• A-
  • A
  • A+

Українська мова для учнів 8-Б класу на період 06.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська мова  для учнів 8-Б класу

на період 06.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Групи вставних слів і словосполучень за значенням

Повторне вивчення і закріплення таблички на стр.214,215.

Якщо ви можете впевнено назвати групи вставних слів і приклади до них, то матеріал засвоєно.

Повторне вивчення і закріплення таблички на стр.214,215.

2

09.04

Розділові знаки при звертаннях і вставних словах.

Прочитайте правило на стр.216. Вставні речення мають ті ж значення, що й вставні слова.

Впр.382( завдання після вправи зробити теж)

3

10.04

Групи вставних слів і словосполучень за значенням

Деякі слова можуть виконувати роль і вставних, і членів речення. Правило на стр.217 допоможе тобі розібратися.

Впр.384у,385.

4

14.04

Контрольна робота №3. Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. Виразне читання речень, що містять звертання

Текст контрольної роботи у тебе є. Якщо не можеш зробити завдання, отже, не вивчив правила.

До праці.

Виконати роботу, відповіді розгорнуті й письмові( зразок є). Можеш роздрукувати текст, працювати в роздруківці. Дякую.

5

16

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення.

Це нова тема, яка вимагає чіткого вивчення правил напам’ять. На стр.224 правило роз’яснює, що таке відокремлення.

Впр.397.

6

17

Відокремлені означення.

П.34. Вчимо відокремлені означення. Якщо уважно прочитаєш правило на с. 225, то побачиш, що умовно можна виділити 6 правил (абзац-правило).

Вивчити правило напам’ять!!!

Впр.399.

7

 

Відокремлені означення

Сподіваюся, правило зі стр.225 ти вивчив.

Впр.400.

8

21

Розділові знаки при відокремлених членах речення

Є умови, за яких коми (відокремлення) можна ставити, ножна не ставити. Це правило с.228. Вивчи, будь ласка.

Впр.406.

9

23

Розділові знаки при відокремлених членах речення

Правило с.229 про відокремлення неузгоджених означень. Вивчи!

Впр.408.

10

24

Відокремлені означення. Повторення й узагальнення.

Усі правила П.34 вже вивчені бездоганно, сподіваюся.

Впр. 410.

11

28

Відокремлені прикладки

П.35. Пригадай, що прикладка це різновид означення. Опрацюй правило с.233. умовно там можна виділити сім умов. Вивчи правило!

Правило с.233 напам’ять . Це обов’язкова умова, бо не зможеш пояснити . Впр. 413у, 415.

12

30

Відокремлені прикладки

Правило на стр.234,235 пояснює важливий момент. Вдумливо вивчи правило.

Впр.416у, 417.

 

Українська література для учнів 8-Б класу на період 06.04-30.04 учитель Пасєка Н.В.

Українська література   для учнів 8-Б класу

на період 06.04-30.04

учитель Пасєка Н.В.

Дата

Тема уроку, яку потрібно вивчити 

Форми класної роботи для виконання в зошиті

Домашнє завдання з теми

1

07.04

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».  Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії

Починаємо вивчати творчість Володимира Дрозда. Прочитайте про письменника с.177.

З’ясуйте значення фразеологізму біла ворона. Пригадайте визначення оповідання.

2

09.04

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність

Прочитати с.177-180. У твору є епіграф.

Прочитати с.177-180.

Усні відповіді на питання після тексту за бажанням.

3

10.04

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність

Прочитати с.181-185.

Прочитати с.177-180. Усні відповіді на питання після тексту за бажанням.

4

14.04

Юрій Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»

Прочитати про Юрія Винничука с.187. Починаємо вивчати повість-казку. Поміркуйте, навіщо автор вводить образ мухи,що дзижчить у вікні? Що вона символізує?

Прочитати с.177-192. Зверніть увагу на опис князя, його спосіб життя тощо.

5

16

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин

Зверніть увагу на образи твору. Хто викликає вашу симпатію?

Прочитати с.193- 200.

6

17

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Прочитати с.200-206.

Усні відповіді на завдання 7-10 , с.195

7

 

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

Прочитати увесь твір.

Усні відповіді на завдання 6-10 с. 207.

8

21

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення

Прочитати про письменника.

Прочитати с.208-217.

Прочитати про письменника.

Прочитати с.208-217.

9

23

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору

Прочитати с.217-219.

Усні відповіді №4-8, стр. 220.

10

24

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 221-228.

Прочитати с. 221-228.

11

28

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с. 228-234.

Усні відповіді на завдання 5-10 с. 234.

12

30

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Прочитати с.235-240

Прочитати с.235-240

8-Б клас | Українська мова та література 30 березня – 3 квітня

 

Щоденник дистанційного навчання з української мови та літератури

30 березня – 3 квітня

для 6-В, 7-А, 8-Б,10-Б, 11-А,Б класу

на період призупинення освітнього процесу

Учитель  Пасєка Наталя Вікторівна

Уроки за розкладом

Тема уроку, яку потрібно вивчити

Форми роботи

Завдання

 

Понеділок

30 березня

   

1

10-Бм

Лексикологія. Повторення вивченого за підручником Авраменка (формат ЗНО).

Напам’ять правила с.95,96.!

Тести №1-25.с.97-100.

ЗНО. Контрольні тести №26-38, с.100-102.

Оцінку ставимо у щоденник(учитель перевірить її відповідність)

2

7-Ам

Н і НН у прислівниках.

Вивчити правило с.201, впр. 433,434,437

Впр.440

3

4

11-А,Бл

Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном».

Аналіз змісту новели. Образ любові як втілення високої християнської цінності.

Уважне детальне прочитання новели, звертаючи увагу на художні деталі. https://naurok.com.ua/test/grigir-tyutyunnik-1426.html

Оцінку за тест виставляємо у щоденник.

5

7-Ам

НЕ і НІ з прислівниками.

Опрацювати табличку с.203(вивчити напам’ять). Впр.442,443,444.

Правило с.206,впр.451,452у.

6

6-Вл

Урок розвитку зв’язного мовлення. Цитатна характеристика головних героїв Сергійка й Митька із повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»

У робочому зошиті записати короткі цитати, які характеризують героїв.

Закінчити цитатну характеристику(робота обов’язкова для оцінювання).

7

10-Бл

Контрольне есе «Якими я бачу людей, які емігрували з України колись і сьогодні (за новелою В.Стефаника «Камінний хрест»)» або «Якими ви бачите головний героїнь новели Ольги Кобилянської «Valse melancoligue»»

Написати письмову роботу в робочому зошиті.

Закінчити есе (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Вівторок

31 березня

   

1

11-Бм

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

2

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Розібрати та вивчити групи вставних слів за табличкою с.214,215. В.381у. правила с.215,216 напам’ять. В.382.

В.383.  https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

3

6-Вм

Написання не з прикметниками. Написання -Н-, -НН- у прикметниках. Повторення, узагальнення.

Впр.398.

П.47,48! в.406.

https://naurok.com.ua/napisannya--nn--i--n--u-prikmetnikah-20152.html

4

-

     

5

8-Бл

Н.Бічуя. «Шпага Славка Беркути».

Особливості композиції твору.

https://naurok.com.ua/urok-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-proble

6

11-Бл

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

7

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Складання анкети головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

Прочитати 233-241. Завдання №12 письмово,с.242

 

Середа

1 квітня

   

1

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

П.49,вивчити табличку, в. 409у, 411,412.

С.154,155 (вивчити табличку з прикладами!). в. 413.

https://www.youtube.com/watch?v=bWg7PIN9

2

7-Ам

Ступені порівняння прислівників.

П.33,в.383у,384у,385,386.

Правило с.181,182,183.,в387.

https://zno.if.ua/?p=3988

3

11-Ам

Стилістична норма. Повторення, узагальнення.

Стилістична норма. Повторення вивченого.П.44 – 52. Тести усно.

Стилістична норма. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-79129.html

Оцінку виставте у щоденник

4

11-Ал

Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»

«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві

Вивчити напам’ять вірш за власним вибором(ЗНО!!!). https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

5

-

     

6

6-Вл

Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності

ТЛ: сюжет, його елементи

С.186-200 прочитати. С.200 № 5 усно, № 13 (2) письмові характеристики Кактуса,Зайця,Жука у робочий зошит.

7

8-Бл

Контрольне есе

Роль сім’ї та родини у житті ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

Написати есе у робочий зошит (робота обов’язкова для оцінювання).

 

Четвер

2 квітня

   

1

11-Бм

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

2

6-Вм

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Поглиблення вивченого.

В.415,416.

Складіть словниковий диктант на 24 слова із вивченої теми

3

10-Бм

Морфологічна помилка. Іменник.

Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу біль, нежить з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал – зала).П.40, в.348.

ЗНО: с.114-115(правила обов’язково напамять!!!), тест 1-12.

https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88

4

11бм

ЗНО. Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

5

8-Бм

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах.

Поглиблення вивченого.В.384,385,386.

В.389. Вивчіть правило перед вправою обов’язково!

6

7-Ал

М.Павленко. «Русалонька із 7-В…»

Урок виразного читання діалогів.

 №9, 13(1) на с.242 усно.

7

10-Бл

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Вивчити ,мініконспект у зошит с.205,206.

Вивчити біографію Лесі Українки. Скласти хронологічну таблицю у робочий зошит( обов’язкове завдання).

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

 

П’ятниця

3 квітня

   

1

8-Бм

Письмовий стислий переказ тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

Пригадайте вивчене про стилі мови. Напишіть за планом стислий переказ тексту в.393(завдання після вправи).

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання).

2

11-Ам

Засоби мовного вираження промови.

Інформаційні жанри. В.1у,2у,4.

П.53,54.в.5.

ЗНО. Виконайте тести №38-50, поставте оцінку у щоденник.

3

11-Ам

ЗНО.Безсполучникове складне речення

БСР. Розділові знаки.

С.297 (чітко напамять).

В.2,с.298, тести №1-5.

https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY

4

6-В

Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму.

С.238 опрацювати правило. Впр.605. Виконати завдання після вправи.

Закінчити переказ, перевірити ( обов’язкове завдання, потрібно здати після карантину).

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon