• A-
  • A
  • A+

6 – Б | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020 р Основи здоров’я Вчитель: Ийслуу Ніна Вікторівна

6 – Б  Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

 Основи здоров’я     Вчитель:  Ийслуу Ніна Вікторівна

Урок   06.04.2020 р

п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

06.04

2020

6-Б

Тема: Підпри-ємства у твоєму населе-ному пункті

 

1. Опрацювати § 29. Вивчити терміни :   аварія, катастрофа, евакуація

 

2.Опрацювати конспект  уроку у папці свого  класу:

https://dsryj.blogspot.com

3. «Якщо ти проживаєш поблизу промислового об’єкта» – вивчити правила  ст.162 підручника

4. Опрацювати схему ст.163 підручника«Наслідки аварій на підприємствах»

 

5. Прочитати: «Як дізнатися про аварію на підприємстві? Як діяти під час аварії на підприємстві?» - ст. 165 підручника

6. Опрацювати в конспекті уроку https://dsryj.blogspot.com     питання:

«Евакуація. Що взяти з собою в разі евакуації»

 

7. Опрацювати схему – ст.167 «Захист шкіри і волосся»

 

8. Практична вправа – виготовлення ватно-марлевої пов’язки – ст.166 підручника

Інтернет-ресурси:

https://pidruchnyk.com.ua/

192-osnovi-zdorovya-beh-voroncova

-ponomarenko-strashko-6-klas.html - електронна версія підручника

комікс «Техногенне середовище та його альтернатива»  - https://drive.google.com/drive/

u/0/folders/1mwcNa3VudLBVCUZi6y

_uVap57m4rN8yw

Підготувати проект на тему: «Промислові підприємства Дніпровського району м.Києва та небезпека, яку вони можуть нести»

Виконати проект у формі:

малюнку-схеми об’єктів мікрорайону, в якому ти мешкаєш, або текстового повідомлення про об’єкти, або коміксу «Техногенне середовище та його альтернатива»-за зразком - https://drive.google.com/drive/

u/0/folders/1mwcNa3VudLBVCUZi6y

_uVap57m4rN8yw

або

 проекту, створеного  у  програмі  WriteReader

------------------------------------------------------

Інформація для тих, хто бажає навчитись працювати з програмою WriteReader

1 крок – встановити програму

2 крок – зайти за посиланням –

https://app.writereader.com

/library/book/c3484a93-cbad

-47e3-9e74-f07adc76d6b9

3 крок – в меню  знайти свій клас

4 крок – ввести логін – своє прізвище українською мовою

5 крок – ввести код класу

Коди класів:

6-А - s3wk

6-Б - oazm

6-В  - kv3r

6-Г - 2aem

6 крок – підписати ваш проект

7 крок – під час роботи можна: використовувати ілюстрації сайту, взяті з інтернету,  або ті, які є на вашому робочому столі; вводити текст, додавати голосові повідомлення. Маючи елементарні знання з англійської мови розібратися у програмі не складно.

Роботу відправити на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ljwz1991@ukr.net  до 14.04 2020 р.

 

6-Б клас | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020

Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

 30.03.2020  Основи здоров’я  6-Б  Ийслуу Ніна Вікторівна

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

30.03

2020

6-Б

Тема:  Як поводитися під час пожежі

 

Шановні діти, на час карантину ми працюємо з програмою WriteReader, де ви можете залишати свої виконані завдання у формі книжечки.У конспектах уроків у моєму блозі на неї будуть посилання .Таким чином ви будете отримувати оцінки.

Опрацювати § 28. Вивчити терміни :   пожежа, пожежна небезпека, небезпечні фактори пожежі

 

2. Переглянь конспект уроку:

https://dsryj.blogspot.com

(  у папці класу, відповідно до предмета)

3. Використай при підготовці інтернет-ресурси( у конспекті уроку є їх перелік і відповідні пояснення.)

Якщо немає можливості – виконуй завдання в кінці параграфа 28.

 

4. Виконай письмово завдання у зошит та встав пропущені у тексті слова ( конспект уроку – розділ 5 – ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ)

 План уроку:

1.Пригадаємо ще раз  основні причини пожеж.                                      2. Пожежна небезпека.                     3.Які існують правила виклику пожежної команди?                               4. Як вижити при пожежі                       5. Як діяти в різних ситуаціях при виникненні пожежі                                 6. Дії під час пожежі в транспорті       7. Правила, які можуть врятувати під час пожежі                                                 8. Що робити при пожежі: правила для дітей                                      9.Пожежа в ТРЦ                                      10. Дії під час пожежі, коли виходу нема                                                          11. Допомога постраждалому

 

Завдання

Оберіть будь-які три пункти плану з поданого переліку:

Як вижити при пожежі

Як діяти в різних ситуаціях при виникненні пожежі

Дії під час пожежі в транспорті

Правила, які можуть врятувати під час пожежі

Що робити при пожежі: правила для дітей

Пожежа в ТРЦ

Дії під час пожежі, коли виходу нема

Гарно опрацюйте матеріал і створіть  книжечку – алгоритм поводження під час пожежі -  «Корисно знати всім», перейшовши за посиланням :

https://app.writereader.com/library/book/c3484a93-cbad-47e3-9e74-f07adc76d6b9

Вхід для класів:

Логін – ваше прізвище    крім: 6-А - Купчик Кіра,   6-Б -  Руслан

Коди класів:

6-А - s3wk

6-Б - oazm

6-В  - kv3r

6-Г - 2aem

Деталі – в конспекті уроку.

6-Б клас | Основи здоров’я

Дистанційне завдання  під час карантину  16-20.03.2020 р.

Основи здоров’я  6-А/Б/В/Г   Ийслуу Ніна Вікторівна

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

2.

3.

4.

16.03.2020

16.03.2020

17.03.2020

18.03.2020

6-Б

6-В

6-Г

6-А

Тема: Безпека твого дому . Пожежна безпека твоєї оселі

Опрацювати параграфи 26-27  , дослідити теми: "Електрика", "Газ", "Вода", "Хімія" та скласти пам'ятки

Додаткові ресурси

https://www.youtube.com/watch?v=a_dlA0xHOC0 – пропоную переглянути та розробити правила дій у разі, якщо загориться електроприлад

 

Перегляд фільму «Пожежа в квартирі» (6 хвилин)

https://www.youtube.com/watch?v=TF0bLEfxUAo

Під час перегляду

фільму спостерігаємо і називаємо небезпечні фактори пожежі.

Коли людина перебуває в зоні пожежі, то може потрапити під вплив

небезпечних факторів.

 

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com (публікація від 13.03.2020 р.)

ІV .Домашнє завдання (різнорівневе)

1. Опрацювати § 26 -27

І рівень – опрацювати 26-27 параграфи за підручником

ІІ рівень – удома під наглядом батьків відпрацюйте правило вмикання газової плити, перекривання вентилів водогону й вимикання електрики на щитку.

ІІІ рівень – підібрати або скласти загадки про електроприлади, водогін, теплові мережі й газоприлади та  надіслати на електронну пошту: Ljwz1991@ukr.net

Або

Завдання:  проаналізуй запропоновані ситуації, склади план виходу з них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon