повторіть розділ «Гідросфера»

п. 43-54

Виконайте завдання до уроку:

https://learningapps.org/2240523

Перегляньте відео урок за посиланням на YouTube-каналі МОН:

https://www.youtube.com/watch?v=yBO5StnV-Lo&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=5&t=0s

10.04.20

Географія

Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.

Робота з підручником.

Робота з визначеннями понять «Біосфера», «Середовище життя».

Робота в  Google Classroom.

_________________________________________

Запитання – відповіді в режимі онлайн ( Zoom).

Дата: 10.04.20

Час: 12.30

Ідентифікатор конференції: 829 019 8094

Опрацюйте п. 55.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 203.

Запишіть у зошит визначення понять «Біосфера»,  «Середовище життя» та запам’ятайте.

Виконайте завдання до уроку

 (Google Classroom)

Проілюструйте малюнком чи фотографією одну з природних екосистем будь-якої місцевості, перерахуйте її основні риси.

 

Клас: 6-А Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Завдання

01.04.20

Географія

Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків.

Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.

Робота з підручником. Опрацюйте п. 52, Стр. 190.

Робота з визначеннями понять.

Перегляньте відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=KcocFkPjCVU

Опрацюйте п. 52.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 190.

Запишіть у зошит визначення понять: «Льодовики», «Снігова лінія», «Айсберг», «Багаторічна мерзлота» та запам’ятайте.

Виконайте тестове завдання до уроку (Google Classroom)

Запитання – відповіді в режимі онлайн.

Дата: 03.04.20

Час: 13.00

Підключення до конференції https://us04web.zoom.us/j/8290198094

03.04.20

Географія

Підземні води, умови їх створення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води.

Робота з підручником. Опрацюйте п.53.

Робота з визначеннями понять.

Перегляньте презентацію до уроку в  Google Classroom

Опрацюйте п.53.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 193

Запишіть у зошит визначення поняття «Підземні води» та вивчіть його.

Виконайте тестове завдання до уроку (Google Classroom)

_________________________________________________

Запитання – відповіді в режимі онлайн.

Дата: 08.04.20

Час: 12.30

Підключення до конференції https://us04web.zoom.us/j/8290198094

6-А клас | Географія

Клас: 6-А

Учитель: Антохіна Людмила Олександрівна

Дата

Урок

Тема уроку

Зміст роботи

Завдання

18.03.20

Географія

Штучні водойми: ставки, водосховища, канали.

Робота з підручником. Опрацюйте п. 50,

стр 181-182.

Робота з визначеннями понять.

Робота з умовними позначеннями на фізичній карті півкуль та географічною номенклатурою в атласі.

Опрацюйте п. 50, стр 181-182.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 183

Запишіть у зошит визначення понять: «Ставок», «Водосховище», «Канал» та запам’ятайте.

Знайдіть умовні позначеннями зображення озер, штучних водойм (на фізичній карті півкуль в атласі) та розрізніть їх способи зображення.

20.03.20

Географія

Болота, особливості їх утворення та поширення.

Робота з підручником. Опрацюйте п.51.

Робота з визначеннями понять.

Робота з умовними позначеннями на фізичній карті півкуль та географічною номенклатурою в атласі.

Для самоперевірки виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/4718484

Опрацюйте п.51.

Усно дайте відповіді на запитання на стр. 185

Запишіть у зошит визначення поняття «Болото» та вивчіть його.

Перегляньте презентацію за посиланням

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox?projector=1

та дайте усно відповіді на запитання:

1. Якими бувають водойми?

2. Що таке озеро?

3. Які бувають озера за походженням?

4. Що таке болото?

5. Які бувають болота за умовами виникнення?

5. Чим відрізняється озеро від болота?

6. Дайте визначення поняття «Канал».

7. Для чого будують канали?

8. Дайте визначення понять «Водосховище», «Ставок».

Знайдіть умовні позначеннями зображення озер, боліт, штучних водойм (на фізичній карті півкуль в атласі) та розрізніть їх способи зображення.

Запитання – відповіді в режимі онлайн.

Дата: (додатково)

Час: 12.00

Підключення до конференції https://us04web.zoom.us/j/8290198094

Ідентифікатор конференції: 829 019 8094

1. Пригадайте правила поведінки перебування на березі водойми, руху по болотистій місцевості.

2. Наведіть приклади підприємницької діяльності на основі використання природних та штучних водойм.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon