• A-
  • A
  • A+

9-Б клас | Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

Зарубіжна література

«Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

Скласти «Асоціативне ґроно» до поняття «ібсенізм».

І — інтелектуальний підхід.

Б — боротьба з лицемірством.

С — символіка.

Е — експериментаторство.

Н — нова драма.

І — ідеї як рушій сюжету.

З — зовнішня і внутрішня дії.

М — митці: Шоу, Чехов, Метерлінк.

Чому п’‎єса «Ляльковий дім» викликала негативний резонанс у суспільстві? Як оцінила її тогочасна критика?  Що таке соціально-психологічна драма?  Визначте у цьому творі ознаки «нової драми».

 Якою постає Нора у першій дії? Чи щаслива вона у шлюбі?

Як ви гадаєте, чи любив Хельмер свою дружину? Які епізоди це красномовно засвідчують?

Робота з текстом

Читання фрагменту кінцевої ІІІ дії (розмова Нори і Хельмера).

Відповіді на запитання:

• Як ви зрозуміли фінальну сцену? Чим завершується п’‎єса?

• Що ми знаємо про минуле Нори?

• Як ви оцінюєте вчинок Нори, чи можна її виправдати?

• Якої реакції на лист вона чекає від чоловіка?

• Який вихід знаходить Хельмер у цій ситуації?

• Чому ж так закам’‎яніла Нора, адже Хельмер простив її?

• Як ви оцінюєте рішення Нори залишити свій дім?

• Які права відстоює героїня: жінки чи людини?

• Чи, можливе, на вашу думку, повернення Нори в сім’‎ю? Якщо так, то за яких умов?

У

Проблемне запитання

• Як вислів Соломона стосується головної героїні Нори: «Мудра жінка будує свій дім, а безумна своєю рукою руйнує його»? До яких жінок належить героїня — до мудрих чи безумних? Відповідь обґрунтуйте.

Інтерактивна вправа «Продовж речення»

— Фінал п’‎єси для мене...

Навчитися характеризувати особливості конфлікту п’‎єси.

Підібрати цитатні характеристики до образів твору.

2.

Зарубіжна література

Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

Запитання та завдання.

Розкрийте сутність фінансово-юридичної операції, яку здійснила Нора без відома чоловіка. Які закони вона порушила?

Які процедурні складники операції засвідчують про соціальну залежність жінки?

У діалозі між Норою й Крогстадом ідеться про закони тодішнього суспільства. Порівняйте й прокоментуйте позиції героїв.

Творчі завдання.

Придумайте діалог між Норою та Торвальдом, який міг би відбутися через кілька років після того, як героїня пішла з дому.

Намалюйте дім, у якому ви хотіли б жити в майбутньому. Розкажіть про його облаштування, свою уявну родину, стосунки з людьми, звичаї, традиції.    

    Узагальнення «Новаторство Г.Ібсена-драматурга».

Продовжити речення.

З вивченої теми я візьму / не візьму з собою в життя…

Зворотній зв’язок з учителем   iЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Viber 0973178168

 

9-Б клас | Зарубіжна література

Зарубіжна література вчитель Макаренко І.В.

9-А,9-Б,9-В

 

№ п/п

Урок за розкладом

Тема уроку

Форма роботи

Завдання

1.

9-А

16.03

9-Б

9-В

17.03

Зарубіжна література

Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html

Актуалізація опорних знань

(запис у зошит):

Що таке драматургічні твори?

Які жанри драматургії ви знаєте? Назвіть відомих драматургів, творчість яких ми вивчали в попередніх класах, та їхні твори.

Опрацювання статті підручника з теми, відповіді на запитання та виконання завдань.

Робота з літературознавчим словником (запис у зошит) «нова драма» .

Складання блок-схеми «Відмінності «старої» та «нової» драми».

Уміти порівнювати «стару» та «нову» драми. Продовжте речення: « для мене драматичні твори, театр – це…».

2.

9-А

19.03

9-Б

9-В

20.03

Зарубіжна література

Генрік Ібсен. Роль Г.Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство.

https://pidruchnyk.com.ua/1004-zarubizhna-voloschuk-9-klas.html опрацювання статті підручника з теми, відповіді на запитання та виконання завдань. Штрихи до портрета Генріка Ібсена (запис у зошитах).

Робота з літературознавчим словником (запис у зошит) «Ібсенізм».

Інтерактивний прийом «Займи позицію»

Завершить речення: «Питання гендерної рівності в родині…».

Прочитати п’єсу Г.Ібсена «Ляльковий дім»; уміти переказувати, коментувати основні епізоди; характеризувати героїв.

Контакти

02087 | Київ | вул.Березнякiвська 32
Телефони: 044 362-71-50

                   044 362-71-52
                   044 362-71-54
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми на карті

icon