• A-
  • A
  • A+

6-Г | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020

6-Г | Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

Всесвітня історія     Вчитель : Ийслуу Ніна Вікторівна

 

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

03.04

2020

6-Г

Практична робота : «Пантеон римських богів. Римське право, Мистецтво Давнього Риму»

1. Зміст завдань потрібно переглянути  за посиланням:

https://dsryj.blogspot.com

публікація від 28.03.2020 р.

 

2.Опрацювати матеріал у підручнику :  параграфи  42  п1.,  пар 48

 

 

 

Для тих, кому цікаво - додатково про мистецтво:

https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk

 

 

 

Роботу відправити на електронну пошту     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ljwz1991@ukr.net      до 06.04.2020 р.

 

Нагадую:

1.Конспекти уроків можете переглянути у папці своїх класів:

https://dsryj.blogspot.com

2.У конспектах уроків – зміст теми та перелік завдань для виконання.

3.Якщо немає можливості працювати з інтернет-джерелами – працюємо по підручнику і виконуємо завдання в кінці кожного параграфа: усні – усно, письмові – записуємо у зошит.

 

6-Г | Дистанційне завдання під час карантину 30.03 -24.04.2020 р

6-Г | Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 -24.04.2020 р

Всесвітня історія     Вчитель : Ийслуу Ніна Вікторівна

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

31.03

2020

6-Г

Тема:  Місто Рим та життя його мешканців.

 

ПЛАН УРОКУ:

1.Визначні пам’ятки Рима.               2. Розвиток господарства,                 3. Римська сім’я та виховання дітей. Звичаї та традиції римлян.                                         4. Побут заможних римлян і римської бідноти.                                5. Помпеї та Геркуланум – міста поховані живцем.

1. Опрацювати параграфи42 (пункти 2 і три),  45.

2. Записати в зошит терміни з поясненнями до них:  акведуки, терми, квадрига, педагог, форум, Колізей, базиліка, Мотрона, патер, туніка, граматика , тріумфальна арка, Пантеон, Колізей, терми, міст Фабриція, гладіатори, арена, Великий Цирк, вілла, атріум, лари, домуси, інсули, атрій.

 

3. Використати при опрацюванні змісту параграфу вказані у конспекті уроку  інтернет-ресурси.

 

4. Переглянути ( за бажанням) додаткові  джерела.

 

 

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com

(  у папці класу, відповідно до предмета)

 

1. Виберіть з переліку слова та словосполучення, які стосуються повсякденного життя давніх римлян. Запишіть їх у зошит.

Багатоповерхові будинки; бої гладіаторів; варни; водогони; граматика; заміські вілли; змагання колісниць; зрошувальні споруди; клинописне письмо; піраміди; саркофаг; ступи; театр; терми; тога; туніка.

2.Напишіть невеликий твір «Один день з життя Риму». Ви — мешканець Рима. Як ви проводите своє дозвілля? Які громадські місця полюбляєте відвідувати найбільше?( за бажанням). Роботу відправте на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ljwz1991@ukr.net  до 06.04.2020

 

Дорогі  діти, у звязку із продовженням карантину доводжу до вашого відома:

1.Конспекти уроків можете переглянути у папці своїх класів:

https://dsryj.blogspot.com

2.У конспектах уроків – зміст теми та перелік завдань для виконання.

3.Якщо немає можливості працювати з інтернет-ресурсами  – працюємо по підручнику і виконуємо завдання у кінці параграфа: усні – усно, письмові – записуємо у зошит.

6-Г клас | Всесвітня історія 16-20.03.2020 р

Дистанційне завдання  під час карантину  16-20.03.2020 р

20.03.2020 р. Всесвітня історія   6-Г Ийслуу Ніна Вікторівна

п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

20.03.

2020

6-Г

 

Тема: Римська імперія. Октавіан Август

Опрацювати  параграф 44,

 

Тип уроку: комбінований

Основні терміни і поняття:тріумвірат, принцепс, принципат, імператор, імперія, меценат, префект.

Основні дати та події: 43 р. до н.е. – Другий тріумвірат;

27 р. до н.е.- встановлення принципату Октавіана Августа.

Персоналії: Октавіан Август

План

1.Другий тріумвірат

2. Чому правління Октавіана Августа називають принципатом?

3. Якою була внутрішня та зовнішня політика Октавіана Августа

4. Як ідею величі Риму за правління Октавіана втілювали в літературі та архітектурі?

Гра «Пригадай подію»

Дидактична гра «Конверт – сюрприз»

Робота з візуальним джерелом – портрет Октавіана Августа

Перегляд відео - https://www.youtube.com/watch?v=u2ZWLiJkTEQ

Робота з текстом підручника:

Чому правління Октавіана Августа називають принципатом?

Робота з термінологією:тріумвірат, принцепс, принципат

 

Вправа «Редагування тексту»

Заповніть таблицю: «Внутрішня і зовнішня політика Октавіана Августа»

Робота з картою (зовнішня політика)

Розгляньте відповідну карту в атласі та визначте території  Римської імперії, завойовані Октавіаном Августом , знайдіть нові провінції, які постали за часів його правління(Єгипет, Нумідія, Мавританія, Реція, Норик, Іллірія, Паннонія, Мезія, Галатія).

Перегляд презентації -  -  https://drive.google.com/file/d/1OSH_UFUn_o6NCToN3Rj5sQI20WfGf-St/view?usp=sharing - ідеї величі Риму в літературі та архітектурі

Закріплення матеріалу- Гра «Хрестики-нулики»

 

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com (публікація від 16.03.2020 р.)

 

 

 Дайте відповідь  на питання ст.193-194, вивчіть терміни.

Розв'яжіть хронологічну задачу:

Як би відповів римлянин на запитання: у якому році почалося правління як імператора Октавіана Августа? Обчисліть, скільки років воно тривало? Рік заснування Риму, від якого римляни рахували своє літочислення-753 р до н.е.

6-Г клас | Всесвітня історія

Дистанційне завдання  під час карантину  16-20.03.2020 р.

  Всесвітня історія  6-А/Г   Ийслуу Ніна Вікторівна

№п/п

Дата

Клас

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1

 

 

 

 

 

2

 

17.03.2020

 

 

 

 

 

17.03.2020

 

6-А

 

 

 

 

 

6 - Г

 

 

 

 

 

Тема.  Диктатура Гая  Юлія Цезаря

 

 

 

 

Тема.  Диктатура Гая  Юлія Цезаря

1.Пропоную переглянути відео або попрацювати з конспектом уроку та виконати вправи, вказані у домашньому завданні і надіслати за вказаною адресою до 20.03.2020 р.

https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q

http://report.if.ua/istoriya/13-lypnya-narodyvsya-gaj-yulij-cezar-10-faktiv-pro-rymskogo-pravytelya - 10 цікавих фактів про Цезаря

2. Зверніть увагу:   Перед початком роботи з новою темою – онлайн-тест            ( перевірка домашнього завдання)

Перевірка д/з – тести – в режимі реального часу - на сайті «На урок» за кодом, про який буде повідомлено  за 10 хвилин до  початку уроку.

https://naurok.com.ua/test/rimska-respublika-v-ii-st-do-n-e-43601.html на урок..в режимі реального часу у вівторок, 17.03.2020 - 6-А – з  11-30    6-Г – вівторок , 17.03 .2020 з 12-30

3.Скристатись історичною картою при вивченні нової теми  можна, використовуючи власний атлас, чи за посиланням:   https://geomap.com.ua/uk-wh6/1144.html

 

 

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com (публікація від 15.03.2020 р.)

Домашнє завдання.

Прочитати параграф  43  , виписати терміни та вислови, які належать Цезарю, в зошит, розв'язати хронологічну задачу , вказану у змісті конспекту, написати міні-твір (7-10 речень) на тему: “ Якби я був Цезарем” і надіслати його до 20.03.2020 на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або скориставшись мережею Viber.

 

 

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon