• A-
  • A
  • A+

Українська література для учнів 6-В класу на період 06.04-13.05 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 6-В класу

на період 06.04-13.05

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

06.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги

Прочитати с.201-208.

Прочитати с.209-215

2

08.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Друзі й вороги  Клима Джури

Прочитати с.216-223.

Прочитати с.223-227.

3

13.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Еволюція Клима від боягуза до супергероя

Прочитати с.228-229.

Короткий конспект с.228-229

4

15.04

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині

Усне висловлювання «Боягуз, котрий переміг свій страх,-найсильніша людина у світі»

Усно завдання №11 на с.230

5

22.04

Контрольна робота за творчістю В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Вороніної.

Повторити вивчене.

Контрольну надішлю

6

27.04

Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців 

Прочитати с.232,233.

Прочитати виразно байку за вибором.

7

8

29.04

04.05

Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль

Байка «Щука» с.239,240 виразне читання.

Байку напам’ять

(вимога програми)

9

10

06.05

13.05

Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи

С.234,235 виразне читання.

С.236 розібрати теорію, переказати близько до тексту.

         
 

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 06.04 по 30.04

Завдання з української мови для учнів 6-В класу на період з 06.04 по 30.04

Учитель Пасєка Наталя Вікторівна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови.

П.50 вивчити правило.Впр.421,422.

В.423.

2

08.04

Узагальнення вивченого з теми «Прикметник». Підготовка до контрольної роботи.

Повторити усі правила. Звернути увагу : с.146 ( перехід прикметників в іменник). У тексті потрібно буде знайти прикметник, що перейшов у іменник. П.46!!!,47,48,49.

Повторити вивчене. Текст контрольної роботи отримаєте від класного керівника. Відповіді скиньте, будь ласка, на електронку. Успіхів, друзі!

3

09.04

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

П.52. нова тема. На стр.164,165 потрібно детально розібрати правило і вивчити!!! :загальне значення, кількісні, порядкові тощо. Потрібно розрізняти числівники й слова інших частин мови (вгорі с.165). впр. 432у,433у, 434.

С.167 опрацюйте числівники за будовою, знак м’якшення.

В.437, правила напам’ять! Діти, числівник буде незрозумілим, поки не вивчите напам’ять усі правила та типи відмінювання. Така особливість цієї частини мови.

4

5

10.04

14.04

Розряди кількісних числівників.

П.53. кількісні числівники діляться на цілі числа, дробові, збірні. Напамять правило с. 169 ( Увага! Семеро хлопців(ч.р.) , але сім дівчат(ж,р.)! Вдумливо опрацюйте теорію. ВПР.446,447У.

В. 441,440.

6

15.04

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Відмінювання – найважча частина матеріалу. Порада: вивчити напам’ять типи відмінювання.

Стр.171(відмінювання числівника один, два, три, чотири). Впр.452.

В.453

 

16.04

РМ.  № 18. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною

Опрацюйте матеріал с.242,243. Зверніть увагу на ДОВІДКУ.

Завдання №3 впр.608.

 

17.04

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Працюємо на стр.172.( числівники 5-20,30) зверніть увагу, що відмінювання числівників мають паралельні форми.Провідміняйте числівники шість, двадцять вісім письмово.

Провідміняйте письмово вісімнадцять, тридцять (обидві форми).

 

21.04

22.04

Відмінюваня 40,90,100.

Відмінювання десятків і сотень

С.172. вивчіть правило, провідміняйте девяносто, сто  письмово( зразок відмінювання є у правилі). Провідміняйте нуль, тисяча письмово.

Опрацюйте правило с.173, табличку вивчіть напам’ять.

Зауважте, що у складених кількісних числівниках кожне слово відмінюємо окремо за своїм типом (ви вивчили напам’ять різні типи відмінювання ). Впр.458.

Вивчити табличку на с.173!!!, вивчити правило С173. Впр.461.

 

23.04

Відмінювання дробових і збірних числівників.

П. 55, правила всі. Увага! Половина, третина, чверть – іменники.впр.465у, 466.

Увага! Збірні числівники є тільки у формі називного відмінка. Уже в Р.в. відмінюються за звичайним типом.

В.467.

 

24.04

Відмінювання та написання порядкових числівників.

П.56. впр. 473у. правила вивчити с.177-179. В.475у,477у,478.

В.483 письмово, розбір числівника на с. 180,181 вивчити для к.р.

 

28.04

Уживання кількісних числівників з іменниками.

П.57. В.485у. правило!!! С. 182 напам’ять.В.486у,487.

В.489.

 

29.04

Узагальнення вивченого з теми «Числівник»

Повторити вивчені правила. В.494у,492, 493.

В.484.

 

30.04

Контрольна робота «Числівник»

Повторити вивчене. Текст контрольної роботи отримаєте від класного керівника.

Відповіді скиньте, будь ласка, на електронку. Успіхів, друзі!

6-В клас | Українська мова та література 30 березня – 3 квітня

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

30 березня – 3 квітня

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

 

Понеділок

30 березня

   

1

10-Бм

Лексикологія. Повторення вивченого за підручником Авраменка (формат ЗНО).

Напам’ять правила с.95,96.!

Тести №1-25.с.97-100.

ЗНО. Контрольні тести №26-38, с.100-102.

Оцінку ставимо у щоденник(учитель перевірить її відповідність)

2

7-Ам

Н і НН у прислівниках.

Вивчити правило с.201, впр. 433,434,437

Впр.440

3

4

11-А,Бл

Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном».

Аналіз змісту новели. Образ любові як втілення високої християнської цінності.

Уважне детальне прочитання новели, звертаючи увагу на художні деталі. https://naurok.com.ua/test/grigir-tyutyunnik-1426.html

Оцінку за тест виставляємо у щоденник.

5

7-Ам

НЕ і НІ з прислівниками.

Опрацювати табличку с.203(вивчити напам’ять). Впр.442,443,444.

Правило с.206,впр.451,452у.

6

6-Вл

Урок розвитку зв’язного мовлення. Цитатна характеристика головних героїв Сергійка й Митька із повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»

У робочому зошиті записати короткі цитати, які характеризують героїв.

Закінчити цитатну характеристику(робота обов’язкова для оцінювання).

7

10-Бл

Контрольне есе «Якими я бачу людей, які емігрували з України колись і сьогодні (за новелою В.Стефаника «Камінний хрест»)» або «Якими ви бачите головний героїнь новели Ольги Кобилянської «Valse melancoligue»»

Написати письмову роботу в робочому зошиті.

Закінчити есе (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Вівторок

31 березня

   

1

11-Бм

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

2

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Розібрати та вивчити групи вставних слів за табличкою с.214,215. В.381у. правила с.215,216 напам’ять. В.382.

В.383.  https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

3

6-Вм

Написання не з прикметниками. Написання -Н-, -НН- у прикметниках. Повторення, узагальнення.

Впр.398.

П.47,48! в.406.

https://naurok.com.ua/napisannya--nn--i--n--u-prikmetnikah-20152.html

4

-

     

5

8-Бл

Н.Бічуя. «Шпага Славка Беркути».

Особливості композиції твору.

https://naurok.com.ua/urok-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-proble

6

11-Бл

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

7

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Складання анкети головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

Прочитати 233-241. Завдання №12 письмово,с.242

 

Середа

1 квітня

   

1

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

П.49,вивчити табличку, в. 409у, 411,412.

С.154,155 (вивчити табличку з прикладами!). в. 413.

https://www.youtube.com/watch?v=bWg7PIN9

2

7-Ам

Ступені порівняння прислівників.

П.33,в.383у,384у,385,386.

Правило с.181,182,183.,в387.

https://zno.if.ua/?p=3988

3

11-Ам

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

4

11-Ал

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

5

-

     

6

6-Вл

Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності

ТЛ: сюжет, його елементи

С.186-200 прочитати. С.200 № 5 усно, № 13 (2) письмові характеристики Кактуса,Зайця,Жука у робочий зошит.

7

8-Бл

Контрольне есе

Роль сім’ї та родини у житті ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

Написати есе у робочий зошит (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Четвер

2 квітня

   

1

11-Бм

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

2

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Поглиблення вивченого.

В.415,416.

Складіть словниковий диктант на 24 слова із вивченої теми

3

10-Бм

Морфологічна помилка. Іменник.

Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу біль, нежить з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал – зала).П.40, в.348.

ЗНО: с.114-115(правила обов’язково напамять!!!), тест 1-12.

https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88

4

11бм

ЗНО. Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

5

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Поглиблення вивченого.В.384,385,386.

В.389. Вивчіть правило перед вправою обов’язково!

6

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок виразного читання діалогів.

 №9, 13(1) на с.242 усно.

7

10-Бл

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Вивчити ,мініконспект у зошит с.205,206.

Вивчити біографію Лесі Українки. Скласти хронологічну таблицю у робочий зошит( обов’язкове завдання).

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

 

П’ятниця

3 квітня

   

1

8-Бм

Письмовий стислий переказ тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

Пригадайте вивчене про стилі мови. Напишіть за планом стислий переказ тексту в.393(завдання після вправи).

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання).

2

11-Ам

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

3

11-Ам

ЗНО.Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

4

6-В

Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму.

С.238 опрацювати правило. Впр.605. Виконати завдання після вправи.

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання, потрібно здати після карантину).

6-В клас | Українська мова та література

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

 

Вівторок

17 березня

   

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

1

10-Б

Складні випадки написання географічних назв

Параграф 36, в. 304, 306, 303(у), 305(у).

Домашня (д):п.36, в. 275.

2

7-А

Розряди прислівників ( вивчити табличку, розібрати приклади

Впр.363,364(у),365

С.172(розряди напам’ять),в. 366.

3

-

     

4

11-А

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

5

11-Б

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

6

6-В

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом

Прочитати с.157-171.

Письмово у зошит завдання №4,с.171.

7

10-Б

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Прочитати с.205-210, стислий конспект.

Вивчити 205-210.

Завдання за вибором : презентація «Життєвий шлях Лесі Українки».

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon