• A-
  • A
  • A+

Українська література для учнів 7 - А класу на період 07.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література для учнів 7 - А класу

на період 07.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності

ТЛ:  новела

Сьогодні ти ознайомишся із невеликим твором про незвичайну життєву подію – новелою. Прочитай с.245 підручника й вивчи визначення.

Прочитай с.243-245.

2

09.04

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин)

Повтори визначення новели. Прочитай виразно новелу вголос.

С.246, завдання 3,4 усно.

3

14.04

Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. «Захочеш – і будеш». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом

Поміркуй: людина сильна духом, яка вона?

Прочитай про Олега Ольжича, прочитай виразно його вірші с.247-248.

Виразне читання віршів с.248.

Будьмо сильними духом!

4

16.04

Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам

Прочитай про Олену Телігу с.250. виразно й вдумливо прочитай її поезії с.250-252.

Виразно прочитай вірш, який найбільше сподобався , мамі. Мама поставить оцінку у щоденник( я після карантину перенесу у журнал)

5

21.04

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача

Приступаємо до вивчення детективу. Це буде цікаво, бо описані події відбувалися насправді. Українець Іван Фірцак  став найсильнішою людиною у світі.

Прочитати за підручником с. 254-268.

6

23.04

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак)  – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості

Прочитайте про Івана Силу, його життєві пригоди.

Прочитати за підручником с. 270-277.

7

28.04

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність

Вдумайтеся, чому Іванові вдалося перебороти стільки випробувань.

Дочитати твір.

8

30.04

Урок мовленнєвого розвитку  №4.  «Нова пригода Івана Сили». Продовження повісті Олександра Гавроша

Якщо ви прочитали повністю твір (повну версію) , поставте у щоденник «12».

Придумайте власне продовження твору. Сподіваюся, вам було цікаво!

 

Українська мова для учнів 7 - А класу на період 07.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 7 - А класу

на період 07.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1,2

06.04

И та і в кінці прислівників. Не і ні з прислівниками. Букви -н- та -нн- у прислівниках (повторення вивченого)

С.195-206 повторити !!! усі правила. Виконайте вправи з теми, яка зрозуміла найменше. Якщо вправа не виходить, потрібно ще раз опрацювати правило, усно виконати кілька вправ, починаючи з найлегшої.

Впр.451, 422.

2

08.04

Правопис прислівників. Повторення й поглиблення вивченого.

Зверніть увагу на правила с.178,179,180. Впр.381.

Впр.395 розібрати 3 прислівники.

3

13.04

Правопис прислівників. Повторення й поглиблення вивченого.

Зверніть увагу на правила с.190. це правило обов’язково потрібно добре знати напам’ять.  Впр.406.

Впр. 410.

4

15.04

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс

П.34, впр.414

Впр. 414, правила.

5

21.04

Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день

Прислівникові сполуки пишуть окремо, прислівники разом. С.194 опрацюйте правило. Якщо виникнуть труднощі, звіртеся із орфографічним словником. Впр.416, 417у.

Впр. 418. Якщо ви з легкістю відповідаєте на питання на с.207, наводите приклади, то тему засвоїли на високому рівні. Якщо не можете чітко відповісти на питання, вчіть правила.

6

22.04

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні

Починаємо вивчати службові частини мови : прийменник, сполучник та частку. Пригадайте, чим відрізняються самостійні від службових ?

П. 35, с. 208,209. Впр. 455.

Правило с.209, впр.458.

7

27.04

Зв’язок прийменника  з непрямими відмінками іменника.

Повторіть визначення прийменника.  Вдумливо почитайте правило стр.211. впр.464.

Впр.480.

8

29.04

Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс

Головне правило на с.212! вивчіть напам’ять! Впр.470.

Якщо труднощів при виконанні вправи не виникло, опрацюйте правила на с.214. Зверніть увагу, що найчастіше прийменник стоїть біля іменника. Впр.475 усно.

Впр.476.

7-А клас | Українська мова та література 30 березня – 3 квітня

 

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

30 березня – 3 квітня

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

 

Понеділок

30 березня

   

1

10-Бм

Лексикологія. Повторення вивченого за підручником Авраменка (формат ЗНО).

Напам’ять правила с.95,96.!

Тести №1-25.с.97-100.

ЗНО. Контрольні тести №26-38, с.100-102.

Оцінку ставимо у щоденник(учитель перевірить її відповідність)

2

7-Ам

Н і НН у прислівниках.

Вивчити правило с.201, впр. 433,434,437

Впр.440

3

4

11-А,Бл

Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном».

Аналіз змісту новели. Образ любові як втілення високої християнської цінності.

Уважне детальне прочитання новели, звертаючи увагу на художні деталі. https://naurok.com.ua/test/grigir-tyutyunnik-1426.html

Оцінку за тест виставляємо у щоденник.

5

7-Ам

НЕ і НІ з прислівниками.

Опрацювати табличку с.203(вивчити напам’ять). Впр.442,443,444.

Правило с.206,впр.451,452у.

6

6-Вл

Урок розвитку зв’язного мовлення. Цитатна характеристика головних героїв Сергійка й Митька із повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»

У робочому зошиті записати короткі цитати, які характеризують героїв.

Закінчити цитатну характеристику(робота обов’язкова для оцінювання).

7

10-Бл

Контрольне есе «Якими я бачу людей, які емігрували з України колись і сьогодні (за новелою В.Стефаника «Камінний хрест»)» або «Якими ви бачите головний героїнь новели Ольги Кобилянської «Valse melancoligue»»

Написати письмову роботу в робочому зошиті.

Закінчити есе (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Вівторок

31 березня

   

1

11-Бм

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

2

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Розібрати та вивчити групи вставних слів за табличкою с.214,215. В.381у. правила с.215,216 напам’ять. В.382.

В.383.  https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

3

6-Вм

Написання не з прикметниками. Написання -Н-, -НН- у прикметниках. Повторення, узагальнення.

Впр.398.

П.47,48! в.406.

https://naurok.com.ua/napisannya--nn--i--n--u-prikmetnikah-20152.html

4

-

     

5

8-Бл

Н.Бічуя. «Шпага Славка Беркути».

Особливості композиції твору.

https://naurok.com.ua/urok-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-proble

6

11-Бл

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

7

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Складання анкети головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

Прочитати 233-241. Завдання №12 письмово,с.242

 

Середа

1 квітня

   

1

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

П.49,вивчити табличку, в. 409у, 411,412.

С.154,155 (вивчити табличку з прикладами!). в. 413.

https://www.youtube.com/watch?v=bWg7PIN9

2

7-Ам

Ступені порівняння прислівників.

П.33,в.383у,384у,385,386.

Правило с.181,182,183.,в387.

https://zno.if.ua/?p=3988

3

11-Ам

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

4

11-Ал

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

5

-

     

6

6-Вл

Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності

ТЛ: сюжет, його елементи

С.186-200 прочитати. С.200 № 5 усно, № 13 (2) письмові характеристики Кактуса,Зайця,Жука у робочий зошит.

7

8-Бл

Контрольне есе

Роль сім’ї та родини у житті ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

Написати есе у робочий зошит (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Четвер

2 квітня

   

1

11-Бм

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

2

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Поглиблення вивченого.

В.415,416.

Складіть словниковий диктант на 24 слова із вивченої теми

3

10-Бм

Морфологічна помилка. Іменник.

Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу біль, нежить з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал – зала).П.40, в.348.

ЗНО: с.114-115(правила обов’язково напамять!!!), тест 1-12.

https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88

4

11бм

ЗНО. Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

5

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Поглиблення вивченого.В.384,385,386.

В.389. Вивчіть правило перед вправою обов’язково!

6

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок виразного читання діалогів.

 №9, 13(1) на с.242 усно.

7

10-Бл

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Вивчити ,мініконспект у зошит с.205,206.

Вивчити біографію Лесі Українки. Скласти хронологічну таблицю у робочий зошит( обов’язкове завдання).

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

 

П’ятниця

3 квітня

   

1

8-Бм

Письмовий стислий переказ тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

Пригадайте вивчене про стилі мови. Напишіть за планом стислий переказ тексту в.393(завдання після вправи).

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання).

2

11-Ам

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

3

11-Ам

ЗНО.Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

4

6-В

Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму.

С.238 опрацювати правило. Впр.605. Виконати завдання після вправи.

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання, потрібно здати після карантину).

7-А клас | Українська мова та література

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

 

Вівторок

17 березня

   

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

1

10-Б

Складні випадки написання географічних назв

Параграф 36, в. 304, 306, 303(у), 305(у).

Домашня (д):п.36, в. 275.

2

7-А

Розряди прислівників ( вивчити табличку, розібрати приклади

Впр.363,364(у),365

С.172(розряди напам’ять),в. 366.

3

-

     

4

11-А

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

5

11-Б

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором)

Вивчити с.200-201 , конспект.

ЗНО. А.Малишко. «Пісня про рушник» напам’ять.

6

6-В

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом

Прочитати с.157-171.

Письмово у зошит завдання №4,с.171.

7

10-Б

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Прочитати с.205-210, стислий конспект.

Вивчити 205-210.

Завдання за вибором : презентація «Життєвий шлях Лесі Українки».

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon