• A-
  • A
  • A+

6-А клас Горбенко О.А. Німецька мова Понеділок/Середа/П’ятниця 06.04.2020/08.04.2020 / 10.04.2020

6-А клас                                                                          Горбенко О.А. Німецька мова

Понеділок/Середа/П’ятниця 06.04.2020/08.04.2020 / 10.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

06.04.2020

2 - Німецька мова

Тема 11 – Світ, що нас оточує. Тварини і континенти. Домашні улюбленці.

Шкільний гурток для любителів тварин

                 

Робота за словником Worterheft, Lektion 11 – Unsere Tier-AG. Повторення назв тварин з опорою на подані  ілюстрації.

Виконання вправи 8А, стр. 112 у підручнику КВ. Назви тварин-домашніх улюбленців.

Прочитати текст – вправа 8б, стр. 112 про шкільний гурток для любителів тварин.

Виконати вправу С, стр. 112 – написати завдання дітей, які є учасниками гуртка. Використати довідку, подану справа.

Переглянути навчальне відео на тему за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=L5Ktb_Po-m0

Повторювати назви тваринок за диктором.

Виконати завдання:

Ubungsbuch Впр. 9-11, стр. 89

Робота за підручником КВ, с. 113:  Прослухати аудіо Впр. 10а, б, стр. 113  на тему за посиланням www.klett-sprachen.de/deutswchprofis-online

та заповнити таблицюб вправа 8с, стр. 113 на основі прослуханого аудіо

08.04.2020

3 - Німецька мова

Тема 11 – Світ, що нас оточує. Тварини і континенти. Домашні улюбленці. Опис домашнього улюбленця.

Шкільний гурток для любителів тварин

Дієслово fressen – їсти (вживається лише щодо тварин). Дієслово неправильне, у 2 та 3 особах однини тепер. часу змінює кореневу голосну на «і».

Робота за підручником КВ, с. 113: вчимося описувати тваринку-домашнього улюбленця, називаючи частини тіла тваринки та зазначаючи її масть. Робота за схемою.

Виконати Впр. 11, стр. 113 у KB: розглянути подані фото, прочитати назви частин тіла. Який собачка тобі більше подобається? Welcher Hund gefällt dir am besten?

Прослухати аудіо до вправи 11б, стр. 113 КВ, звукова доріжка №36 за посиланням

www.klett-sprachen.de/deutswchprofis-online

та заповнити пропуски у реченнях вправа 11с, стр. 113 на основі прослуханого аудіо 

Виконати завдання:

Ubungsbuch Впр. 12-13, стр. 90

У вправі 6 скласти і записати речення у робочих зошит.

Переглянути пізнавальне відео за посиланням у YouTube, повторити назви тварин за диктором.

За посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4Us79n9GXXw

10.04.2020

2 - Німецька мова

Увага!

Урок у форматі аудіо/відео конференції Zoom. Запрошення і посилання на конференцію надійде тим, хто надав свої електронні адреси

Тема 11 – Світ, що нас оточує. Тварини і континенти. Домашні улюбленці.

Розрізняємо тварин за безпечністю для людини. Небезпечні звірі gefährliche Tiere

Дієслово fressen – їсти (вживається лише щодо тварин). Дієслово неправильне, у 2 та 3 особах однини тепер. часу змінює кореневу голосну на «і».

Повторення модальних дієслів і особливостей їх вживання

Робота за словником Worterheft, Lektion 11 – Unsere Tier-AG. Заповнити словник, записавши назви тварин з опорою на подані  ілюстрації, стр. 40 – 42.

Виконати вправи 3-6, стр. 111.

Повторення особливостей вживання та дієвідмінювання модальних дієслів.

Прослухати аудіо до Впр. 7 підручника КВ стр. 111 за посиланням на початку підручника, просканувавши поданий QR-код (посилання www.klett-sprachen.de/deutschprofis-online)

Дієслово fressen – їсти (вживається лише щодо тварин). Дієслово неправильне, у 2 та 3 особах однини тепер. часу змінює кореневу голосну на «і».

Виконати завдання:

Ubungsbuch  - Впр.14-16, стр. 91

Повторити числівники від 1 до 100, написання та винятки

Повторити модальні дієслова, їх дієвідмінювання у теперішньому часі однини та множини (за конспектом у словнику)

Переглянути навчально-пізнавальне відео  - пісню у стилі реп за посиланням у YouTube, прочитати реп за титрами під відео за виконавцем, за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=wMO48DwuNns

 

6-А клас Горбенко О.А. Німецька мова Понеділок/Середа/П’ятниця 30.03.2020/01.04.2020 / 03.04.2020

6-А клас                                                                      Горбенко О.А. Німецька мова

Понеділок/Середа/П’ятниця 30.03.2020/01.04.2020 / 03.04.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

30.03.2020

2 - Німецька мова

Тема 11 – Світ, що нас оточує. Тварини і континенти. Домашні улюбленці.

Розрізняємо тварин за безпечністю для людини. Небезпечні звірі gefährliche Tiere

                 

Робота за словником Worterheft, Lektion 11 – заповнити словник, записавши назви континентів та тварин з опорою на подані  ілюстрації. Заповнити сторінки  - стр. 38-40, до розділу Unsere Tier-AG.

Робота за підручником КВ, с. 109:  Прослухати аудіо Впр. 1, стр. 109 на тему за посиланням www.klett-sprachen.de/deutswchprofis-online

Виконати завдання:

Ubungsbuch Впр. 1-3, стр. 86

Повторити модальне дієслово können – могти, уміти щось робити, повторити його за підручником КВ, с. 107 або за словником, дієвідмінювання по особах однини та множини

Переглянути пізнавальне відео Tiere fur Kinder за посиланням у YouTube, повторити назви тварин за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=VvYmzU9FBNQ

01.04.2020

3 - Німецька мова

Тема 11 – Світ, що нас оточує. Тварини і континенти. Домашні улюбленці.

Розрізняємо тварин за безпечністю для людини. Небезпечні звірі gefährliche Tiere

Дієслово fressen – їсти (вживається лише щодо тварин). Дієслово неправильне, у 2 та 3 особах однини тепер. часу змінює кореневу голосну на «і».

Повторення питальних слів: Який? – Welcher?

Яка? Welche?

Яке? Welches?

Зворот з модальним дієсловом können

Робота за підручником КВ, с. 110: систематизуємо інформацію про тварин за схемою: де живе, колір, зріст або довжина тіла, вага, корм (що їсть). Уважно прочитати 6 блоків про тварин уголос.

Виконати Впр. 2, стр. 110 у KB: із вищеподаних блоків або довільно обрати дику тварину і описати її за схемою. Спочатку виконати усно,а потім письмово, записавши розповідь у зошит. Використати опорні фрази, подані справа. вирази з довідки

Виконати завдання:

Ubungsbuch Впр. 4-6, стр. 87

У вправі 6 скласти і записати речення у робочих зошит.

Переглянути пізнавальне відео за посиланням у YouTube, повторити назви тварин за диктором.

За посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4Us79n9GXXw

03.04.2020

2 - Німецька мова

Увага!

Урок у форматі аудіо/відео конференції Zoom. Запрошення і посилання на конференцію надійде тим, хто надав свої електронні адреси

Тема 11 – Світ, що нас оточує. Тварини і континенти. Домашні улюбленці.

Розрізняємо тварин за безпечністю для людини. Небезпечні звірі gefährliche Tiere

Дієслово fressen – їсти (вживається лише щодо тварин). Дієслово неправильне, у 2 та 3 особах однини тепер. часу змінює кореневу голосну на «і».

Повторення модальних дієслів і особливостей їх вживання

Робота за словником Worterheft, Lektion 11 – Unsere Tier-AG. Заповнити словник, записавши назви тварин з опорою на подані  ілюстрації, стр. 40 – 42.

Виконати вправи 3-6, стр. 111.

Повторення особливостей вживання та дієвідмінювання модальних дієслів.

Прослухати аудіо до Впр. 7 підручника КВ стр. 111 за посиланням на початку підручника, просканувавши поданий QR-код (посилання www.klett-sprachen.de/deutschprofis-online)

Дієслово fressen – їсти (вживається лише щодо тварин). Дієслово неправильне, у 2 та 3 особах однини тепер. часу змінює кореневу голосну на «і».

Виконати завдання:

Ubungsbuch  - Впр.6-8, стр. 88ю

Повторити слова і вирази за словником, підготуватися до диктанту.

Повторити числівники від 1 до 100, написання та винятки

6-А клас | Німецька мова

6-А клас                                                                          Горбенко О.А. Німецька мова

П’ятниця / Понеділок/Середа/П’ятниця 13.03.2020/16.03.2020 / 18.03/2010 / 20.03.2020

Дата

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

13.03.2020

Німецька мова

Тема 10 - Свята, день народження – Що мені подобається?

Зворот Was gefallt dir? – Що тобі подобається?

                 

Робота за підручником КВ, с. 104 (правило вживання особових займенників у давальному відмінку); виконати вправи12 - 14, стр. 104

Прослухати аудіо Впр. 15, стр. 105 на тему за посиланням www.klett-sprachen.de/deutswchprofis-online

Виконати завдання:

Ubungsbuch Впр. 12-14, стр. 82

Додатково пройти онлайн-тестування на цю тему, виконавши онлайн-вправи 1-3 за посиланням

www.klett-sprachen.de/deutswchprofis-online вгорі в меню вибрати Online-Ubungen, зайти в розділ, вибрати тему 10 Mein Geburtstag  і виконати перші три вправи

16.03.2020

Німецька мова

Тема 10 - Свята, день народження- Влаштування свята у класі

Зворот з модальним дієсловом konnen

Робота за підручником (правила вживання модальних дієслів)

Прочитати таблицю граматики про прийменник fur, який вимагає іменника в Akkusativ с. 107

Виконати завдання 16,KB стр. 105 у зошиті, використати вирази з довідки

Прослухати аудіо КВ Впр.17, стр. 106

Виконати завдання:

Ubungsbuch Впр. 15-17, стр. 83

Додатково пройти онлайн-тестування на цю тему, виконавши онлайн-вправи 4, 5 за посиланням

www.klett-sprachen.de/deutswchprofis-online вгорі в меню вибрати Online-Ubungen, зайти в розділ, вибрати тему 10 Mein Geburtstag  і виконати  вправи

18.03.2020

Німецька мова

Тема 10 - Свята, день народження- Повторення теми

Повторення модальних дієслів і особливостей їх вживання

Повторення позначення часу за годинником

Робота за підручником (правила вживання модальних дієслів)

Прочитати таблицю граматики про вживання модальни дієслів у підручнику КВ стр. 97

Повторити фрази та позначення часу  у підручнику КВ стр. 96

Що може бути подарунком: впр. 12, стр. 104 КВ –повторити слова

Виконати завдання:

Ubungsbuch  - повторити слова і вирази, наведені вгорі у червоному полі

Виконати вправи:

Впр. А-F, стр. 84-85

Повторитит числівники від 1 до 100, написання та винятки

20.03.2020

Німецька мова

Тема 10 – Тематичний контроль

 Виконання тесту до уроку/Lektion 10.

Завдання буде викладено за посиланням

Повторити тему – слова, вирази, модальні дієслова, та простий минулий час Prateritum

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon