• A-
  • A
  • A+

Клас 8 А 06.04 -10.04 Калініченко Ірина Миколаївна

Клас     8-A

      Калініченко  Ірина  Миколаївна

Урок за розкладом

    Тема уроку

      Форми роботи

                Завдання

1

06.04

Working Life

Focus Review

Виконання вправ на закріплення теми “Working Life”

Focus Review   St B p 83

St B p83 ex 10; ex 11 - copy book, to answer the questions.

2

07.04

Working Life

Revision 

Zoom meeting за посиланням

MEL

MEL – Assignments. Tests (Test 6);

Ex 1, 2. 3

3

09.04

Working Life

Revision

Виконання вправ на закріплення теми “Working Life”

MEL – Assignments. Tests (Test 6);

Ex 4, 5, 6

4

10.04 - 10.04

Working Life

Revision

Zoom meeting за посиланням

MEL

MEL – Assignments. Tests (Test 6)

Ex 7,8

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

Клас: 8-А 06.04-10.04 Вчитель: Пустовойтенко Вікторія Олексіївна

Клас: 8-А

Вчитель: Пустовойтенко Вікторія Олексіївна

Дата

Тема

Форма роботи

Завдання

06.04.

Подключиться к конференции Zoom

10.04.2020 10:30     https://zoom.us/j/495016253

Идентификатор конференции: 495 016 253

07.04

Money

Розвиток навичок читання

Виконати впр. 6 стор. 76 SB – доповнити речення своїми власними ідеями.

Впр. 7 стор. 76 – вибрати правильний варіант відповіді.

08.04.

Summer Jobs for teenagers

My English Lab

Виконати вправи у My English Lab
(WB впр. 1, 2 стор. 73)

09.04.

My English Lab

Виконати вправи у My English Lab
(WB впр. 3, 4 стор. 73)

10.04.

Подключиться к конференции Zoom

10.04.2020 10:30     https://zoom.us/j/766605120

Идентификатор конференции: 766 605 120

Клас: 8-А Вчитель: Пустовойтенко Вікторія Олексіївна

Клас: 8-А

Вчитель: Пустовойтенко Вікторія Олексіївна

Дата

Тема

Форма роботи

Завдання

30.03.

Grammar review

Подивитися відеоурок граматики Second Conditional

Kahoot

Код для участі у грі буде надіслано окремо у Viber групу.

31.03.

Victoria Pustovoitenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 

Тема: English

Время: 31 мар 2020 10:00 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/901696331

 

Идентификатор конференции: 901 696 331

03.04

Listening

Опрацювати стор.75 SB

Впр.1 стор.75 SB – опрацювати нову лексику, що позначає риси характеру. Розглянути малюнки на стор.75 подумати, які якості повинні мати люди тієї чи іншої професії.
Виконати Впр.2 стор.75 – прослухати аудіо CD 3.5 та відмітити картинку, згідно з почутим.

Виконати вправи у My English Lab

Англійська мова(Калініченко І.М.): 8а

Клас     8-A

Калініченко  Ірина  Миколаївна

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

1

30.03

Self – Check

Консолідація ЛО, граматичних конструкцій теми “Working Life”

VOCABULARY WORK: What’s my job – Resource 26

Working with photo telegram through Viber group

Виконати завдання “What’s my job” – Resourse 26 .Viber photo

Обговорювання завдання на консультації Zoom у вівторок.

2

31.03

SELF – CHECK

Grammar review. Imagine.

Second Conditional. Resourse 27(Viber photo)

Online консультація. Посилання у Viber групі

Виконати завдання по Photo Telegram. Наприклад: 1) If I could travel to any country in the world I would go to Canada. Write your sentences in the copy book

3

01.04

Reading practice

“Moneyless man”(phrasal verbs, prepositions and the Second Conditional)

Відпрацювання ЛО теми,навичок читання

StB – Resource28(photo – telegram)

Resouce 28(A year without cash) – photo – завдання обговорюється на Zoom конференції 03.04 за посиланням у Viber групі

4

03.04 - 03.04

Work, Work, Work – speaking

Resourse 30

Zoom – консультація

Тема – “Moneyless man, Advantages – disadvantages of my job(resourse 30 –part 2)

а)To write a description of the photo(Resourse 30 – viber photo).

Where are they? What’s this? Atmosphere at the meeting? Who are they?

б)Виконуємо завдання по MEL

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

8-А клас (Kalinichenko I.M.) | Англійська мова

 

Клас     8-A (Kalinichenko I.M.)

 

Урок за розкладом

Тема уроку

Форми роботи

Завдання

1

16.03.

Working Life. A letter of application. Summer job work.

Аналіз моделі/структури написання листа-заяви на працевлаштування.

St/B ex 4,5p80

W/B ex 1,2p76

https://www.english-4u.de/en/grammar-exercises/conditional-clauses.htm

2

17.03.

A letter of application. Adverts.

W/S practice-p12;St/B ex3,4p80

W/B ex3,4p76 https://www.english-4u.de/en/grammar-exercises/conditional-clauses2.htm

 

3

19.03.

Word List Activities

Writing task

Відпрацювання ЛО теми,навичок письма.St/B ex6,7p81

W/B ex1,p77+Writing Task (StB p81),написати лист і відправити на  email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Всі роботи перевіряются і оцінюются.

4

20.03./20.03.

Консолідація ЛО,grammar Focus Review

Focus Review 6 St/B p82

StB p82 – сфотографувати і надіслати на email виконану сторінку StB p82

https://www.english-4u.de/en/grammar-exercises/modal-verbs3.htm

В кінці тижня фотографуємо StB p80-82; WB p76-77

 

 

8-А клас | Англійська мова

Клас: 8-А

Вчитель: Пустовойтенко Вікторія Олексіївна

Дата

Урок

Тема

Форма роботи

Завдання

16.03.

Англ.  мова

Робота, професії Суфікси -er, -or, -ian, -ist, -ant для позначення назв професій.

Опрацювати SB стор.72, 73.

Вправа 1 стор.72 – утворити назви професій за допомогою суфіксів.

Вправа 4 стор.72 – послухати аудіо до вправи: CD3.1
Дати відповіді на запитання. Опрацювати нову лексику, що виділена червоним кольором (скористатися словником за потреби).

Вправа 5 стор.73 – виконати завдання на основі прослуханого аудіо до вправи 4.

Виконати вправу 1 стор.68 WB

Виконані вправи сфотографувати та надіслати у Viber/Telegram (0662997981)

17.03.

Англ.  мова

Ким я стану у майбутньому. Колокації зі словами job та work

Опрацювати стор.13 Word Store 6

Виконати вправу 6А. Перевірити, прослухавши аудіо: CD3.2

Виконати вправу 8 стор. 73 SB – доповнити речення прийменниками for, in. Відмітити, чи є подані речення правдою чи неправдою. (Згідно з прослуханим аудіо до вправи 4 CD3.1).

Виконати вправу 6В. Перевірити, прослухавши аудіо: CD3.3

Виконати вправу 10 стор. 73 SB – із запропонованих варіантів вибрати один правильний.

Виконати вправу 6С. Перевірити, прослухавши аудіо: CD3.4

Виконати вправу 13 стор. 73 SB – доповнити речення словами job чи work.

Виконати вправу 2 стор.68 WB – доповнити речення прийменниками in, at, for.

Виконати вправу 3 стор.68 WB – доповнити речення, прочитавши інформацію на бізнескартках.

Виконати вправу 4 стор.68 WB – прочитати текст, розкриваючи дужки та вибираючи правильний варіант.

Виконані вправи сфотографувати та надіслати у Viber/Telegram (0662997981)

19.03.

Англ.  мова

Позитивні та негативні аспекти різних професій.

Опрацювати стор.69 WB.

Виконати вправу 5 стор.69 WB – прочитати рекламні оголошення. Заповнити пропуски словами, поданими в таблиці перед вправою.

Виконати вправу 6 стор.69 WB – доповнити речення словами job та work у правильній формі.

Виконати вправу 7 стор.69 WB – прочитати речення розкриваючи дужки та підбираючи один із запропонованих варіантів слова.

Виконати вправу 8 стор.69 WB – прочитати речення доповнюючи їх словами (перша літера кожного слова вже написана).

Kahoot – Professions

Код для участі у грі буде надіслано окремо у Viber групу.

Виконані вправи сфотографувати та надіслати у Viber/Telegram (0662997981)

20.03.

Англ.  мова

Мрії про майбутнє. Second Conditional.

Переглянути відеоурок граматики: Grammar

Опрацювати сторінку 117 SB – Grammar Focus. Вивчити правила вживання Second Conditional, структуру та розділові знаки.

Виконати вправу 1(6.2) стор.117 – доповнити речення, розкриваючи дужки та вживаючи дієслово в правильній формі.

Виконати вправу онлайн та перевірити правильність виконання: Grammar exercise

Виконати вправу 1 стор.70 WB – доповнити речення розкриваючи дужки та вживаючи дієслово у правильній формі.

Виконати вправу 2 стор.70 WB – прочитати статтю розкриваючи дужки та підбираючи правильний варіант слова.

Виконані вправи сфотографувати та надіслати у Viber/Telegram (0662997981)

20.03.

Англ.  мова

Ідеальний підробіток для студента. Second Conditional.

Виконати тест «Твій ідеальний підробіток» вправа 2 стор.74 SB – звернути увагу на вживання умовних речень другого типу.

Заповнити таблицю Grammar Focus вправа 3 стор.74 SB.

Виконати вправу 4 стор.74 SB – доповнити речення розкриваючи дужки та вживаючи дієслово у правильній формі.

Виконати вправу 5 стор.74 SB – переписати речення використовуючи Second Conditional.

Kahoot – Second Conditional.

Код для участі у грі буде надіслано окремо у Viber групу.

Виконані вправи сфотографувати та надіслати у Viber/Telegram (0662997981)

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon