• A-
  • A
  • A+

Клас 6 – А 06.04-10.04.2020 Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 - Г

Завдання на тиждень 06.04-10.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

Схарактеризуйте світ, зображений у творі Рея Бредбері «Усмішка».

Яким уперше ви побачили Тома? Чому хлопчик прийшов на майдан, хоча й мучився питанням, навіщо всі стоять? (усно)

https://dovidka.biz.ua/usmishka-bredberi-analiz/ - аналіз образу Тома.

https://naurok.com.ua/test/start/128579 - виконати тест.

Посилання із результатом відправити на ел.пошту вчителю до 10.04.2020

2.

Зарубіжна література

Роберт Шеклі (1928-2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%82_%D0%A8%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D1%96 – біографія письменника

https://www.youtube.com/watch?v=r3y-w3h2HDA  - аудіокнига

Питання  за прочитаним твором.

Чи сподобався твір? Що вас вразило чи здивувало?

Як ви вважаєте, думки мають свій запах?

У чому незвичність цієї назви?

https://dovidka.biz.ua/zapah-dumki-analiz/ - аналіз твору «Запах думки».

У яку критичну (екстремальну) ситуацію потрапив Л. Кліві?

Чи схожа планета ЗМ-22 на Землю? Чому?

Уміти розповідати про письменника, знати зміст твору та вміти його переказувати.

1. Намалювати ілюстрації до твору.

2. Скласти пам’ятку або написати лист-пораду тому, хто опинився у    

надзвичайній ситуації.

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168; зворотній зв’язок для 6-В на google клас

 

6-А клас | Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6 – А, 6 – Б,

6 – В, 6 - Г

Завдання на тиждень 30.03-03.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Позакласне читання

 І. С. Тургенєв Вірші у прозі («Горобець». «Собака», «Жебрак» та ін.) (2-3 за вибором).

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1171

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1170

https://dovidka.biz.ua/zhebrak-turgenyev-i-s/

ЗаПитання та завдання за змістом прочитаних віршів.

-   Хто є героями вірша «Собака», а «Горобець»?

-  Яким настроєм пронизаний вірш «Собака», а «Горобець»?

 Визначте тему та ідею вірша «Собака».

-        Що пережив господар собаки? Чим він був найбільше вражений?

-    У яких рядках міститься головна думка твору «Горобець»?

Спробувати написати свій вірш у прозі.

2.

Зарубіжна література

Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

 

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w

https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=UtKWdbMTUF8&feature=emb_logo Рей Дуглас Бредбері. Біографія.

https://www.youtube.com/watch?v=KSVIy1r6NYo Буктрейлер «Усмішка» Рей Дуглас Бредбері

https://www.youtube.com/watch?v=V5Pic2VZJdA Мона Ліза (Джоконда). Інформація про картину

https://dovidka.biz.ua/usmishka-bredberi-analiz/ Аналіз оповідання «Усмішка»

https://naurok.com.ua/test/rey-duglas-bredberi-usmishka-5166.html Тест за змістом оповідання «Усмішка»

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

- Яким ви бачите наше суспільство, цивілізацію через 50, 100 років?

- Чи збулося ваше передбачення щодо змісту твору?

- Які події у світі змусили автора змалювати саме таку картину майбутнього?

Навчитися виразно читати та переказувати новелу.

Зробити ілюстрації (за бажанням).

Диференційовано: письмово відповісти на запитання «Чи врятує краса світ» або «Майбутнє: яким я хочу його бачити?»

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168

6-А клас | Зарубіжна література

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

6-А,6-Б,6-В,6-Г

 

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

6-А 16.03

6-Б,

6-Г

17.03

6-В

18.03

Зарубіжна література

Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його прийняття ліричним героєм вірша.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html опрацювання навчального матеріалу . знайомство з  письменником.

Читання вірша Дж.Родарі «Листівки з видами міст».

Складання паспорта – характеристики вірша.

Інтерактивна вправа «Мікрофон» продовжте речення: мені захотілося побувати в Італії, щоб побачити…

2.

6-А

6-Г

19.03

6-Б

6-В

20.03

Зарубіжна література

Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

https://pidruchnyk.com.ua/520-svtova-lteratura-voloschuk-6-klas.html робота з теорією літератури, дати пояснення літературознавчих понять: ліричний герой, композиція, підтекст, антитеза. Визначення теми та ідеї твору. Запис у  зошитах.

Опрацювати рубрику підручника «запитання і завдання до прочитаного твору» с.205

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon