• A-
  • A
  • A+

Клас 7 – А 06.04-10.04.2020 Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

7 – А, 7 – Б

Завдання на тиждень 06.04-10.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Герберт Джордж Уеллс (1866-1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. «Дива» та їх сприйняття персонажами.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw біографія письменника

https://buklib.net/books/31616/ цікаві факти із життя письменника

https://www.youtube.com/watch?v=0zYeAc6LwSg - аудіокнига «Чарівна крамниця».

Як ви думаєте, чому фантастична література така популярна серед читачів?

https://dovidka.biz.ua/charivna-kramnitsya-analiz/ аналіз твору.

Хто повідав нам історію про неї? Хто такий «я»?

Дати розгорнуту письмову відповідь на запитання: «З якою метою Гербер Уеллс змусив батька і сина відвідати «чарівну крамницю?»

2.

Зарубіжна література

Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики.

 

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

1.Прослідкуйте зміну почуттів батька.

2. Як змінюється стан хлопчика Джипа?

Прийом «пофантазуйте»

♦ Опишіть хлопчика, яким він став у дорослому житті.

♦ Змалюйте інтер’‎єр чарівної крамниці, у яку випадково потрапили ви. Що там могло б бути?

Продовжте речення.

«Я хотів би (-ла б) побачити диво...»

https://naurok.com.ua/test/start/122871 -виконати тест. Посилання з результатом відправити на ел.пошту вчителю 10.04.2020

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168

 

7-А клас | Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

7 – А, 7 – Б

Завдання на тиждень 30.03-03.04.2020

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

Біблійні мотиви у творі, художні деталі. (О.Генрі «Дари волхвів».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=I6bzSO3RcH0

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=AJBGDKVyECk&feature=emb_logo-  Біографія автора

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/7_klas/o_39_genri_dari_volkhviv_dopomoga_uchnju/16-1-0-999  - анкета новели «Дари волхвів»

https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/o-henry-the-gift-of-the-magi?ref=http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/7_klas/o_genri_biografija/16-1-0-166- мультимедійна презентація «Дари волхвів»

https://naurok.com.ua/test/o-genri-dari-volhviv-3021.html- тест за змістом новели «Дари волхвів»

Дослідницька робота:

1. Підрахуйте грошові доходи молодої сім'ї. Скільки разів згадуються грошові суми, доходи і витрати в оповіданні? Яка сума повторюється частіше за інших? Подумайте, яке значення ці цифри мають у творі.

2. Знайдіть опис  квартирки  Деллі и Джіма, опис  одягу Деллі. Які кольори переважають і чому?  Яка роль інтер'єру?  - Чому так докладно описується житло Джима і Делли? - Як ви розумієте вислів " бідність, що красномовно мовчить "?

3. Знайдіть рядки, в яких описано, як Делла приймає рішення. Зробіть висновок, чи важко було їй розлучитися зі своїм скарбом?Як змінився її настрій після прийнятого рішення?

4. Уявіть себе на місці Джіма. Опишіть, як готував подарунок для Делли, про що він думав і як він діяв

5.  Спробуйте виділити в усій новелі слова, які можна було б назвати «смисловими кодами» її ідейного змісту.

6. Визначте авторське ставлення до героїв на початку і в кінці розповіді. Як він їх називає? Чому?

Написати твір на тему: 1.«Я подарую тобі...»  2.  «Сторінки новели, які мене найбільше схвилювали» 3. «Уроки доброти, які я виніс (винесла) з новел О. Генрі.»

2.

Зарубіжна література

Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана .

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html

https://www.youtube.com/watch?v=Q0HfL_r1dRY

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/7_klas/o_39_genri_ostannij_listok_dopomoga_uchnju/16-1-0-1000- анкета новели «Останній листок»

https://naurok.com.ua/test/o-genri-ostanniy-listok-3140.html- тест за змістом новели «Останній листок»

Які враження від оповідання ?

-Що ви подумали одразу  ж після останнього прочитаного рядка?

-Яка тема новели?

Словникова робота.

Шедеври створюють генії. Що таке шедевр? Як ви розумієте поняття «Шедевр»?

Аналіз твору. Складаємо композицію.

Чому твір називається « Останній листок»?

- Чи траплялися вам подібні вчинки жертовності?

 «Мозковий штурм».

Що означає фраза « останній листок».

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168

7-А клас | Зарубіжна література

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

7-А,7-Б

 

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

7-А 17.03

7-Б,

18.03

Зарубіжна література

Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач.

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html опрацювання навчального матеріалу. Словникова робота: дедуктивний метод, дедукція. Запис у зошитах.

Завдання дослідницько-аналітичного характеру: знайдіть в оповідання «Пістрява стрічка» деталі та факти, за яким Холмс розкрив злочин, застосовуючи метод дедукції.

Знати зміст оповідання «Пістрява стрічка», переказувати, аналізувати, висловлювати свої почуття та враження. Подивитися фільми про Шерлока Холмса, порівняти з книгами.

2.

7-А

18.03

7-Б

19.03

Зарубіжна література

Світова новела. Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О.Генрі «Дари волхвів».

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html  опрацювання навчального матеріалу.

Читання новели О.Генрі «Дари волхвів». Робота зі словником літературознавчих термінів. Опрацювання і запис поняття новела. Інтерактивна гра «Мікрофон»: продовжте речення «Найбільше в новелі О.Генрі мене зворушило те, що…»

Уміти розповідати про життя і творчість письменника, знати зміст новели «Дари волхвів», уміти переказувати, аналізувати, висловлювати свої почуття та враження.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon